Gyermekeim...ide is elérkeztünk..nemsokára itt a 10.rész és jön a III.fejezet.
Mikor benyitottam nem hittem a szememnek. Michael egy lánnyal smárolt a kanapén, Ashton pedig egy sörös üveg társaságában ült a konyha pultnál.
- Mi a? Michael!- kiabáltam mirr szétrebbentek.
- Lo..Lora szia!- nyelve botladozott rendesen.
- Komolyan az a megoldás, hogy leiszod magad, majd megfektetsz egy vadidegen lányt?
-Mih..nem is vadidegenm. A neve Stephani..- mormogta.
- Öhm..Kandy vagyok..- állt fel a lány Mike öléből.
- Tök mindegy..csak rgy menetre vagy jó..- intette le a lányt, mire az lekevert Mikenak egyet, majd sértődötten elment maga után brvágva az ajtót.
- Te normális vagy?- emeltem meg hangom.
- Jah..
- Ch..komolyan Michael, nem hittem, hogy ezt kell mondnom, de csalódtam benned- indultam kifelé az ahtón- szánalmas vagy.- néztem vissza rá utoljára, majd elindultam haza. Vagyis csak indultam volna, mert Michael vissza rántott, majd felfogni sem tudtam mi történt, de egy határozott mozdulattal ajkaimra tapadt.
Azonnal ellöktem magamtól, majd a lányétól az ellenkező oldalra adtam arcára egy pofont.
Az ütéstől meghátrált egy pár lépést, mire én is hátráltam.
Szemei elsötétültek és dühösen meredt rám.
Elindult felém, mire előkaptam a telefonom és azonnal tárcsázni kezdtem Luke számát.
Amint rámentem a zöld kis telefonra a kijelzőn, Mike kikapta a kezemből a készüléket, majd eldobta, és az a kanaoén ért földet.
Hallottam ahogy kicsöng, majd Luke beleszól:
- Szia Kicsim!
- Luke!- kiáltottam el magam.
- Lora, minden oké?!- hallottam hangjában az aggodalmat, és a félelmet.
Ekkor hirtelen Mikenak lendült a karja, hogy...hogy megüssön. De szerencsére időben kapcsoltam és egy sikoly kiséretében a földre rogytam.
- Lora, hol a kibaszott Istenbe vagy??!- ordította Luke.
- Segíts Ashtonéknál!
Azonnal kinyomta a telefont.
Rettegve néztem fel Mikera aki dühvel teli tekintettel vizslatott engem.
- Mike, kérlek nyugodj meg!
- Jön..jön a szőke herceged nem? Valld be, hogy hazud..hazudtál nek-kem mikor azt mondtad szeretsz!- üvőltötte.
- Nem! Én, én tényleg szerettelek!
- És most már nem?
- De..de nem úgy!
- Höhh, kihasználtál! Csak arra voltam jó, hogy elfelejtsd Lukeot..
- Nem igaz!- könnyeim lefolytak arcomon. Ugyan úgy a földön ültem, Ő pedig ide-oda sétált ingerülten.
Egyszer csak megállt háttal nekem.
Felálltam és felé indultam.
- Mike..- suttogtam.- Én sose akartam neked, semmi rosszat! Higyj nekem..
- Hagyj békén!- ordította és ezzel egy lendülettel megfordult, majd ellökött magától. A lökés erejétől átraestem és egy újabb sikoly hagyta el a szám.
Hirtelen az ajtó kivágódott mire Luke jelent meg.
Hihetetlenül megkönnyebbültem.
Hirtelen Mikehoz léoett, majd behúzott neki egy akkorát, hogy Mike a földön kitelült.
Hozzám lépett, majd felsegített.
Én azonnal átöleltem és arcom a mellkasába temetve kezdtem hangos zokogásba.
- Shh jolvan itt vagyok, semmi baj!- ölelt át ő is, amilyen szorosan csak tudott.
Szipogva néztem a földön fekvő Mikera.
- Ugye, nem bántott.
- Nem..nem bántott.
- Rendben. Haza visszük mert az apja nálatok marad és a kanapéra fektetjük egy üzenettel, hogy ha felkelt hívjon minket, mi pedig hozzánk megyünk.
- Oké, én szólok anyáéknak...☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀
Heff..szörnyen rövid lett..szorrika.
FONTOS, OLVASD EL!!!👽
Nem sokára befejezem az I'm broken Mukeos sztorim.
2 úgymond aktív sztorim van ezen a Mukeos sztorin kívül, ez a Lukeos ff, meg elkezdtem nemrég egy Mikeys ff is.Na és még arra kérnélek meg titeket, hogy ha tudtok nekem, akkor ajánlanátok jó ff-ket
Ilyeneket, hogy
5 SOS-os
1D-s
Andy Biersack- est
Lehet bromance is!!
És lehet sajátot is!
Előre köszönöm!!!😘😘Köszi, hogy elolvastad ha tetszett jelezd kommentel vagy csillagocskával!❤❤❤❤❤❤❤⭐⭐
YOU ARE READING
Best Friends...or more?- Befejezett-
FanfictionKét legjobb barát..nos itt már csak az a kérdés, hogy kinél törik meg előbb a jég, s ki szeret bele előbb a másikba. //2016//