III.fejezet-I.rész

353 16 3
                                    

Mikor este leszállt a gépünk nem hittem a szememnek. Ez a hely csodálatos! Lukeal elfoglaltuk a szállásunkat. Mikor a hotelszobánkba értünk a látványtól a nyakába ugrottam.
- Istenem köszönóm, köszönöm, köszönöm!!! - adtam egy csókot ajkaira.
- Egy ilyen csodás barátnőnek mint te bármit!- lepakoltuk a cuccainkat majd Luke azt mondta várjam meg itt a szobában míg ő elintéz valamit a fürdőben(?) Kiléptem az erkélyre miről az egész tengert véltem látni. Gyönyörű ez a hely. Két kar fonódik derekam köré majd Luke a vállamra helyezi fejét.
- Kész a meglepim!- nyom egy csókot nyakamra.
Kézen fogva vezet be a fürdőszobába. Ami pedig ott bent várt rám attól elállt a szavam is.
A fürdőkád szélén és a polcokon gyertyák égtek a földön rózsaszirmok ahogy a gőzölgő, illatos vízben is.
- Tetszik?
- Nagyon!- csókoltam meg. Levetkőztünk majd mind a ketten beültünk a kádba. Lukenak háttal ültem ő pedig átkarolt hátulról. Melkasára hajtottam fejem és ő néha néha egy csókot adott nyakamra.
- Ehez hozzá tudnék szokni!- sóhajtottam.
- Én is!
- Szeretlek nagyon Luke!
- Én is téged Szerelmem! És sajnálom, hogy az elején fájdalmat okoztam.- nem szóltam semmit csak megfordultam és megcsókoltam. Nyelvünk táncot járt egymással. Kezem szőke tincsei közé vezettem. Egyre vadabbúl faltuk egymás ajkát.
Luke csókjaival áttért a nyakamra majd a kulcscsontomra...

////////

A fürdős akciónk után felöltöztünk majd lementünk a partra.
Kézen fogva sétáltunk és néha egy -egy csókot loptunk a másiktól.
- Elkell valamit mondanom Luke.
- Miaz?
- A karkötőt amit tőled kaptam a patakba dobtam azért nem hordom!- hajtottam le a fejem.
- Nem baj..én akkor is szeretlek!
- Mennyiszer mondod még, hogy szeretsz?
- Amennyiszer csak tudom.
- Nyálas vagy Lucas!
- Ezt vond vissza!
- A-a!
- Na állj csak meg!- kezdett utánam futni én pedig előle menekülni. Egy idő után elkapott és a víz felé kezdett velem rohanni.
- Luke! Lucas Robert Hemmings ha belemersz dobni a vízbe levágom a farkad!!- kezdtem el kapálózni.
- És most csurom víz leszel!!- kiáltott majd velem együtt a hullámokba rohant. Amint feljöttem a víz felszínére vártam míg Luke is feljött. Ez meg is történt. Kivártam a megfelelő pillanatot és ráugrottam a hátára.
- Igen! Így játszunk?- kérdezte majd velem együtt dobott egy hátast a vízbe.
Nevetve jöttünk fel a víz alól. Odaúszott hozzám és derekamnál fogva húzott magához egy szerelmes csókra. Karjaim nyaka köré kulcsoltam ő pedig az övéit derekam köré.
- Itt a parti örség! Kérem hagyják el a vízet!- rebbentünk szét a hirtelen jött hangra.

Röhögve mentünk ki a vízből.
Felértünk a szobánkba majd átvettük a pizsamánkat majd bebujtunk az ágyba.
- Köszönöm Luke!
- Ugyan mit?
- Azt hogy boldoggá teszel és azt, hogy vagy nekem! - felém kerekedett és egy lágy csókot nyomott ajkaimra.
- Imádlak Lora Wans! - lefeküdt a hátára én pedig melkasára hajamba csókolt én pedig lehunytam a szemem.
- Jóéjt Szerelmem!
- Jóéjt..- mormogtam majd el is nyomott az álom.

Rövidke rész lett tudom de a többi hosszabb lesz! Köszönöm ha elolvastad ha tetszett jelezd: vote&komment! 😊😊

Best Friends...or more?- Befejezett-Where stories live. Discover now