داستان از نگاه کایلی:
وقتی رفتیم تو دود زد تو صورتم و شروع کردم به سرفه تی ازم پرسید حالم خوبه گفتم اره فقط زیاد به دود عادت ندارم . احساس کردم همه دارن به من نگاه میکنن و الان داشتم خودم رو سرزنش میکردم که چرا به حرف تی گوش کردم و این لباس کوتاه رو پوشیدم. و ناخودآگاه یاد حرف مامانم که در مورد مهمونی و اینجور چیزا بود افتادم خداروشکر که اینجا نیست و نمیخواد اینو بفهمه.رسیدیم به گروه دوستاش تی دوست پسر جذابش رو یه بقل کوتاه کرد و الی هم با دیدن من، منو محکم بقل کرد. بعد تی منو به دوستاش معرفی کرد و منم بهشون سلام کردم.
"بالاخره کایلی رو دیدیم. اوه دوستت از اون چیزی که گفتی خوشگلتره" اینو دوست پسر تی گفت. شت اسمش رو بازم یادم رفت. یه لهجه بریتیش مسخره داشت وای من نمی دونم تی چجوری اینو انتخاب کرده. منو تی هردو تو انگلیس بزرگ شدیم اما چون از لهجه بریتیش بدمون میومد هردومون آمریکایی یاد گرفتیم و البته کار سختی بود و من الان به زور جلو خودمو گرفتم تا بهش نخندم .
"مرسی اما تو از اون چیزی که تی گفت زشت تری " اینو که گفتم همه خندیدن. حتی خودشم خندید. ولی من اینو از ته دلم گفتم. البته واقعا جذاب بود اون چشای سبز اون چال لپ عمیقش هر دختری رو وسوسه میکرد.
الی به من دوست پسرش که مثل اینکه اسمش لویی بود رو نشون داد و به طرز عجیبی از الی کوتاه بود ولی کلا الی قد بلندی داره و حتی از این پسره... اها استایل هم بلند تره اما در کل زوج جالبی به نظر میان .
بعدم تی نایل رو بهم نشون داد وای که چقدر این نایل نازه مثل یه جوجه طلایی با چشمای آبی بود خیلی مهربون هم به نظر میومد.
زین بهم سلام کرد و منم جوابشو دادم و لبخند زدم بهش من زین رو سر اون قضیه گناه کار نمی دونم و فکر میکنم تقصیر خوده تی هست. هنوزم جذابه و اون چشای کاراملیش خیلی خوب و هات جلوه میکنه .
یکی از پشت زد رو شونم و منو از افکارم آورد بیرون یکی از دوست های تی بود یه تیشرت سفید ساده تنش بود با یه شلوار جین و یه تتو که چهارتا فلش رو دستش. البته یه عالمه تتو داشت ولی این از همه جذاب تر بود.
"سلام من لیام هستم " اینو در حالی که داشت باهام دست میداد گفت. اونم یه لهجه مسخره داشت.
"سلام منم کایلیم" با یه لبخند معمولی اینو بهش گفتم . نمی دونم چرا یه حسه نگرانی نسبت به این لیامه دارم. ولی در کل پسر جذابیه. چشای عجیبیم داره که انگار داره کل ذهنم رو میخونه. در هر حال خوش بحال دوست دخترش .
....................
Age khoshetoon oomade vote konid😊
All the love❤
ESTÁS LEYENDO
New Romantics
Romanceعشق گاهی شیرینه گاهی تلخ شاید گاهی هم دشوار اما تنها چیزی که از عشق به من رسیده تیکه های تیز و برنده احساسات خرد شدمه... اما خب اون با همه فرق داشت ........ Kiss my neck گردنمو ببوس .... Bite me گازم بگیر ..... Tr...