chapter 11

545 55 33
                                    

عکس بالا کایلی ولی کایلی تتو نداره😑فعلا😊

*******************
داستان از نگاه کایلی:

" چیزی میخوری؟؟" اینو بعد از چند ثانیه پرسید. چه جالب ازم نپرسید دوست پسر دارم.

"نه مرسی من الکل نمی خورم" اینو با استرس و حواس پرتی گفتم. داشتم از بین اون جمعیت دنبال تی میگشتم . لعنتی کجا رفت؟؟

"دنبال کسی میگردی؟" فکر کنم فهمید حواسم نیست.

"اره فکر کنم " اینو گفتم و خندیدم چه جواب ضایعه ای. فکر کنم این اولین پسریه که تو این چند سال اخیر باهاش از یکی دو کلمه بیشتر حرف زدم. من از پسرا متنفرم. یکی ازاونا زندگی من و خانوادم رو بهم زد.

میخواست یه چی بگه که صدای دوست پسر الی نزاشت بقیش رو بگه. یه چشمک بهم زد و بعدم گفت میبینتم. منم گفتم منم و یه لبخند زدم به این حرکت مسخرش.

وای چم شده؟ لبخند به چشمک یه پسر پر از تتو و گفتن منم بعدا میبینمت! راستی چرا همه اینا انقد تتو دارن البته تتو های این هری ( بالاخره اسمش رو درست گفت😁) جذابه میشه پروانه روی شکمش رو از زیر لباس سفید نازکش دید . مال این لیامم خوبه اون گلی که رو دستشهم خیلی هاته . وای کایلی اصلا حالت خوب نیست .

تی رو پیدا کردم داشت با الی حرف میزد.

"معلومه کجایی؟" اینو با عصبانیت ازش پرسیدم.

"همین جا " با لبخند گفت و تمام عصبانیتم از بین رفت. خواستم بهش بگم که دیگه اینجوری نره بی خبر که اومدن یه مرد رو صحنه مانع گفتنم شد.

"سلاممممممممممممم. به کلاب کورسیکا(یکی از 10 تا کلاب برتر لندن) خوش اومدید. امشب چند تا مهمونی ویژه داریم که میخوان برا شما بخونن . این شما و این هم گروه one direction ." اینو اون مرد گفت و بعد همه دست زدند. من فکر کردم اونا فقط دانشجو موسیقین . ولی الان فهمیدم گروه دارن. و به نظرم خیلی معروفا . فکر کنم باید یکم بیشتر آهنگ پاپ گوش کنم. صدای آهنگ منو از افکارم اورد بیرون.
.............................................
آهنگ تموم شد همه دست زدن حتی من، و اگه بخوام واقعیت رو بگم واقعا آهنگ قشنگی بود و همشون خیلی خوب میخوندن فکر کنم اسمش what a feeling بود. هری کلش رو برا تی خوند همش به تی اشاره میکرد. خود تی خندش گرفته بود به این حرکات مسخره و چندش اورش . لیام هم خیلی با احساس میخوند. نمی دونم چرا احساس کردم اون قسمتش که میگفت:
I'm watching you like this imagining you're mine

دارم با این تصور نگاه می کنم که تو مال منی . رو برا من خوند.

وای کایلی این مزخرفات چیه میگی!! راستی چرا اصلا زین نخوند؟؟ بعدا از تی در مورد این میپرسم.

اجرا بعد اجرای تی بود. آهنگ جدیدش blank space رو خوند. وای عالی بود. هری که وقتی داشت تی میخوند تو اوج ابرا بود، آه دارم از این پسره ی فرفری به خاطر این رفتار چندش اورش کمکم حالم بهم میخوره . این اهنگ باعث می شد ناخودآگاه برقصی.

الی داشت با دوست پسرش میرقصید. منم داشتم تو سرجام میرقصیدم. که صدای یکی که داشت میگفت: افتخار میدید با من برقصید باعث شد دیگه نرقصم !!!

New Romantics Donde viven las historias. Descúbrelo ahora