VII.rész

683 40 1
                                    

Szijasztok Lánykák! Itt az új rész. Nagyon ratyi lett, bocsika😢
Reggel mikor kinyitottam a szemem Lukeal találtam magam szemben. Békésen aludt. Olyan furcsa. A legjobb barátod, ki már kiskorod óta melletted van, most a fiúd. Ha két hónappal ezelőtt mondják nekem ezt, kiröhögöm őket, de most. Most szerelmes vagyok. Méghozzá beléd Luke Hemmings.
- Mióta vagy fenn? - morogja rekedt hangján. Kissé megijedek mivel elbambultam, mire elneveti magát, majd egy csókot nyom a hajamba.
- Csak pár perce.
- És min gondolkodtál ennyire, hogy elbambultál?- ujjaival, az enyéimmel kezdett játszadozni.
- Semmin..
- A semmin így el lehet gondolkodni?
- Ajh, nem adod fel mi?
- Ismersz..
- Csak azon, hogy milyen fura, hogy mi..izé, érted..
- Mivan velünk?- húzta tovább az agyam, ami idegesített.
- Nem én akarom előszőr kimondani..
- Mégis mit?
- Lucas most már idegesítesz..nagyon..- erre nevetni kezdett.
- Oké, tényleg fura, hogy együtt vagyunk, de nekem így tökéletes, mondjon aki amit akar! - mosolygott olyan kisfiúsan, ami nagyon cuki volt.
-Szeretlek!
- Én is - adott egy csókot, ami aztán kezdett elmélyűlni, mire bejutásért esedezett amit meg is adtam neki. Nyelvünk táncot járt a másikéval. Én beletúrtam szőke tincsei közé, mire morgott egyet.
- Ezt most hagyjuk abba, mert nem fogok tudni leállni! - mondta lihegve az elöbbi csókcsatánktól.
Biccentettem majd egy rövid csók után, elindultam valami ruha után kutakodni. Azaz pizsibe voltam (póló+bugyi) de szerettem volna felöltözni.
- Hmm, de szép a kilátás! De még jobb, hogy ezt csak is én láthatom! - bár háttal állok neki, tudom, hogy ott van arcán az a rohadt perverz vigyora. Elpirulom egy kicsit. A fürdő irányába megyek mikor egy kéz vissza ránt.
- Azért szeretsz nem? - kérdezi, miközben hátulról átkarol, majd a vállamra rakja állát.
- Téged nem tudlak nem szeretni. - adtam puszit az arcára majd ruháimmal együtt bementem a fürdőbe.
Miután késznek nyílvánítottam magam, vissza mentem a szobába. Luke vissza aludt ezért lementem reggelizni.
Épp a müzlim ettem mikor rezegni kezdett a telefonom.
Ismeretlen szám.
-Haló?
- Szia Lora, Kim vagyok, tudod Mike húga!
- Szia, igen emlékszem rád!
- Nos, azért hívtalak, nem- e lenne kedved találkozni?
- Öhm, ma úgy sincs semmi dolgom, miért is ne!
- Oké, akkor egy óra múlva a plázánál?
- Rendben, szia Kim!
- Szia Lora!
Letettem, majd befejeztem a reggelim.
Bementem a nappaliba Tv-t nézni.
Már egy ideje néztem, mikor valaki csókolgatni kezdte a nyakam.
- Ez csikiz! - nevettem.
- Aranyosan nevetsz! - ült le mellém Luke, majd szorosan magához ölelt. Fel volt már öltözve. Egy szürke melegítőnadrágot, és sima fehér pólót vett fel.
- Nem baj ha ma elmegyek az egyik ismerősömmel találkozni?-néztem fel rá.
- Nem dehogy is, na és ki az?
- Kimnek hívják, vicces sztori ahogy megismerkedtünk.
- Mikor találkoztok?
- Úristenem, jó, hogy mondod, indulnom kell!- felpattantam, Luke is követett, majd fogtam a táskám és adtam neki egy rövid csókot.
- Hey, csak ennyit kapok? - biggyeztette le a száját.
Mosolyogva vissza mentem hozzá, majd egy hosszabb csókot adtam neki.

