23. fejezet - Ella

920 77 5
                                    

A Light Up-on dolgozni, az új dal, amit írtam, Mareel annyira vicces, sokkal jobb, mint a feldolgozás. Gitározom és ő körbe táncol és velem énekel. Segítek neki, hogy kiénekelje a megfelelő hangot és, hogy hogyan irányítsa a légzését, amikor mozog. Az ő hangján is jól hangzik, de az előadása az, ami sokkal jobbá teszi a dalt, mint én valaha képzeltem. Rávett, hogy táncoljak én is és nevetve végezzük, mert nagyon rossz táncos vagyok. Ez a dal vidámságot ad nekünk, amit elvesztettünk.

"Újra boldognak tűnsz." Mondja Timmy, amikor a napi szállítmányért megyek.  "Apukáddal aggódtunk érted, olyan szomorúnak tűntél."

"Rossz szemmel néztem a dolgokat, de már rendben vagyok." Mondom neki és szélesen elmosolyodik.

"Ennek örülök. Jobb rád nézni, amikor mosolyogsz." Teszi hozzá és az én mosolyom is szélesedik szavai hallatán.

Ezután sok szerencsét kívánt és én a központ felé vezetem a szállítmánnyal, miközben a Light up-ot dúdolva eszembe jut az előző este. Még sosem nevettem ennyit. Tényleg szeretek Mare-el lógni, mintha az egyik testvéremmel lennék. Egy új testvérrel.

Carl már vár rám, amikor megérkezem és Mare is vele van, így mindkettőjüknek köszönök. Segítek Carlnak bevinni a szállítmányt és rövid beszélgetéseket is folytatunk. Még Mare is segít nekünk és feltűnik, hogy folyamatosan egymást nézik. Ma megkérdezem tőle, talán tetszik neki. .

"Mit fogsz most csinálni, Ari?" Kérdezi Mare, amikor befejezem a dolgom Carlal.

"Oh, nem tudom...Arra gondoltam, hogy kinézek a földre, mielőtt haza megyek, vagy megnézem a lovakat." Válaszolok és ő mosolyog.

"Várj egy másodpercet," Mondja Mare és besiet az épületbe. Összezavarodva várok kint, amíg vissza nem jön néhány répával. "Menj az istállókhoz és ha valakivel találkozol, talán Markal - ő foglalkozik a lovakkal - próbálj beszélni vele. Beszélj valakivel, akivel még eddig nem, oké?"

Mély levegőt veszek tudva, hogy van házim. Nem számít mennyire idegessé és szorongóvá tesz, mindig követem az utasításait. Sokat fejlődtem ennek köszönhetően. Talán nincs diplomája, de nagyon jól teszi a dolgát.

"Ne aggódj, menni fog. Az istállóban beszélhetsz a lovakról. Könnyebb neked, ha olyan dologról beszélhetsz, amiről tudsz valamit." Meglep, hogy ezt észrevette, valószínűleg, mert mindig elmesélem neki, hogy hogy mennek a beszélgetéseim és elemezteti a  találkozásaimat különböző emberekkel. Némelyiknél jelen is van, például, amikor Carlal beszélek.

"O-oké, megteszek minden tőlem telhetőt." Ígérem és gyorsan megölel.

"Ez a beszéd! Menj és tégy büszkévé." Viccel és én nevetek elvéve a répákat és az istállók felé sétálok.

Sosem találkoztam Markal, talán, mert nem megyek gyakran az istállókhoz. Csak Niallel találkoztam ott. Talán ma is találkozok vele. De, ha nem , remélem Mark kedves és türelmes lesz. Tudom, hogy sokat dadogok és valószínűleg öt szót fogok mondani, ha egyáltalán meg tudok szólalni, de próbálkozom.  De még nem kellett senkivel sem megküzdenem, aki durva lett volna velem.

Amikor végre megérkezek az istállókhoz és bemegyek, nem találok bent senkit. Sem Niallt, sem Markot. Egy lányt találok, aki Arest simogatja, a lovat, amit Niall nagyon szeret. Arcát a ló homlokához döntötte. Csak hátát látom és szőke göndör haját, ami háta közepéig ér.

"Nagyon hiányoztál, Ares." Mondja, hanga gyengéd suttogás. "Sajnálom, hogy nem jöttem hamarabb."

Itt állok, nézem és azon tűnődöm ki ez a lány, valaki, aki ismeri a lovat ez nyilvánvaló, valaki, aki már járt itt korábban.

Little Shy Ariel (feat Harry Styles )(magyar)Where stories live. Discover now