Fa mal

68 8 0
                                    

"Estimada Sofi,

Ja no puc més, la teva paraula rebota constantment a la meva ment. "Ves-te'n", això ressona en el meu cap cada vegada que intento tancar els ulls i esborrar-la, no puc evitar pensar que de veritat no em vols aquí al teu costat. Se que no ho has tornat a repetir, però m'ho diu l'instint.

M'agradaria que et despertessis ja, vull saber el que realment vols de mi, el que realment sents, i si em vols al teu costat, per molt que sigui com ha amic. No pots ni obrir els ulls ni que sigui un instant? un sol segon, t'aixeques, em fots fora i si vols tornes a caure en aquest son tan profund que t'ha posseït.

Per molt que sàpiga que es impossible, segueixo desitjant-ho. No em mal interpretis, desitjo que em deixis clar que puc esperar de tu, no que em fotis fora. No se si ho saps, però no m'aniré a la primera de canvi per molt que em molesti aquesta estúpida paraula que no se si esta dedicada a mi. T'esperaré, per molt mal que ens haguem fet o que ens farem. No sóc d'anar picant de flor en flor, i menys de destrossar la vida a les persones que m'importen i anar-me'n corrents amb la cua entre les potes.

PD: Perdona'm, i ja, si vols fer un esforç també em pots dir si vols que em quedi aquí o si t'agradaria que m'he n'anés a la merda. Pot arribar a fer-me molt mal, però ja es hora d'acceptar la realitat. No tot són flors i violes.

TIAGO"

Les últimes paraules pronunciades deixen un sabor amarg a la meva boca, que no desapareixerà ni amb el millor dels bombons. Certes coses fan mal, i, sincerament aquesta es una d'elles, fa mal.

Perdona'mOù les histoires vivent. Découvrez maintenant