chapter 4

793 79 63
                                    

داستان از دید لیام:

  خب بازم یه صبح دیگه شروع شد. صدای هری که داره داد میزنه شلوار جین مشکی من کو؟ من رو از خواب بیدار کرد. از وقتی که با تی دوست شده همش می خواد خیلی خوب بنظر برسه تا تی بیشتر و بیشتر ازش خوشش بیاد.

میخواستم به خوابم ادامه بدم که نایل در اتاقمو باز کرد. و اومد سمت تختم و با چند تا ضربه تکنیکی از خواب عزیزم بلندم کرد . وای خدا این جوجه طلایی بعضی وقتاخیلی رو اعصاب میره.
با عصبانیت ازش پرسیدم چیه ؟

"لیام خواهش میکنم شلوار هری رو بهش بده قبل از اینکه خونه رو بزاره رو سرش" اینو خیلی با ملاحظه گفت.

اما شلوار هری دست من نیست که ،آهان یادم اومد دیشب  زین  حوصلش سر رفته بود و اونم که همیشه دنبال اذیت کردن هریه   شلوار مورد علاقش رو ورداشت و پارش کرد.

این رو با یه لحن خیلی اروم و ریلکس  به نایل گفتم.

"از دست  این زین" این رو داد زد بعد از اتاق رفت بیرون.

چند ثانیه بعد صدای هری که داشت اسم زین رو فریاد میزد اتاق رو لرزوند.

اومدم از اتاق بیرون که شاید بتونم زین رو از دست این دیوونه نجات بدم و با صحنه ای که هری در حال دوییدن  برای گرفتن زینه داره  و داره داد  میزنه لعنت بهت مالیک  مواجه شدم .

زین رو به هر صورتی بود نجات دادم و الان همه داشتیم صبحونه  میخوردیم تا بعد بریم سر ضبط.
لعنت به این استایل از وقتی که با تیلور دوست شده حس آهنگ نوشتنش گل کرده. سر میز فقط هری در مورد آهنگ جدیدی که  نوشته  و باید بخونیم حرف میزد و مثل اینکه اسمش steal  my girl بود. چه اسم مزخرفی.

...................................................................
بعد از اینکه ضبط تموم شد رفتیم یه سر دانشگاه و اونجا تیلور و دوستش الی رو دیدیم. هری تیلور رو بقل کرد . تازگیا  رابطشون خیلی خوب شده البته اگه منم واسه یکی انقد آهنگ میگفتم تا حالا صد بار عاشقم شده بود.
بهش سلام کردم و اونم جوابم رو با یه لبخند شیرین داد.

الی و لو هم داشتم با هم حرف میزدن و یه حسی بهم میگه که لو از این دختره  بلوند خوشش میاد.

 تی داشت درمورد  یکی از دوستاش که انگار خیلی با هم صمیمی بودن و مثل اینکه هفته دیگه  داشت میومد انگلیس صحبت میکرد . و هری هم با یه نگاه های خاصی به حرفش داشت گوش میکرد .

اققققققققق.  از وقتی که منو سوفیا که تقریبا 1 سالی میشه جدا شدیم از هرچی عشق و اینجور چیزا ست متنفر شدم.
 

New Romantics Where stories live. Discover now