Kocaman bir aşkın içinde kaybolduğuma inandırmıştın beni gözlerimi kapattığımda herkesin aradığı aşkı ben buldum diye sevinmiştim, küçük çocuklar gibi çılgınca seninle eğlenmek istemiştim aniden olur ya insana bi huzur doğar ama bir hayal kadar uzaksın artık bana.
Hep hayallerimde kalır bir hayal kadar uzak o, bir yabancıymış gibi gözlerinden kovulur ama ben yine uzaktan da severim.
Aniden olur ya insana boş bakışlarında hep olur da göremezsin sen onu .
Ben her saatimi, her dakikamı, her saniyemi seninle geçirmek isterdim onun hayaliyle yatar hayaliyle kalkardım.
Bir ansızın herşeyin hayal kırıklığı olduğunu farkettim.Hani bu son demiştin o gün sonu hayallerinle mutlu olmayı öğrendim ben hepsi birer yalanmıydı?
Gözlerini çekip alma benden kenarda durur rahatsız etmem yeterki yanımda ol, yeterki o yüzündeki tebessümü görebiliyim...
İstediğin gibi bir kız olmadığım için mi terkettin beni neden hayal kırıklığına uğrattın? Hani söz vermiştin senin gururun bu kadar mı hiçe alınmazmı ayaklarının altında ezilmesine izin mi vereceksin ?
Ben seni herşeyinle sevip kabullendim, onca hislerim boşamıydı?
Hayır ya olamaz gidemezsin, hiç bir şekilde bırakmam sonuçları ne olursa olsun ben sevdiğimden vazgeçmem benim aşkım da sevgimde paha biçilemez.
Aradığın kız yatakta işini göreceğin kızlar mı? Ben öyle biri olmadığım için mi bırakıp gidiyorsun hani bana demiştin ya, sana dokunmaya kıyamıyorum gözlerinin içine bakmaya kıyamıyorum...
Bana dokunamadığın için mi gidiyorsun ? Bence çok yanlış gitmen için açıklayıcı bir neden değil bu.
Olabilir, dışarıda ki niyetleri bile belli olmayan kızlar gibi olamayabilirim her akşam başka bir erkeğin kollarında, yatağında değilim.
Benim namusum şerefim 2 dk zevk için satılamaz ben bu namusa 17 senedir sahip çıktım çıkıyorum.
Ben senin namusun olmak helalin olmak istedim çok mu şey istedim ??Sen sensiz kaldın mı hayır bilemezsin, aşk nedir bilmezsin sen üzülemezsin.
Eğer aşkı gerçekten bilseydin elimi bırakıp uçurumdan aşağıya düşmeme sebep olmazdın benim hayallerimi, aşkımı uçurumdan sen ittin sen öldürdün aşkımı öldürdün sevdiğim..Artık aşkı hiçe sayan bir varlıksın varlıktan ziyade hayallerimi öldüren bir katilsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK TARAFLI AŞK
Romance"TEK TARAFLI AŞK" adlı kitabımın konusu gerçek yaşantılarımdan çektiğim acılardan alınarak yazılan bir kitaptır. Bu hayatta gerçekten birini sevdiğiniz zaman onun sizi sevmemesi kadar kötü birşey yoktur. Burda sizlere anlatmak istediğim gerçekten bi...