II.fejezet-VIII.rész.

400 23 7
                                    


Reggel arra keltem, hogy valakinek a rohadt ujja a csengő gombján ragadt. Luke mellettem nyugodtan aludt, így mérgelődve kikeltem az ágyból, majd lementem kinyitni az ajtót.
Nem várt személy állt az ajtó túloldalán.
- Szia Lora.
- Mike..szia.- nagyot nyeltem majd folytattam- Miben segíthetek?
- Öhm- mondatát Luke kiabálása zavarta meg:
- Szerelmem, hova tűntél?!- hallottam meg az emelet felől rekedtes hangját.
-..csak beszélni akartam. De úgy látom elfoglalt vagy.- tekintete lenéző volt, és..szánalommal teli..
- Jajj de jó, Michael is itt van!- hallottam meg Mikey mögül anyám hangját.
- Anya? Hát ti? Úgy volt, hogy csak este jöttök!
- Igen, de nagy bejelenteni valonk van!- ért oda a bejárathoz Anya és Daryl.
- Mégis mi féle bejelenteni való?- kérdezett most Mike.
- Menjünk be és elmondjuk!- valaszolt Daryl.
Beljebb mentünk, mire Luke jött ki a konyhából, egy szál alsóban. Oké..a helyzet kínosabb nem is lehetne.
- Oh..Üdv. Ashley (Lora anyja)!
- Luke, szia!- oh éses Istenem ez tényleg égő.
- Jónapot..öhm én Luke Hemmings vagyok, Lora..nos öhm barátja.- mutatkozott be Darylnek, Luke.
- Hello, Daryl Clifford vagyok, Michael édesapja és Ashley jegyese.
- Hogy milye?!- kérdeztük egyszerre Mikeyval.
- Uh..ez lett volna a meglepetés..vagyis a nagy hír..
- Igen gyetekek..Daryl és én..eljegyeztük egymást!
- Hah, jó vicc..Ezt nem mondod komolyan Apa?!- emelte fel hangját Michael.
- Fiam, normálisan beszélj velem!
- Tudod mit, leszarom! Elegem van! Amióta Anyával elválltatok és Ashlyvel találkozgatsz engem le se szarsz! Megsem kérdezed mit akarok! Bár sosem tetted! Elegem van mindenkiből aki ebben a helységben van! Tőlem azt csináltok amit akartok, de én nem kérek belőle..- kiabálta, majd kiviharzott a házból.
Mindenki ledöbbenve állt.
- Elnézést kérek mindenkitől.., megyek és beszélek a fejével.- mondta Daryl, majd Mikey után indult.
Anya idegesen leült a kanapéra. Könyökével a térdein támaszkodott, kezét pedig barna, vállig érő hajába vezette, majd idegesen kifújta az eddig bent tartott levegőt.
Mellé ültem, majd nyugtatólag hátát kezdtem simogatni.
- Hát nem így képzeltem ezt el..
- Nyugalom Anya, nem lesz semmi gond..
- Legyen is így, kicsim.
- Nos, én jobb lesz ha megyek!- kött le a lépcsőn már felöltözve, Hemmo.
- Rendben, kikísérlek!- álltam fel, majd elindultam vele együtt kifelé.
Magam mögött a bejárati ajtót, majd Luke felé fordúltam.
- Bocsi, hogy kínos helyzetbe hoztalak.- hajtotta le a fejét kuncogva.
- Nem hoztál kínos helyzetbe.
- Aha, láttam az arcodon, hogy most gyorsan elteleportálnál onnan.- nevetett, mitől megjelentek azok az ellenállhatatlan gödröcskéi.
- Jó, de zavarban voltam rendesen, de nem baj!
- Tetszett mi?
- Mégis micsoda?
- Hát a látvány!- mutatott végig felsőtestén.
- Hát nem tagadom, nagyon bejött!- haraptam ajkamba.
Mind a kettem egyszerre nevettük el magunkat.
- Hát akkor, szia Lucas!
- Szia Szerelmem!- közelebb lépett, majd karjait derekam köré fonva húzott magához közelebb. Ajkait enyéimhez érintve részesített egy szerelmes csókban.
Miután elválltak ajkaink, még egy apró csókot lehelt számra, majd haza indult.
Bementem a házba. Anya a kanapén elaludt. Betakartam, mikor épp elkezdett a telefonja rezegni.
Gyorsan felkaptam az asztalról és a konyhába mentem vele.
A kijelzőn Daryl neve villogott.
Felvettem.
- Szia Daryl, Lora vagyok!
- Szia Lora..Mikeról lenne szó!
- Mi van vele?
- Nem találom, nem tudod merre mehetett?
- Öhm..de tudom! Ne aggódj, gyere hozzánk, Anya a kanapén alszik, én elmegyek Mikeyért.
- Rendben, köszönöm!
Kinyomtam, majd felkaptam magamta ruhát, ugyan is még mindig pizsiben voltam.
Felvettem a cipőm, majd Ashtonékhoz vettem az irányt..
Hogy miért oda? Mert emlékszem mikor mondta, hogy Ashben bízik meg a legjobban, és mikor a szülei elváltak hozzá ment többször is esténként stb.
Mikor oda értem bekopogtam, viszont nem jött válasz ezért benyitottam. De viszont mikor benyitottam nem hittem szemeimnek..

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Hehe..megint gonosz befejezés..
Igen ez ilyen kis rövidkére sikeredett, de így jött össze.
Köszönöm, ha elolvastad
Ha tetszett csillagocska ott van, és nyugodtan lehet kommentelni (😂)
Ui.: harmadik évad/fejezet nem tudom, hogy legyen-e..szeretnétek?
És lenne egy kérésem is...vagyis nem kérés de na..szóval annyi lenne hogyha szeretnétek írjátok le kommentben mit szerettek ebben az irományomban, mert kíváncsi vagyok❤❤❤

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Best Friends...or more?- Befejezett-Where stories live. Discover now