Ültem a szökőkút melletti padon, s a vizet bámultam. Gondolkodtam. Valamit ki kell találnom, hisz örökre nem maradhatok Hemmingséknél.
Anyán is járt az agyam, de csak könnyek gyűltek tőle a szemembe.
Lukeon is, hogy majdnem megcsókolt, és az érzésen, mit ez kiváltott belőlem.
Hirtelen egy kéz érintette meg a vállam. Az illetőre emeltem tekintetem. Haja össze-vissza állt, s piros volt. Fekete, bandás pólót viselt, és ugyan ilyen színű nadrágot. Mintha Lukeal összeöltöztek volna.
-Szia! Bocs, hogy zavarok, de most költöztünk ide, és hát amilyen szerencsétlen tudok lenni- itt elnevette magát- eltévedtem! Segítenél?
- Szia, persze!
- Köszi! Amúgy Michael vagyok!
- Lora. - mosolyogtam rá.
- Szép név.
- Köszönöm! Na és hol laksz?
- Öhm.. (Ide képzelj el egy utca nevet, mert nem jutott eszembe most semmi:(.)
- Oh, az tudom hol van, Lukeal sokat sétálunk arra! - vigyirogtam.
- Luke? Ő a barátod?- mintha szomorúságot éreztem volna hangjába.
- Nem, dehogy is, a legjobb barátom! - löktem oldalba.
Még egy darabig beszélgettünk, s ez a Mike gyerek nagyon jó fej, és aranyos.
- Itt is lennénk! - mutattam a fehér házra.
- Köszi mégegyszer!
- Nincs mit, Mikey! Amúgy itt a telefon számom, ha esetleg szeretnéd egyszer, hogy körbevezesselek Sidneyben!- Adtam neki oda egy kis cetlit, már épp indultam volna el mikor vissza szólt:
- Várj Lora!
- Hm? - fordultam meg.
- Lenne kedved esetleg valamikor találkozni? - motyogott zavarodottan, ami nagyon aranyos volt.
- Csak nem randira hívsz Clifford?
- Hát, ha nem gond..- látszott, hogy zavarba hoztam nagyon.
- Oké, mikor és hol?
- Öhm holnap háromkor ott annál a szökőkútnál ahol találkoztunk, mivel csak oda találok el?- vakarta meg tarkóját.
- Oké, akkor háromkor! Szia Mikey!
- Szia Lora!Otthon, vagyis Lukeéknál, ledobtam a cipőm, majd a konyhába mentem.
Liz volt benn épp vacsorát csinált.
- Halihó! Hm, de jó illata van!- szagoltam bele a levegőbe(lol milyen mondatxd)
- Szia, drágám! Mindjárt kész, megterítesz?
- Persze!
- Anya, elmentem Lora után, mert kezdek aggó...- abba hagyta a mondatot mert észrevett engem. - Jajh Istenem, azt hittem, sose jösz haza! - mondta majd szorosan megölelt.
- Oké Lukey te is hiányoztál, de ne fojts meg kérlek!
- Bocsi! De hol voltál?
- A parkban. Mondtam, hogy oda megyek.
- De ilyen sokáig?
- Ja, mert találkoztam valakivel.
- Oh csak nem egy fiú? - húzogatta szemöldökét Liz.
- De. - mosolyogtam. Ránéztem Lukera kinek a mosoly lefagyott az arcáról.
- Na és ennek a fiúnak neve is van? - jött mellém Liz.
Épp válaszoltam volna mikor Luke közbevágott:
- Öhm, én szólok Bennek, hogy kaja van!- majd kiviharzott a konyhából.
- Igen, van..Michael Clifford. És holnap találkozok vele. - pirultam el. Várjunk csak? Én Lora Wans elpirultam? Mi a mennykő?
- Oh, csak nem egy randi? - újjongott Liz.
- De..az.
- Akkor ruhát kell meg nézni neked, meg a hajadat megcsi..
- Hey, nyugi nem kell semmilyen ruha, meg haj csinálás!- vágtam szavába.
- Miért pucéran akarsz menni?
Oké eddig bírtam, kitőrt belőlem a nevetés de rendesen!
- Most mivan te mondtad, hogy nem kell ruha! - nevetett most már Liz is.
Amúgy Lizzel való kapcsolatom, olyan mintha az anyukám lenne, hát jobb anya is mint az a sárkány.Luke szemszöge..
Felmentem Ben szobájába. Nem bírtam lenn maradni. Ideges lettem.
Benyitottam a szobájába, majd becsaptam az ajtót.
- Hey, nyugi öcsi! Beléd meg mi ütött?
- Lora haza jött, erre közli, hogy találkozott egy fiúval, majd még azt is hallottam, hogy randira hívta! - hadartam el.
- Jajj, csak nem féltékeny valaki?
- Most ne idegesíts, hanem inkább segíts! - kiabáltam vele. Karba tette kezeit, s felhúzta jobb szemöldökét.
- Ajh, bocsi nem akartalak leórdítani, csak ideges vagyok.
-Ajh, nos ez ellen nem tehetsz semmi! Mind ketten tudtuk, hogy ez be fog következni.
- Jó, de akkor is!
- Luke, ha szereted, hagyod, hogy boldog legyen!
- Oké, de ne mással!
- Luke!
- Jó!- mondtam unottan.