A pláza előtt vártam Kimre. Már eltelt negyed óra, de sehol sem volt. Ekkor megcsörrent a telefonom.
- Szia Kim, hol vagy már?
- Sajnálom Lora, de a mamám rosszúl lett!
- Oh, akkor semmi gond. Jobbulást a mamádnak!
- Köszi! Szia!
- Szia.
Felsóhajtottam, majd megpróbáltam felhívni Lukeot, hogy nem-e akar kijönni, de nem vette fel.
Úgy döntöttem ha már eljöttem bevásárolok.
Este felé kezdtem fáradni így haza indultam. Előtte még bementem egy turmixoshoz.
Odamentem a pulthoz. Egy srác volt a pénztárnál, ki háttal állt nekem.
-Khm.- köszörültem meg a torkom mire megfordult. Egy velem egy idős, barna hajú, kreol bőrű srác volt, gyönyörű barna szemekkel.
- Szia, mit kérsz?
- Szia, egy epres turmixot! - mosolyogtam rá. Ránéztem a névtáblájára:
"Calum"
- Itt is van, tessék!
- Köszönöm!
- Várj!
- Hm?
- Hogy hívnak?
- Lora Wans vagyok!
- Calum Hood!- fogott velem kezet. Egy darabig elvesztem barna szemeiben.
- Öhm akkor szia!
- Szia Lora!
Mikor haza értem Luke a kanapén ült és nézett ki a fejéből.
Amint meghallotta, hogy az ajtó csukódik, rámemelte tekintetét.
- Elmondanád, hogy hol a szarban voltál, és miért nem vetted fel a telefonod?! - kiabált velem,miután felállt a helyéről. Ránéztem a telefonomra..6 nem fogadott hívás.
- Először is ne kiabálj velem! Másodszor ledig a plázában voltam ahogy mondtam, harmadszorra pedig nem vettem észre, hogy hívsz. - válaszoltam neki nyugottan.
- Ajh, sajnálom, hogy így letámadtalak! - magához húzott, majd szorosan megölelt.- Mit szolnál ha kiengeztelnélek?
- Hm, mivel?
- Csinálok vacsit neked, majd egy forrófürdőt.
- Legyen! - egy csókot adtam az arcára.
Negyed óra múlva kész is lett a vacsorával.
Mikor beértem a konyhába, az asztalon két tányér spagetti díszelgett.
-Hu, de jó illata van!
- Gyere foglalj helyet! - húzott ki egy széket.
- Oh, köszönöm Mr. Hemmings!
- Semmiség Miss Wans!
Miután megettük, felmentünk Luke szobájába.
- Én csinálok vizet, te addig vedd le a ruháid.- megcsókolt majd bement a fürdőbe.
- Mehetsz! - jött ki a fürdőszobából.
Bementem levettem a köntöst, majd beültem a vízbe.

Luke szemszöge...

Lementem a konyhába inni. Visszamentem a szobámba. Lora háttal állt előttem egyszáll köntösben.
Mögé léptem, átöleltem a derekát hátulról, majd lágy csókokkal hintettem be nyakát. Ő csak hátrahajtott fejjel sóhajtozott. Magam felé fordítottam majd megcsókoltam. Nyelvemmel bejutásért esedeztem mit meg is adott. Nyelveink táncot jártak egymással. Elkezdtem az ágy felé tolni. Lefektettem az ágyra majd felé másztam.

Lora szemszöge...

Luke felém mászott majd elkezdte köntösömet levenni rólam. Én levettem róla pólóját.
Nemsokkal később már csak egy alsó volt rajta. Újra megcsókolt majd rámemelte tekintetét.
- Biztos szeretnéd?
Válaszul csak megcsókoltam.
- Szeretlek.
- Én is Hemmo.

Nyugalom, Calum töbször is benne lesz😊
És valamiért, nem tudom nálatok, hogy van de nálam ezt előbb rakta fel mint a Ti döntötök-öt😂

Best Friends...or more?- Befejezett-Where stories live. Discover now