Ho sento

453 22 3
                                    

"Estimada Sofi,
Ara veig el que et vaig fer...
No se quan em vas dir: T'estimo. Segurament fa sis mesos, i jo vaig ser tant idiota com per dir-te 《Que? Jo no sento res per tu! Som només amics》. I des de aquell moment només et vaig veure els últims dies d'escola abans de les vacances i algú em va dir que et canviaves d'escola. En aquell moment vaig reflexionar i em vaig preguntar "per què et vaig respondre així? Que m'havies fet perquè jo et fes això?" I la resposta era res, tu no m'havies fet res.
I em vaig donar compte que jo també t'estimava, que si no ho fes t'hagués respòs 《Perdona'm Sofi, però jo no sento res per tu, però no vull que la nostra relació s'acabi per una cosa així. Jo t'estimo com amiga》. No li havia respòs això, i em dono compte del mal que li he fet, quan en realitat jo també volia estar amb ella, la qüestió era que tenia por, tenia por de trencar la nostra amistat. Però soc tant intel•ligent que la vaig trencar jo sol només amb un comentari... no mereixo viure en aquest món, havent-te fet mal a tu Sofi a tu, la persona que jo més estimo. Se que no em mereixo res del que tu em puguis donar però ajuda'm a fer-me la vida més fàcil, perquè sinó viure tota la vida amb aquesta carga.

PD: Perdona'm. I si encara m'estimes m'agradaria intentar-ho, si no vols ho entendre però jo t'estimo i sempre t'estimaré.

TIAGO"

Llegeixo i rellegeixo la carta sabent que mai tindre collons d'enviar-la, no mereixeré mai que em perdoni, ho se, però almenys intento expressar el que sento amb paraules. Ha veure si algun dia em digno a mirar-la quan passa pel meu costat al carrer.

Perdona'mWhere stories live. Discover now