10. fejezet - Csalódás

1.4K 102 10
                                    


Miután végzek a szokásos dolgommal a központban, kész vagyok, hogy haza menjek és folytassam a mindennapjaimat. Habár, nem számítottam rá, hogy valakibe bele futok a furgon felé tartva és arra még kevésbé, hogy Harry Stylesba. Azonnal megfagyok, nem meglepetés, de ami meglep, hogy Harry a járműnek dőlve áll, karjai keresztbe vannak téve, mintha... rám várt volna? De ennek semmi értelme. Miért várna rám? Talán valaki másra vár.

„Hello te ott." Üdvözöl egy széles szívmelengető mosollyal.

Rémálmaim angyala, éneklem magamban, minden alkalommal, amikor meghallom, hogy valaki így köszön. Nem tehetek róla. A Miss You egy csodálatos dal.

„Rád vártam." Teszi hozzá.

Nos, túl sokat képzeltem, hogy mást vár. Nem tudom elrejteni ledöbbenésem szavai hallatán és homlokomat ráncolom. Biztosan megérti, hogy összezavarodtam, mert kuncog, és kicsit felegyenesedik, egy kicsit közelebb jön. Még több közelség, mintha lenne közte különbség, a szívem még gyorsabban ver...

„Miért vagy ennyire meglepett? Téged kerestelek." Ez nem segít a ledöbbenésemen, még jobban ráncolom a homlokom és gyorsan pislogok, annyira összezavaró. „Gyerünk, Ariel; miért nem beszélsz hozzám?"

Azon vagyok, hogy elsétálok és sóhajtok megszégyenülve, amikor rájövök, hogy tudja a nevem. Nem mondtam el neki, honnan tudja? Ki mondta el neki?

Zavartan és kicsit ijedten nézek rá.

„H-h-honnan tudod a nevem?" Dadogom. Esküszöm, nem vagyok dadogós, csak amikor mások előtt kell beszélnem. Ez zavarba ejtő.

„Te vagy a kis hableány, természetesen a neved Ariel." Válaszol vállat rántva és megint rám mosolyog. „Boldog vagyok, hogy beszélsz hozzám."

„É-én nem vagyok ő." Mondtam és a fejemet rázom. Miért mondja ezt?

„De ő vagy." Erősködik és tesz egy lépést felém és én kezdek kiakadni, hátrálni akarok, de lefagyok. Nem tudok mozdulni. „Megmentettél, énekeltél nekem, aztán ott hagytál. Te vagy a kis hableány. Nem akarsz a barátom lenni?"

Csendes maradok, gondolkozok. Honnan tudhatja, hogy én mentettem meg? Ki mondta el neki, hogy nem vagyok néma? Amikor utoljára találkoztunk még ezt gondolta. Mi történt? De a kérdéseim ellenére igent akarok mondani, a barátja akarok lenni, még akkor is, ha ez egy kicsit tolakodó.

„É-é-én," Kezdem, és mély levegőt kell vennem, hogy lenyugodjak. „Szeretnék a barátod lenni."

Mosolya annyira ragyogó és gyönyörű, a gödröcskéi is előbújnak és ilyenkor olyan, mintha a szeme is felragyogna. Annyira különleges és nem tehetek róla, de visszamosolygok rá, amikor így látom. Nem tudom mi van benne, de valami barátságosság sugárzik belőle, valami ami arra ösztönöz, hogy közel kerülj hozzá. Elkap a mosolyával és észre sem veszem, amikor közelebb lép hozzám és szemtől-szemben állunk, közelebb, mint valaha is voltam egy emberi lénnyel.

„Nos, ez vicces volt, de most már kelj fel, Ariel." Utasít és én csak a homlokomat ráncolom.

„M-mi?"

És ekkor megszólal az ébresztőórám, felkelek és mélyet sóhajtok.

Természetesen egy álom volt, más módon sosem tudnék beszélni Harryvel. Gratulálok, Ariel.

Egy újabb mély sóhajjal kimászok az ágyból és próbálok nem foglalkozni az álommal. Észre kellett volna vennem, hogy csak álmodok, de annyira valóságosnak tűnt.

Little Shy Ariel (feat Harry Styles )(magyar)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora