II./III.rész-2.része

422 35 3
                                    

Figyelem Lánykák!! Gondoltam azért ideírom, hogy ez a rész sok trágár szavat tartalmaz! Nagyon hosszú rész, talán eddig a leghosszabb kárpótlásul a sok elmaradásomért..Jó olvasást!!

Ui.: nagyon sokáig dolgoztam rajta, már fáradt voltam kb.Fél 11 -kor fejeztem be úgyhogy a helyesírási hibákért bocsi, és az elírásokért de már nem olvastam vissza. Ja és az amit az előző részben írtam mondat, na az nem ebben a részben lesz, mert átgondoltam az egészet, és majd a köviben lesz benne! Remélem nincs harag! PUSZI MINDENKINEK!!!!

Amint beértünk a buliba tudtam, hogy ez nem egy sima buli lesz..

Mindenhol részeg tini, a zene üvölt, a lányokon alig van ruha, néhány embernél füves cigi...nos ha ez egy, idézem Cal, Lukehoz szánt szavait, egy kis baráti összejövetel akkor én egy 60 éves pedofil vagyok 4 gyerekkel a nyakamon..

- Hát, mit mondjak szép kis baráti összejövetel..- kiabáltam túl a zenét.

- Én se ilyesmire gondoltam, de hát na, ha már itt vagyunk, érezzük magunkat jól!- puszilt a hajamba Luke, majd elkezdett húzni a tömegbe. Végig érve a sok seggrészeg ember között- ami durva, mert csak fél órája tart a buli- a konyhában kötöttünk ki.

Calum a pultnál egy nálam is jóval fiatalabb lánnyal végzett nyálcserét. Odamentem, majd a vállánál fogva rántottam el a csajtól. A reakciója egy morgás, és egy sor káromkodás volt:

- Ajh a kurva életbe mi a szart akartok már, nem igaz!- fordult meg. Az arcán meglepettség tükröződött mikor meglátott.

- Hood, tudod te, hogy kivel beszélj így!

- Oh, sziasztok!- köszönt majd a lányhoz fordult- menj igyál valamit, majd megkereslek!- mondta majd a kis csaj eltűnt a tömegbe.- Na tetszik?- tárta szét a kezét.

- Kurvára..- mondtam volna tovább de Luke telefonja megzavart.

- A londoni kórházból hívták anyám.. Bennek balesete volt..Haza kell mennem!- fordult felénk.

- Veled megyek!

- Nem maradj csak!

- Minden rendben lesz?

- Igen, te csak ne aggódj oké? Érezd jól magad!

- Ha bármi van hívj! Szeretlek!- adtam szájára egy rövid csókot.

- Én is szeretlek!

- Helló fiatalok!- köszönt Michael.

- Hali!- köszöntünk vissza egyszerre.

- Na én mentem! Calum eléggé kiütötte magát úgyhogy Mike kérlek vigyázz Lorara!

- Mint a legnagyobb kincsre!- intett neki Mike, majd még egy utolsó csók után elment.

- Ash?- fordultam Mike felé.

- Az öccse beteg lett, így otthon marad vigyázni rá.

- Oh.

- Na srácok!! - tért vissza Calum három rövid itallal.- Így ni!- adta a kezünkbe- Egészségünkre!- mondta majd egyszerre lehajtottuk. Nem tudom mi volt ez a lötty, de a torkom durván marta.

Ettől a pillanattól már csak egy két kép maradt meg..

...

Épp egy fiúval táncolok. Szőke haja van mint Lukenak, szeme is kék, csakhogy ő alacsonyabb sokkal.

...

Épp szenvedélyesen csókolózunk, ruha alig van már rajtunk, sőt rajta csak egy alsógatya. Hirtelen valaki elránt tőle.

Best Friends...or more?- Befejezett-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang