II.fejezet-X.rész/ szünetből vissza

405 21 0
                                    

Hellóka mindenkinek!!! Igen vissza tértem, hivatalosan is elballagtam.
Nagyon bűntudatom van a szünet miatt, de muszáj volt. Remélem nem haragszotok! ❤
..
Na de majd a rész végén dumálok tovább! Most pedig itt a II.fejezet utolsó része. Jó olvasást!!

Lora..

Ma van négy hónapja, hogy Lukeal együtt vagyunk újra. Két napja, hogy elkezdődött a nyári szünet. A gimit mind a ketten befejeztük.
A szobámban pakolom el a régi kinőtt ruháim, mikor valaki kopogni kezd az ajtómon.
- Gyere!-kiáltom.
- Szia!- dugja be a buksiát Calum.
- Hey, Cal!- rakom le a kezembe lévő ruhákat, majd a fiúhoz rohanok és átölelem.
- Hogy vagy?- kérdezi, miközben levágja magát a babzsákfotelembe.
- Megvagyok, gondoltam kiválogatom a ruháim! Na és te? Hogy megy az új meló?- kérdeztem, ugyanis Calum felmondott a turmixosnál és most egy bárban dolgozik mint pincér.
- Megyeget! Képzeld egy írtóra gyönyörű lány adta meg a telefonszámát! Minden nap bejár és annyira csodás. A hosszú, barna haja, zöld szemei és csodás alakja! Na de a mosolya elvarázsol! És a neve Liana! Istenem ha kimondom a nevét rögtön elolvadok!
- Komoly??- kérdeztem mire bologatni kezdett- Uuu! A nagy Calum Thomas Hood szerelmes!!- mutogattam rá, majd ugrálni kezdtem mint egy 15 éves tini.
- Na és mivan a hercegeddel, régen láttam!- váltott témát.
- Most, hogy így mondod, azt mondta ma felhív, de még nem hívott.
- Biztos dolga van.
- Igazából ma vagyunk négyhónaposak.
- Nos akkor biztos emiatt van dolga. Meglepetést szervez neked, vagy ilyesmi.
- Lehet.
- Amúgy Mikeal beszéltél azóta az este óta? És úh ezt megkapom?- emel fel egy virágos toppot.
- Nem. Sőt nem is láttam. És nem!- téptem ki a kezéből nevetve.
- Most, hogy így mondod én se. Talán két hete, de csak addig amíg elment a házunk előtt. De várj, Daryl nem tud semmit? Hisz az apja.
- Nem tudom.- válaszoltam mikor épp csengettek.
- Kinyitnád amíg én leviszem a hátsóbejárathoz ezeket a zsákokat?
- Persze.- mondta majd ment is ajtót nyitni.

Luke.

Amint felkeltem Loraékhoz siettem. Becsengettem, majd vártam, hogy valaki ajtót nyisson.
A zár kattant és Cal jelent meg az ajtóban.
- Csá haver!
- Csá Calum, Lora?
- Ja hátul van, de szólok neki!
- Várj!
- Igen?
- Meglepetésem van számára, és nem akarok bunkónak tűnni, de Cal kettesben hagynál minket?
- Persze haver! Sok sikert!- kacsintott majd engem kikerülve elhagyta a házat.
- Cal baby találtam neked egy rózsaszín fülbevalót a topp mellé! -jött be a nappaliba Lora fulladozva a röhögéstől. Viszont amint meglátott hozzám rohant, visítozva, hogy "Luke" ,majd rámugrott és úgy csimpaszkodott rajtam mint egy koala maci mire átöleltem derekát és egy hosszú csókban részesített.
- Hiányoztál Hercegnőm! - néztem gyönyörű barna szemeibe. Egy újabb csókot adtam neki viszont ezt ő szakította meg.
- Te is nekem Hercegem!- mondta, majd leszállva rólam egy újabb ölelésbe húzott.
- Boldog hónapfordulót!
- Neked is Luke!- mondta majd lábujjhegyre állva újra megcsókolt.
Ajkai puhák voltak és édesek. Úgy faltuk egymást mintha vagy egy éve nem láttuk volna a másikat. Pedig tegnap délután együtt filmeztünk.
Nyelvemmel bejutásért esedeztem mit azonnal megadott. Kezem derekáról fenekére csúsztattam, majd belemarkoltam mire szenvedélyes csókunkba nyögött.
Azt akartam, hogy ez a csók örökké tartson de sajnos a levegő nagy úr.
Lihegve elváltunk egymástól. Csodás arcát néztem és boldogságtól csillogó szemeit. Ajkai az előző csóktól vörösebbek voltak a szokásosnál. Arca kipirult volt. Mikor észre vette, hogy bámulom kuncogott egyet. Ez a hang zene a füleimnek. Csodálatos ez a lány és a világ legszerencsésebb emberébek érzem magam, hogy ez a gyönyörű, aranyos, okos lány csak az enyém lehet. Minden hibájával együtt. Egyszerűen imádom.
- Ne nézz már, zavarba hozol!- lökte meg gyengéden vállam.
- Miért, nem nézhetem az én csodálatos barátnőm?
- Nem!- nyújtotta ki a nyelvét.
- Leharapom!- néztem rá mérgesen mire jobban kinyújtotta.- Én szóltam!- nevettem el magam, majd felkaptam a vállamra és felszaladtam vele a szobájába ahol finoman ledobtam őt az ágyára.
- Lucas ezt még megbánod!- nevetett miközben törökülésbe helyezkedett el.- Na és mi a meglepim?- kérdezte úgy mintha egy ötéves kislány lenne.
- Én nem vagyok elég?- tártam szét a kezem.
- De imádlak! De azt mondtad van valami meglepid!
- Igen elhoztam magam. - húztam tovább az agyát.
- Lucas! Tudod kivel szórakozz!
- Jó nyugi!- nevettem és a kabátzsebemből előhúztam egy dobozkát.

