24. fejezet - Tisztelet

919 73 1
                                    

"És miért vagy itt?" Kérdezem Ellát, amint leülünk egy padra az istállók közelében.  Elmesélte, hogy gyakran jött ide ebédelni a legjobb barátaival, Charlieval és Oliviával, akik elmentek akkor, amikor Ella.

Ella elmondta, hogy tavaly nyáron ment el, amikor a szerződése lejárt és azt gondolta sosem fog visszajönni.

"Oh, azért jöttem vissza, hogy szembenézzek Rhondával, tudod? Hogy elvágjak minden köteléket és elmondjam neki, hogy többé nem irányíthat. Azt is elmondtam neki, hogy időnként vissza fogok jönni, hogy ellenőrizzem, hogy megbizonyosodjak róla, hogy jól bánik a hellyel és az emberekkel, akik itt dolgoznak. Visszajöttem, hogy ellenőrizzem és meglepett, hogy kedvesebb az alkalmazottakkal. Az is meglepett, hogy a tóra is rátette a kezét." Néz rám Ella kérdően.

"Pénzügyi gondjaink voltak." Mondom, mielőtt kimondaná a kérdését hangosan." Meg kellett tennünk. Még mindig apa a tulajdonos, mi csak... egy szolgáltatást nyújtunk."

"Nos, ez.. nem rettenetes." Mondja Ella. "De legyetek óvatosak Rhondával. Túl okos."

"Nagyon kedves volta eddig velem és apával is." Mondom neki, ami meglepi, de  aztán elmosolyodik, boldog a hírektől. Remélem.

"És tetszik a központ?" Érdeklődik Ella. "Rhonda tényleg jó munkát végez?"

"Igen," Válaszolok őszintén. "Úgy értem.. nem beszélek igazán senkivel, de látom őket és...elégedettnek tűnnek. És a vendégek nagyon boldogok. Úgy értem, Harry mondta mennyire szereti a helyet."

"Úgy látom az a fiú talál egy új barátot, uh?" Eszembe jut, hogy Harry mondta, hogy Ella a barátja volt és szerette, hogy normális emberként kezelte. 

"Azt hiszem." Mondom és érzem, hogy az arcom melegszik egy kicsit a neve miatt. "Hiányzol neki. Ő maga mondta."

"Nekem is hiányzik az az idióta." Nevet. "Tudtad, hogy van egy molylepke tetkója?" Mondja Ella nevetésben kitörve, de én csak meglepetten nézek rá. "Nagy és a felsőteste közepén. Komolyan, az a fiú őrült."

Én is nevetek, mert Ella nevetése ragadós. Könnyű kijönni vele, úgy értem az elején túl sokat beszélte, mert izgultam és nem gondolkoztam. Csak Niallre gondoltam. De amikor elmúlt az izgatottságom is tovább beszéltünk. Válaszoltam a kérdéseire és tettem is fel pár kérdést. Nem tesz idegessé és nagyon kedves.

"Jó srác, amúgy." Teszi hozzá Ella, amint elhal nevetése. "Egy jó barát."

"Az." Értek egyet és lesütöm a szemem és egy hajtincsemet a fülem mögé simítok, Harryn gondolkozok. A szívem azonnal gyorsabban kezd dobogni, amikor eszembe jut arca és azt hiszem pillangókat érzek a gyomromban.

Ella nem mond semmi mást, de tudom, hogy engem néz, érzem a szemeit magamon és ideges vagyok. Tudja mire gondolok? Mit érzek? Ennyire nyilvánvaló?

Kezét combomra teszi, gyengéd és kellemes érintés és tudom, tudom, hogy rájött, hogy tudatában van az érzéseimnek Harry iránt. Csak tetszik, de azon tűnődöm, hogy vajon a fiatal önmagát látja-e bennem, az az Ellát, aki beleszeretett Niallbe. Hogy nézhetek ki most?

"Minden rendben lesz." Suttogja és bólintok, mert, amikor kimondja újra összetörik a szívem.

Nem mondom, hogy szerelmes vagyok Harrybe, de ha egy nap beleszeretek szeretnék vele lenni. És szeretném, ha ő is belém szeretne. Mint Niall Ellába és Ella Niallba. Ezt szeretném.

"Tudod mit? Azt kívánom, bárcsak itt lennél volna tavaly nyáron." Mondja Ella és a fejemet felé kapom,szemeink találkoznak. "Jó lett volna, ha több időm van megismerni téged. Csak átutazóban vagyok, még ma tovább állok."

Little Shy Ariel (feat Harry Styles )(magyar)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora