-Nos, akkor a választásom az semelyikőtök! Egy nem értem, hogy kérhetsz ilyet tőlem..Kettő, túl fontosak vagytok számomra. Sajnálom, de egy ideig..hagyjatok békén.- mondtam, majd kimentem az ajtón. Az utcára kiérve, Asht és Calumöt pillantottam meg. A járdán ültek és beszélgettek.
- Na?- nézett fel rám Ashton.
-Csatlakoztam a szinglik körébe!- mosolyogtam, de mosolyom nem igazi mosoly volt.
-Szakítottál Mikeal?- pillantott fel rám Cal.
- Mondhatni. Menjünk sétáljunk egyet!- borzoltam össze a hajukat, mire egy sort káromkodtak, majd felálltak és elindultunk gyalog a városba.
Egész nap átlagos dolgokról beszélgettünk és hülyültünk. Ash 22 éves létére nagyon nagy idióta tud lenni, persze nyugi jó értelemben, Calum pedig Calum, ő eddig is ilyen hülye volt.
Haza fele bementünk egy fagyizóba. Én egy vaníliás, Ash citromos, Cal pedig csokis fagyit kért.
Kifizettük, majd elindultunk a partra. Leültünk egy padra.
- Jajh..hiányzott már nagyon egy ilyen nap..- sóhajtott Cal.
- Egyet értek!- mondtuk egyszerre Ashel, mire mind a ketten elnevettük magunkat. Hirtelen megszólalt Calum telefonja. Green Daytől a Holiday volt a csengőhangja. Mikor befejezte a telefonálást ránk nézett, mi pedig Ashel elvigyorodtunk, majd hangosan, ordibálva elkezdtük énekelni ezt a számot.
-Hear the sound of the falling rain,
Coming down like and Armageddon flame,
The shame,
The ones who died without a name,
Hear the dogs howling out of key....- énekeltük torkunk szakadtából.- Nem ismerem őket, nem velem vannak!- állt fel Calum a padról, majd elkezdett hátrálni, mire megbotlott egy homokban fekvő kőben. Seggre esett...
- Istenem , csak te lehetsz ilyen béna!- mentünk oda és segítettük fel. Leporolta magát, majd morogva elindult haza felé.
- Most megsértődött?- kérdezte Ash.
- Csak durcizik, nincs semmi baja,nem vészes.- nevettem el magam.
.....
Mikor haza értem, anyát a kanapén aludva találtam. Halkan felmentem a szobámba.
Benyitottam, majd egy sötét ember alakot láttam a fotelemben ülve. Nagyon megijedtem, de lenyugtattam magam azzal, hogy biztosan csak a tárgyak vannak úgy lerakva, mintha egy ember lenne. Felkapcsoltam a villanyt.
- Mi a franc!!- kiáltottam fel, de egy kéz azonnal letapasztotta a szám.
-Shh, anyukád alszik!
- Luke, mi a szart keresel itt, megmondtam, hogy hagyjatok békén!- suttogtam idegesen.
- Csak beszélni szerettem volna veled!- már épp megszólaltam volna de folytatta- Fontos! Kérlek!
- Két perced van!- sóhajtottam egy nagyot, majd leültünk egymás mellé az ágyra. Luke felém fordult, majd belekezdett mondandójába:
- Figyelj, nekem fontos volt, és az is még mindig a barátságunk..tudom amit délelőtt mondtam neked nem volt szép belátom, csak annyit kérek, hogy térjen vissza minden a rendes kerékvágásba. Kérlek, hiányoznak a baromkodásaink, az együtt töltött idő is. Ha a barátnőmként nem kaphatlak vissza, akkor legalább a legjobb barátomként.
- Ajh...nemet nem mondhatok, mert nekem is hiányzol..
- Akkor megbocsájtasz?
- Persze, hogy igen te idióta!- öleltem meg, mire ő is átölelt. Bevallom nagyon jól esett ölelése és már hiányzott is.
YOU ARE READING
Best Friends...or more?- Befejezett-
FanfictionKét legjobb barát..nos itt már csak az a kérdés, hogy kinél törik meg előbb a jég, s ki szeret bele előbb a másikba. //2016//