Lora.

Előhúzott a kabátzsebéből egy sötétkék színű dobozt, mit egy fehér masnival díszített , majd átadta nekem.
Szétbontottam a masnit és leemeltem a doboz tetejét. Két papír cetli szerű volt benne és még egy kis doboz.
Megnéztem a papírokat.
- Két repülő jegy Egyiptomba?!- olvastam fel hangosan.
- Te és én egy hetet töltünk Hurghada-ban. Csodás tenger, a hotelszobából kilépve az erkélyre gyönyörű panoráma terül eléd. Na mit szólsz?
- Luke..Istenem ez fantasztikus! Köszönöm, köszönöm, köszönöm!- ugrottam nyakába.
- De még van valami abba a dobozba.- mutatott az ágyon hagyott tárgyat.
Vissza sétáltam hozzá, majd felvettem és kiemeltem belőle a kisebbik dobozt. Kinyitottam és egy csodás fulbevaló volt benne.
- Imádlak! - öleltem újra meg.
- Szeretlek kincsem mindennél jobban!- csókolt bele hajamba.
- Én is készültem neked valamivel!- indultam el az íróasztalon felé.
- Tényleg?
- Aha!- mondtam, majd kivettem a fiókból az ajándékom ami egy kép volt becsomagolva.

Luke.

Az íróasztalához sietett. Kihúzta a fiókot, kiemelt velőle valamit, majd becsukta.
- Nem olyan nagy ajándék mint a tiéd, de azért remélem tetszik!- motyogta aranyosan és átadott egy csomagot.- Boldog négy hónapot!
Kicsomagoltam. Egy kép volt amit két éve a suli első napján készítettünk. Itt még Loranak kék haja volt, nekem pedig fel volt zselézve. Cigi a kezünkbe és mind a ketten teljesen feketébe öltözve vicsorgunk mint két idióta. Akkor még legjobb barátok voltunk. Emlékszem abba a hónapba jöttem rá, hogy többet érzek Lora iránt.
- Imádom.- mondtam felsem nézve a képről.
- Itt még semelyikünk se tudta, hogy ez lesz. Két idióta tini voltünk akik szartak a szabályokra. Most meg nézz ránk Luke. Mindjárt húsz leszel, én pedig vén tizen nyolc évesen színes hajjal járkálok.
- De hülye vagy!- öleltem át nevetve.- Ugyan olyan gyönyörű vagy mint eddig. Igen az idő repül. De nem állhatunk meg.
- Elmegyünk ma délután a fodrászhoz meg a tetkóshoz?
- Minek?
- Vissza festetem ha hajam az eredeti színére és még van egy ajim számodra!
- Rendben!- csókoltam meg.

...

A fodrász után a tetováló szalonba mentünk.

- Na miért jöttünk ide?- kérdeztem miközben körbenéztem.
- Csinálunk egy közös tetoválást amilyet mindig is akartunk!- jelentette ki.
- Hogy mit? Nem kivan zárva!
- Ne már Lucas ne legyél beszari!
- Tudod jól, hogy nem bírom a tüket!
- Légyszi! Értem!- nézett kiskutya szemekkel.
- Ajh, jó legyen!- adtam be derekam.

Nemsokára kész is lettünk velük.

(Luke karján nincsenek tetkók csak ez az egy, de nem találtam ilyen tetkóból más képet szorri-író)

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

(Luke karján nincsenek tetkók csak ez az egy, de nem találtam ilyen tetkóból más képet szorri-író)

- Imádom! - újjongott Lora mikor kiértünk az utcára.
- Nagyon jól néz ki!
- Ugye, hogy túl lehet élni?!
- Jolvan na! Igen.-
Elindult volna de én karja után nyúltam és gyengéden vissza rántottam. Arcunk közt csak pár centi volt.
- Mit szeretnél Lukey?- suttogta ajkaimra.
- Téged!
- A tiéd vagyok Lucas.
- Az ajkaidat..- suttogtam majd megcsókoltam. Lassú csók volt. Éreztem ahogy csókunkba mosolyog. Mikor elváltunk egymástól egy puszit nyomott arcomba és kezét az enyémre kulcsolva indultunk tovább.

Hihetetlenül boldoggá tesz ez a lány!

☀☀☀☀☀☀☀

Nos ez volt a második évad utolsó része. Remélem tetszett! Kis cuki, romantikus lett.
És elballagtam Bumm hivatalosan is kilencedikes vagyok huhh!!! XD
Igaz nem örömmel ballagtam el mert ezek a barom retardált osztálytársaim hiányozni fognak mindennél jobban. Hehh. Na de mindegy.
Ja és nekem csak ma esett le.
EMBEREK NYÁRISZÜNET VAN!!!!!!!!!!!!! Wow. Jó nyarat nektek olvasóim❤❤❤❤


Best Friends...or more?- Befejezett-Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