Somiar es gratis

100 9 2
                                    

"Estimada Sofi,
Això de poder saludarte i parlar amb tu cada matí m'alegra el dia. Ets la meva medicina, quan parlo amb tu em quedo amb un somriure de idiota a la cara tot el dia.
Em quedat un parell de dies més i tots aquests dies m'ho he passat fatal, això de tenir que controlar els meus impulsos m'esta matant. Cada cop que els meus dits rosen els teus sento una corrent que recorre el meu cos, i no puc evitar tenir ganes de sentir el teu cos contra el meu, el teu pit sobre el meu mentre ens fem petons com si ens anes la vida en això.
Em vas fer patir molt quan la teva cama va rosar la meva i jo no podia fer res perquè això es tornes a produir. Necessito notar la teva pell contra la meva, sentir el batec del teu cor, la teva respiració.
Que tinguis novio es com una punyalada, no m'està permetent estar amb la noia que estimo, tu Sofi.
Jo m'aferro al pensament de que estem predestinats, que tard o d'hora lo nostre acabarà passant, però no se si sobreviure tant de temps sense la teva escalfor.
Ara mateix tinc ganes de tornar a quedar amb tu i només veuret agafart-he molt fort perquè ningú et tregui dels meus braços i donar-te petons com si fossis la meva aigua i jo em moris de sed. Si ara mateix et veies ho faria... buff, l'unic que puc fer es mossegar-me la comisura inferior del llavi imaginant-m'ho.
Sort que aquesta tarda no ens veurem, jo no podria controlar els meus impulsos i em llençaria sobre teu sense control.
Bueno, tinc unes ganes bogues de veuret que gracies a deu demà es calmaran, desitjo veure els teus preciosos ulls verds...
PD: Perdona'm. I permetem que el desti ens fagi acabar junts; tu t'ho mereixes, jo no però si fa falta em fuetajaré tots els dies només pel fet de que no mereixo el que estic vivint. Et desitjo però no per liarnos i ja esta, et desitjo per estar al teu costat tota la vida i no separar-me mai de tu Sofi, t'estimo.

TIAGO"

Acabo d'escriure la carta i l'unic que puc fer es mosegar-me al llavi imaginant-me que en algun moment la teva pell torni a rossar la meva; i em posso a dormir imaginant-me a la platja en una posta de sol al teu costat.

Perdona'mWhere stories live. Discover now