@Ladybady " Ez...ez...EZ ESZMÉLETLEN CUKI VOLT! Annyira aranyosaj Harryvel. Örülök hogy egymásra találtak ismét. Jó hogy Niall segít nekik bár szomorú hogy nem találkozott Ellával. Mindegy. A lényeg hogy eszméletlen szép történet volt! Köszi! :D"
@LAngie96 " Vége :'( Nagyon szerettem ezt a történetet és bár tetszik, hogy boldog vége lett, azért vártam, hogy szomorú vége legyen. Nem tudom miért. Csak úgy éreztem úgy lenne helyes, de az író nyilván másképp látta :D
Köszi, hogy lefordítottad ezt a történetet. Így mi, - akik nem beszélnek annyira jól angolul - is elolvashattuk ezt a történetet. :) "
@Edii13 " Jèzusom, ezt el sem hiszem! 😭 Olyan jó volt olvasni. Elgondolkodtam, hogy èn is fordítani szeretnék, de nem vagyok biztos benne. 😏 Remèlem lesz még olyan blogod ami nagyon sikeres lesz. 💞"
@comeandfindmee " Azon gondolkodtam, hogy az emberek milyen ritkán mondják, hogy boldogok. Pedig szerintem fontos lenne kimondani. :) A befejezés nagyon aranyos volt és tanulságos is. Valamiért olyan érzésem volt, hogy a történet elején még Ariel és Harry is csak gyerekek voltak: a kalandjaik és a párbeszédeik is édesek voltak, ártatlanok és egyszerűek. De a végére határozottak lettek és felnőttek. Nem bánom, hogy elkezdtem olvasni a történetüket! :) 💝"
@SBlanka " Nem is tudom hol kezdjem... Eloszor is iszonyat elragado tortenet es ez alatt a par nap alatt amig elolvastam annyira a szivemhez nottek nekem is a szereplok. Nagyon tanulsagos es valosaghű tortenet ami nagyon tetszik! Ez az utolso resz fhu nagyon elnyerte a tetszesemet, tetszett Arinak ez a boldogsagrol alkotott kis velemenye. Ez a tortenet szerintem mindannyiunkat megtanitott arra, hogy akarmennyire is erezzuk magunkat a beka segge alatt mindig van kiut csak akarni kell es barmit el erhetunk ha kuzdunk erte. Koszonom hogy leforditottad ezt a blogot!
Xx"
@_I__T_ "Imádtam. Nem tudok mit mondani. Szerintem sokk hatása alatt vagyok. Most valami hatalmas űr van bennem. Mindennap néztem, hátha van új rész. De ezt mostantól nem tehetem meg. Szerintem Mare túlreagálta a helyzetet. Nem hiszem, hogy ez ilyen megbocsáthatatlan volt. Na mindegy:) Azért örülök, hogy ilyen vége lett. Happy End😍😍"
@1D_Becca01 "
Olyan szep beszedet irtam es kitorlodott☺☺☺☺☺☺Oke ujra kezdem...Erre nincsenek szavak. Sem a befejezesre, sem magara a tortenetre.Imadom, nagyon aranyos blog, es szerettem (szeretem!) benne hogy valosag alapja igen is van. Szerintem rettento motivalo, senmi sem lehetetlen, ha van egy almod valositsd meg!Sajanlom hogy Ella es Niall nem talalkoztak, de hiszek benne, hogy a jovoben fognak.Koszonom, hogy megosztottad velunk ezt a nagyszeru fanfictiont:)Remelem fogsz meg forditani (vagy akar te magad irni😉)Rebuh x❤U.i.: jobbulast, es legkozelebb ne menj ki az esobe:D💓"
@esztermester "Erre nincsenek szavak,jó értelemben.Imádtam,kedvenc,tökéletes!Nem ez az agyonjátszott(írt)sztori,hanem egy jól lefordított álom.Köszönöm!☺"
@Wattawhale "Köszönöm szépen hogy lefordítottad. Nélküled soha nem ismertem volna meg a történetet. Mégegyszer köszönöm!"
@bszptr "Csak én reménykedem abban végig hogy Ari és Timmy összefog jönni?:"c amugy imadtam❤❤"
@HajnalkaDudas "Nagyon nagxon koszonom ezt a tortenetet :))) igazan magaval ragado volt,teljesen atereztem Ari erzelmeit :) meg enis bedepiztem :D ilyen is ritkan van velem...koszonom megegyszer ;)"
Hihetetlenül köszönöm a hozzászólásokat ehhez a történethez is, azokat is, amik közben érkeztek és az ide bemásolt, végső összefoglaló véleményeket is ^^
KAMU SEDANG MEMBACA
Little Shy Ariel (feat Harry Styles )(magyar)
Fiksi Penggemar"A kis hableány után neveztek el, gondolva, hogy erős és bátor leszek. Egy név, ami hercegnőket illetett meg, mondta mindig anya. De nem cseréltem el a hangom egy helyes hercegért cserébe; soha nem is volt hercegem. Mindig is a félénk kishúg voltam...