Legjobb barátságból évekig tartó szerelem. Sose gondoltam volna, hogy Luke Hemmings egyszer a férjem lesz és a pocakomban lakó lányom apja.
Ma töltöm be a 30-at és ennél nem is lehetne jobb ez a nap.
Kint ülünk a saját kertesházunk udvarán és a barátokkal grillezünk. Calum és a felesége Nara és pici, fél éves fiuk Noa. Hihetetlenül édes a kis csöpség tiszta apja. Nagy, mogyoró barna szemek és kreol bőr. Michael...Michael Clifford évekig eltűnt és nem bukkant fel, semmit se tudtunk róla. De aztán pár éve vissza jött városunkba és bocsánatot kért tőlünk. Van egy gyönyörű barátnője Lena de ő ma nem tudott eljönni mert a családjához kellett hazautaznia. Ashton és felesége Linda 3 éve házasok és van egy két éves kisfiúk Jackson.
Jó barátok maradtunk és nem engedtük el egymás kezét.
Sok mindenen átmentünk régebben. A sok megcsalás, átveré, megbántás. De mi mégis együtt maradtunk..és itt nem csak rám és Lukera gondolok. Lukeal a kapcsolatunkat sose éreztük ennyire szorosnak mint most. 10 éve vagyunk házasok és egyszerűen nem tudjuk egymást nem szeretni..Mellette akarom leélni az életem. Mellette akarok megöregedni és felnevelni a sok apró Hemmings babát. Najó azért nem egy hadsereget akarok...de egy olyan három csöpség nem lenne rossz. De itt van már az első a pocakomban aki mit ne mondjak szerintem focista lesz lány létére mert eléggé sokat rug.
-Min gondolkodsz?- jött be Luke is a konyhába majd átölelt hátulról.
- Oh semmin..vagyis csak úgy mindene. Hogy milyen volt régen, és milyen most..- folytattam volna de ekkor Luke ajkaival elhallgatatott. Hirtelen lábamnál apró kezeket éreztem meg mik a szoknyám húzogatják. Lepillantottam mire Jacksont pillantottam meg.
- Hey kisöreg!- kapta fel Luke az ölébe.- Megint elbújtál a fater elöl mi?- kérdezte mire a pici csak vigyorogni kezdett.- Jajj te kikészíted az öreget!
- Ki az öreg?- hallottuk meg Ashton hangját.- Már mindenhol kerestem..amióta megtanult járni meg sem áll! Komolyan állandóan megy és megy mint egy duracel nyuszi- erre csak elnevettük magunkat.
- Na menjünk fiam, anyád meg akar etetni!- vette át Luketól Jacksont majd kiment vele az udvarra.
- Na és az én hercegnőm, hogy van?- hajolt le a pocakomhoz Luke majd egy puszit nyomott rá.
- Eléggé mozgolódós kedvében van!- tettem kezem a hasamra.
- Fogadni mernék, hogy olyan gyönyörű lesz mint az anyja!- adott egy puszit ajkamra amiből én csókot csináltam.
- Olyan édesek!- hallottunk a konyha ajtajából. Elválltunk és oda pillantottunk ahol Linda és Nara állt.
- Bocsi! Nem akartunk titeket megzavarni csak konyharuháért jöttem Jacksonnak!- mentegetőzött Linda.
- Én pedig szólni akartam, hogy a fiúk sörpongozni akarnak a régi idők emlékére!- mosolygott Nara majd el is tünt....
"Boldog szülinapot...boldog szülinapot...boldog sülinapot Loraaaa..boldog szülinapot!" énekelte mindenki majd Nara lerakta elém a tortát.
- Kívánj valamit édesem!- csókolt homlokon Luke.
- Nincs mit kívánnom..minden tökéletes!- néztem körbe, majd elfújtan a gyertyákat.
Aztán nosztalgiázni kezdtünk. Beszélgettünk és boldogok voltunk..és tudjátok mit?Ők az én igazi családom..
Luke Hemmings pedig életem szerelme.Vége
Köszönöm szépen minden egyes csillagot és kommentet. Sajnálom, hogy így alakult de imádlak titeket puszi és köszönet: Dóri❤❤❤❤❤❤❤❤❤
BẠN ĐANG ĐỌC
Best Friends...or more?- Befejezett-
FanfictionKét legjobb barát..nos itt már csak az a kérdés, hogy kinél törik meg előbb a jég, s ki szeret bele előbb a másikba. //2016//