- Lehet, hogy nem lesz belőle semmi. Na gyere menjünk le! - veregette meg a vállam.
Lementünk a konyhába, ahol már meg volt terítve.
- Szia Ben! - ugrott Lora, Ben nyakába, ami írtó aranyos volt.
- Szia hercegnő! - ölelte meg Ben.
Mindenki leült az asztalhoz, azaz mi négyen, mivel ugye Jacket mondtam apa pedig üzleti úton van.
- Anya ez nagyon jó lett! - mondta teli szájjal Ben.
- Ben ne beszélj teliszájjal! - mondtam szintén teliszájjal.
Anya és Lora csak össze néztek amolyan "ah pasik" nézéssel és elnevették magukat.
Miután végeztünk Lora segített elmosogatni, én pedig felmentem a szobámba, majd zuhanyozni.Lora szemszöge...
Miután végeztem a mosogatással, felmentem Luke után.
Mikor benyitottam nem volt benn. Víz csobogását hallottam azaz fürdik. Lefeküdtem az ágyára majd telefonom kezdtem nyomkodni.
Jött egy SMS:Ismeretlen szám: Szijjaa Lora! Michael vagyok!
Én: Szia Mikey!
Mikey💙: Csak annyit szerettem volna, hogy jó éjszakát! És, hogy várom a holnapot!💜
Én: Én is várom! És köszi Mikey neked is! ❤
Kinyílt a fürdő ajtaja, s Luke jött ki rajta egy szál alsóban. Tekintetem megakadt felsőtestén, s nem bírtam levenni róla a szemem.
- Ennyire tetszik? - kérdezte perverz mosollyal.
- Idióta! - dobtam meg egy párnávan- Hát nekem nem jön be a sőrhas.. - húztam az agyát, mert igazából, kurva jó felsőteste volt.
- Milyen sőrhas? Ez itt..- mutatott a hasára-..izom!
- Álmodban Hemmings!
- Igen? - kérdezte, majd megindult felém. Rámugrott, ráült a derekamra és csikizni kezdett. Persze, elfelejtette, hogy nem vagyok csikis, csak a nyakamnál..
- Hát ez nem jött össze Lucas!
- Oh igen? - erre nyakamhoz hajolt, majd csókolgatni kezdte. Hátamon végig futott valami kellemes borzongás, mit nem tudtam hová rakni.
Tovább csókolgatta, mire a fülem mögötti helynél egy aprót nyögtem. Éreztem bőrömön, hogy elmosolyodik, majd szívni kezde azt a pontot.
Egyre több apró nyögés hagyta el a torkom, mire feleszméltem. Mi mi a szart csinálunk? Éreztem, hogy Lukenál kezd lent szűkös lenni a helyzet. Hirtelen mellkasára tettem a kezem, mire felmordult.
- Luke! Hallod! Elég! - minden erőm összegyűjtöttem, s ellöktem magamtól.
Ijedten nézett le rám. Lemászott rólam, majd felvett egy pólót, s az ágy szélére ült. Arcát tenyerébe temette.Luke szemszöge...
A rohadt életbe, mit tettem? Teljesen beindultam, s elvesztettem a fejem..
Mi lett volna ha nem állít le? Lefekszünk? Istenem!
Egyszer csak az ajtó csukódására lettem fiygelmes. Az ágyra kaptam a tekinetem. Elment..
Gyorsan felkaptam egy nadrágot, majd utána rohantam.
Mikor a lépcső aljához értem anyával teláltam magam szembe.
- Lucas, mégis mi a francot csináltál? - kérdezte mérgesen- Lora az előbb rohant el sírva! - tette kezeit csípőjére.
- Majd elmondok, mindent..- persze nem teljesen mindent-.. de most meg kell találnom!
Azzal ott hagytam anyát és Lora után eredtem.Lora szemszöge...
Futottam ahogy csak bírtam, mintha menekültem volna valaki elől. Vagyis azt is tettem..
Menekültem Luke elől.Michael szemszöge...
Egyedül ültem otthon az ágyamon, s Loran járt az eszem. Annyira gyönyörű, és kedves..és a stílusa, mintha magamat látnám lányba! Elvette az eszem, teljesen!
Telefonom rezgése zökkentett ki.Lora❤: Szia Mikey! Nem lenne baj, ha ma ott aludnék?
Én: Nem dehogy is! Gyere, a szüleim úgysincsenek itthon!😊
Lora❤: Köszi, akkor mindjárt ott vagyok nyiss ajtót!
Azonnal rohantam ajtót nyitni.
Kb két perc múlva Lora jeleng meg az ajtóban, sírva!
- Hey, mi történt? - öleltem meg.
- Michael, én..én nem értek semmit! - zokogta
- Jólvan, gyere be és mesélj el mindent!
Csináltam teát, majd a bögrét a kezébe nyomtam, s leültem mellé a kanapéra. Zokogva elmesélt mindent, és rosszúl esett kicsit, hogy érez valamit lehet az iránt a Luke gyerek iránt.
Ölembe feküdt, mire haját kezdtem simogatni, majd nemsokára márcsak szuszogását hallottam, elaludt..
YOU ARE READING
Best Friends...or more?- Befejezett-
FanfictionKét legjobb barát..nos itt már csak az a kérdés, hogy kinél törik meg előbb a jég, s ki szeret bele előbb a másikba. //2016//