Az emberek elkövetnek hibákat. Én is elkövettem.
Luke elment. Nem beszéltem vele. Se Michaellel, se Calummel, se Ashtonnal.
Beköszöntött a tél. Ugyan hó nem esik, de a levegő lehűlt eléggé.
Az ágyamon ülök és bámulom az eget. Okom..nincs rá. Csak jól esik a magány és a szótlanság. Mások ebbe egy idő után beleőrülnek...én szeretem a magányt. Mivel az ágyam a fal mellett van, így mellettem van az ablak. A leheletem meglátszódik rajta. Elkezdek rá rajzolgatni akár csak kiskoromban.
Emlékszem, Lukeal mindig így hagytunk egymásnak üzenetet.
Mikor az ő, és az én családom együtt töltöttük a szabad időnket. Kirándultunk, piknikeztünk, együtt mentünk a strandra. Persze akkor még apával is minden rendben volt.
Apa egyszer Luke előtt ütött arcon..Luke neki ment ezért apának, de hisz csak 14 volt, így esélye sem volt.
Ő mindig megvédett. Sose hagyta, hogy valaki bántson.
Mikor kicsi voltam éjszakákon keresztül vigasztalt. És volt, hogy karjaiban aludtam el. Olyankor egész éjszaka fenn volt, és vigyázott rám.
Egyszer volt egy nagyobb veszekedésünk. Én 8 voltam ő pedig 10. Nagyon megbántottuk egymást. Szavakkal.
Igen..a szavaknak súlya van...ahogy a tetteknek is.
Arcomon végigfolyt egy könnycsepp.
-Hiányzol Hemmo.- mondtam ki mikor végeztem egy monogram felírásával.
"L.H"
-Szükségem van rád.- suttogtam.
Egy kopogás zavart meg.
Az ajtómhoz siettem és kinyitottam.
- Kicsim, este Daryl és a fia átjönnek vacsorára. Hatkor itt vannak.
-Oh, legalább megismerhetem őket!- erőltettem mosolyt az arcomra.
- Lora jól vagy?- kérdezte anya félve.
- Igen anya..jól vagyok.
-Nem mondasz el nekem valamit a kórház óta...
- Anya..én, ajh igérem elmondok neked mindent..egyszer majd. De most, még magamnak is nehéz ez az egész.
- Rendben, én csak féltelek tudod jól.
- Igen tudom, és köszönöm!- öleltem meg.
Miután anya kiment megcsörrent a telefonom.
Calum idióta arca volt a képernyőn.
Ezt a képet még egy fagyizóban csináltuk.
Viccből beszólt nekem mire a képébe nyomtam a fagyiját. Majd csináltunk egy közös képet.
- Szia.- köszöntem.
- Na! Csoda Lora Wans felvette a telefonját egy hónap után..
- Sajnálom.
- Jól vagy kislány? Mielőtt válaszolnál én nem az anyád vagyok, nem hiszem el ha hazudsz.
- Nem, Calum nem vagyok jól.
- Luke?
- Igen.
- Na látod ezért vannak csak egy éjszakás kalandjaim!- ezen nevetnem kellett. Bolond.
- Köszönöm.
- Ugyan mit?
- Lassan egy hónapja nem nevettem és ez jól esett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Best Friends...or more?- Befejezett-
FanficKét legjobb barát..nos itt már csak az a kérdés, hogy kinél törik meg előbb a jég, s ki szeret bele előbb a másikba. //2016//