II.fejezet-VI.rész

389 29 5
                                    

Szorrika a rövid részért..de sikerült letörölnöm a részt(fogalmam sincsen, hogy hogyan) mikor kész lettem vele, de erőm nincs újra írni így rövidke részt írtam..remélem megértitek!:((( Hát igen csak én lehetek ilyen béna..

Michaellel egy hónapja, hogy együtt vagyunk..és boldog vagyok.

Luke..nos Luke teljesen maga alatt van. Liz autóbalesetet szenvedett egy hete, és kómában van.

Nem beszél senkivel sem, és nem is enged a közelébe embereket.

Calumék azt mondták én talán tudok vele beszélni..

Épp a partra tartok, egy rejtett kis partszakaszra amiről csak is én és Luke tudunk.

Mikor odaértem, megpillantottam egy személyt a köveken ücsörögve. A naplementét kémlelte.

Leültem mellé. Nem szóltam hozzá, ahogy ő se hozzám. Ráemeltem tekintetem a szöszire. Szemei vörösek és könnyesek, alattuk sötét karikák. Bőre sápadt. Szívem szakadt meg rajta.

- Nincs senkim..- suttogta lehajtott fejjel.

- Ez nem igaz..- folytattam volna de közbe vágott.

- De..apa állandóan külföldön van üzleti úton, anya kórházban, Ben Angliában, Jack Amerikában..- tartott egy kis szünetet majd folytatta.- és ellöktem magamtól minden barátom..és a személyt ki az egyik legfontosabb az életemben. Egy rakás szerencsétlenség vagyok. Tudod mit nem kellett volna..?

- Nem..

- Az a csók, és hogy kimondtam, hogy szeretlek..

- Luke ne mond ezt.

- Ha nem csókollak meg és nem mondom el, hogyan érzek irántad..most nem szenvedne senki sem.. se te se én. Én tehetek az egészről.

- Luke..

- Nem Lora! Így van..- folyott le egy könnycsepp arcán. Rám emelte kék szemeit.- Valld be..ismerd el, hogy igazam van, hogy többet sírtál azóta mióta együtt voltunk, mint előtte. Tönkreteszek mindent.

- Luke ez baromság!- álltam fel.- Nem a te hibád! És ha sokat sírtam..ki a frászt érdekel? Szerettelek, szeretlek és szeretni is foglak..Igen kimondtam..szeretlek..mert nálad jobb embert még nem láttam. Te nem is emlékszel? Mikor éjszakákon keresztül vigasztaltál, mikor megvédtél apámtól, mikor azt a pingvint nekem adtad, meg még egy csomó olyan dolog mire mosollyal az arcomon gondolok vissza..én..sosem voltam..soha az életemben nem voltam olyan boldog mint a veled töltött idők alatt! Tudom, hogy nehéz neked, meg most egyedül érzed magad, de az a három majom otthon érted aggódik..és én is!

- Mindenre emlékszem.. Én..én is szeretlek Lora és tudod jól..hogy bármit megtennéd érted. De elrontottam, szünetet akartam..pedig nem te tehetsz róla. Én csak annyit szeretnék mondani, hogy sajnálom és...újra akarom kezdeni..- NE...

NE..ne ne csak ezt ne..

Pánikba estem..Nekem most ott van Mike..és ő meg most újra akarja kezdeni..Calum azt javasolta lépjek túl rajta és talán sikerült..de most meg...Te jó Istenem mikor is tudnám én Lukeot elfelejteni..... Sose sikerülne..mit hittem ...

- Luke.. én..

- Azt mondtad még mindig szeretsz..nem értem..

- Ajh..én nos én Michaellel együtt vagyok.

- Mivan? Lora..ugye ez egy vicc..

- Sajnálom..- felállt majd fogta magát és elment. Leültem vissza a kövekre és arcom tenyereimbe temettem.

Fogalmam sincs mi legyen..

Egy idő után utána mentem. Tudom, hogy haza ment.

Luke szemszöge..

Michaellel együtt vagyok..

A szavai fájtak..szörnyen. Haza akartam menni..és nem érdekel, hogy ez milyen puhány dolog..de csak ki akartam magam sírni.

Dühös vagyok Michaelre..hogy tehette ezt?

Benyitottam a házba, mire három szempárral találtam szemben magam. Michaelre tévedt tekintetem.

- Te!- mutattam rá.

- Luke figyelj saj..

-Oh ne gyere a sajnálatoddal! Elvetted tőlem!

- Ez nem igaz..te szakítottál vele!

- Tudtad jól, hogy szeretem, és te mégis kihasználtad az alkalmat és elvetted tőlem..ilyen barát lennél Mike? Komolyan?

- Ugye tudod, hogy erről mind te tehetsz Hemmings..Nem nézted el a hibáját, és kidobtad..így jártál.

- Hogy beszélhetsz így róla? Mi az, hogy kidobtam? Hm? Takarodj innen ki most, és ti is!- mutattam a másik kettőre- Nem akarlak soha többet látni titeket!

- Luke, haver nyugodj le!- állt fel Ash a kanapéról.

- Azt. Mondtam. Menjetek. El.- tagoltam el a mondatot egyre idegesebben. de ők csak ugyanúgy álltak és bámultak rám.- Menjetek már el!- üvöltöttem, majd nem tudom mi lett velem de levettem a vázát a polcról és a földhöz vágtam.

Az ajtó kinyílt és Lora lépett be rajta. Tekintete megakadt a szilánkokon, majd rám nézett. Csalódottság tükröződött barna íriszeiben.

Lora szemszöge..

Mikor benyitottam Lukeékhoz, ledöbbentem. Mind a négyen ott voltak, Luke előtt egy összetört váza. Feje vörös tekintete ideges. Kezei ökölbe szorítva.

-Ash..Calum, kérlek menjetek ki.- nyugodt hangomon én magam is meglepődtem. Ők csak bólintottak, majd kimentek.

- Tudom pár perce még azt mondtam szeretlek..de most csalódott vagyok.. Van egy ajánlatom. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom de..döntened kell. vagy Mike vagy én. Ha őt választod, én elmegyek a városból és soha többet nem kell látnod, ha engem maradok. Nos?

Mivan? Ezt mégis hogy kérheti tőlem?

-Nos, akkor a választásom az...









Jujjcika na vajon kit választ?

Tudom gonosz befejezés...hehe de azért szerizek mindenkit :)))))

Még egyszer bocsi a rövidke részért, következő rész hosszabb lesz! <3





Best Friends...or more?- Befejezett-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora