I.fejezet befejező rész

492 36 1
                                    

- Nos..arról lenne szó, hogy..- nem tudta befejezni mondatát mert csengettek.
Kinyitottam, mire Arzika rontott be rajta.
- Luke! Mégis, hogy a francba képzeled, hogy miután közlöm veled, hogy gyereket várok tőled, lelépsz, és azt a retkes telefont sem veszed fel!!- órdította. Álljunk csak meg...gyereket vár?
- Arzaylea most azonnal fogd be!- kiabált Luke is.
- Mi az, hogy fogjam be?! A te gyereked is így szépen segítesz majd felnevelni!
- Mivan? A francokat! Tizenkilenc éves vagyok! Nem kell gyerek! Főleg nem tőled!- veszekedtek tovább, én pedig csak lefagyva álltam ott.
- Dehogy is nem! Fogod a szép kis segged és segítesz felnevelni! A Te gyereked is, így felelősséget kell érte vállalnod!
- Jajj ugyan már, drágám, hát honnan tudod, hogy az enyém, mikor egész London, és fél Sidney végigment rajtad?!- és durr egy pofon Lucasnak.
- Mégis mit képzelsz??!
- Jajj ne tettesd itt az ártatlan!
- De attól, még a tiéd! Itt az apasági teszt!
- Mi az hogyan?
- Az mindegy! Te vagy az apja!
- Aha el is hiszem!
- Elég!!- órdítottam el magam, majd a halántékomat dörzsölve nyugtattam magam. Mind a kettő rám nézett.- Arzaylea, kérlek menj el!- mondtam neki nyugodt hangnemben, min én is meglepődtem. Nem Arzikát okoltam, hanem Lukeot.
Egy szó nélkül elvonult.
- Haragszol?
- Hogy haragszom-e Luke?!
- De nem én vagyok az apja!
- Luke a teszt nem ezt mutatja! És ahelyett, hogy felnőtt módjára kezelted volna, mit csináltál? Nekiálltál veszekedni vele! Komolyan mondom, elegem van belőled! Megváltoztál! A régi Luke nem ilyen volt! A régi Lukeot szerettem, de ez a Luke nem a régi!
- Oh, szóval utálsz? Remek, ahelyett, hogy mellettem állnál, még a képembe vágod, hogy utálsz!
- Csodálkozol? Fél, ismétlem fél évig szenvedtem miattad! Leléptél, és leszartam mi van velem! Erre haza jössz és máris barátnőd van? Hol van az a Luke aki azt mondta örökké velem marad? Én előre megmondtam, hogy ne igérj olyat amit nem bírsz betartani..!- Egy ideig semelyikünk sem szólt. Talán eltűnt az a Luke Hemmings. Elveszett? Ezek szerint igen.
- Az a Luke, örökre eltűnt.. - hangzott, de nem az én ajkaim közül. Felemelte fejét, és könnyed szemekkel nézett rám.
- Sajnálom, de az a Luke Hemmings, többet nem jön vissza..- suttogta. Ezzel elindult a bejárati ajtó felé. Már majdnem lenyomta a kilincset, mire vissza fordúlt. Gyors léptekkel átszelte a köztünk lévő távolságot, s ajkait enyéimre helyezte. Szenvedéllyel, és szerelemmel csókolt. Ajkaink szinkronban mozogtak. Egy kis idő után vissza csókoltam. Ujjaim szőke tincsei közé vezettem.
Istenem, nagyon hiányzott már.
A csókja, az ölelése és ahogy azt mondja szeretlek..
Hiányoztál Luke Hemmings.
Még mindig szeretlek..
Elvált ajkaimtól, majd tekintetét enyémbe fúrta.
- Igérd még, hogy soha többet nem bánkódsz miattam, és soha többet nem szeretsz belém!
- Ilyet nem ígérhetek Luke..
- Csak ígérd meg!
- Meg....megígérem.- egy utolsó csókot adott számra, majd elment.
Most elbúcsúzott tőlem? Vagy mi?
Nem értem!
Össze zavart teljesen.
Kirohantam az utcára utána kiabálva, de már csak az autójának a lámpa fényét láttam az utca végén....

Rövid volt, de ez lenne az első fejezet befejező része!
Vajon Luke hova megy? És örökre elhagyja Lorat? Nemsokára hozom a második évad első részét!
Köszi ,hogy elolvastad!!
Sok szívecskét küldök!!💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Best Friends...or more?- Befejezett-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant