Halika! Ez a rész, a második fejezet elsője lesz! Nagyon durva volt éppen olvastam, majd az élőző sztorimon gondolkodtam, mikor Luke elvitte randizni Alisont, és beugrott az első rész!
Na de gondolom nem erre vagytok kíváncsiak hanem a részre, szóval jó olvasást Lánykák!😊😁❤
Ui.: fogok berakni számokat, azoknál a részeknél azokat a számokat hallgassátok mert úgy lenne jó, na értitek!😂😁Luke lassan egy hónapja felszívódott. Senki se tudja hol lehet, Lizt meg nem akartam ezzel zaklatni.
Újra elkezdtem suliba járni.
Ezen a héten szombaton azaz, holnap lesz megrendezve a suli bálja.
Sosem szerettem a bált. Nem szeretek költözni.Az udvaron ültem egy fa tövében, mikor Calumöt láttam felém futni.
- Lora!
- Calum, te meg mit keresel itt?
- Csak azért jöttem mert meghallottam, hogy bál lesz a suliban, és azt szeretném kérdezni, hogy eljössz velem a bálba?- lihegte.
- Öhm, mivel még senki sem kért fel, igen..
- Oh, oké!- sóhajtott fel megkönnyebbülten..oké ez valamit tervez..Miután vége lett az utolsó órámnak haza indultam.
- Szia Anya! - köszöntem mikor beléptem a házba.
- Na végre, hogy haza értél, gyere dolgunk van! - fogta meg a karom és elkezdett kifele rángatni.
- Hey, anya! Hova viszel?
- Hát a plázába!- ült be a kocsiba.
- Minek?- ültem be én is. Elindította a motort, és elkezdett szélsebesen menni a pláza felé.
- Mi az, hogy minek? Gondolom nem bugyiba akarsz bálba menni!?
- Ugye nem?- kérdeztem riadtan.
- De,de! Szépen veszünk neked ruhát!
- Ne! Csak azt ne!- utálok anyával vásárolni..mindig a saját ízlése szerint hozza nekem a felpróbálni való ruhákat.Mikor beértünk a plázába, megrohamoztuk a báliruha boltot, azaz anya megrohamozta, engem még rángatott maga után.
- Oké! Egy szabály van! Én választok, te megmondod, hogy áll! Oké?
- Oké- mondta anya.
Elkezdtem nézelődni.
A szivárvány összes színében volt, de akkor megláttam a tökéletes báliruhát.Azonnal fogtam, és vittem felpróbálni.
- Na?- jöttem ki a próbafülkéből.
- Kicsim, gyönyörű vagy!
- Akkor, megvan a báli ruhám!
Kifizettük majd haza indultunk.Másnap délután, nekiálltam készülődni.
Hajam megmostam, majd begöndörítettem. Enyhe sminket vittem fel arcomra, majd felvettem a ruhám.
Csengettek.
- Lora, itt van Calum!
- Megyek!
Lementem a lépcsőn. Calum az ajtóban várt.
- Szia Lora, azta, nagyon szép vagy!
- Köszönöm Cal, te is jól nézel ki!
- Azt hittem már azt mondod: te is szép vagy!- nevette el magát.
- Idióta!- nevettem én is.
- Na csináljunk egy képet, aztán induljatok mert elkéstek! - sürgetett minket anya.
Gyors képet csináltunk majd elindultunk.
Ahogy a sulihoz értünk Calum kiszállt az autóból, majd illedelmesen kinyitotta nekem az ajtót.
Kiszálltam én is.
Bementünk. A sulinal volt egy külön rendezvény terme. Itt rendezték meg a bált.
Mindenhol szallagok, lufik, és virágok díszelegtek.
YOU ARE READING
Best Friends...or more?- Befejezett-
FanfictionKét legjobb barát..nos itt már csak az a kérdés, hogy kinél törik meg előbb a jég, s ki szeret bele előbb a másikba. //2016//