Nasıl başlayacağım, ne diyeceğim bilmiyorum. Sadece kocaman bir hayal kırıklığı olduğunu bil. Ben sadece gerçekten sevilmek istemiştim. Sevdiğine öyle güzel inandırmıştın ki, öyle güzel yalanlar söylemiştin ki, aptal gibi inandım hepsine. Nasıl aptalmışım senin gibi yalancı birine aldandım. Kendime dur diyemedim. Korkma, sakın korkma beddua falan etmiyorum. Tutar çünkü, hep tuttu biliyorum. O yüzden hiç bir şey demiyorum. Ne de olsa aptal gibi sevdim seni. İçimi kanata kanata göz yumdum her yaptığına.
Birden değiştin, yok oluverdin. Sana güvenmiştim, güvenmekle hata yapmışım bu hale geleceğimizi tahmin edememiştim.
Sana ben suçsuzum, hiç bir şey yapmadım demiyorum. Senin, suçlu olduğun kadar ben de, suçluyum. Benim de hatalarım oldu evet, ama senin kadar küçülmemiştim.
Başkalarına zerre umrunda olmadığını söylerken, ne demeye sevdiğini söyledin? Sakın sevdiğini idda etme. Seven bir insanın yapacağı şeyler değil bunlar. Sende biliyorsun. Ve şuan içim de sana karşı en ufak birşey bile yok. Susuyorsam sadece geçmişimize, sana geçmişte duyduğum aşka olan saygımdan susuyorum.
Sana dair hiç bir şey yok artık içimde. Ne öfkem, ne intikamım, ne kinim, ne nefretim. Hiç biri yok.
Aşkım ve merhametimde yok. Bu bile öldürebilirdi seni eğer, sevseydin. Sana karşı hiç bir şey hissetmiyor olmam mahfedebilirdi seni.
Ama aklına geliyim, bir şarkının sözün de, adımın geçtiği zaman, yada birini bana benzettiğin de aklına geliyim.
Acısın canın, insan her şeyi beynin de başlatır, beynin de öldürür.
Kalp felan hikaye. Ve sen benim için bugün öldün. Artık yoksun. Hiç dert etme, hiç mi sevmedin diye sormaya korkuyorum ama "hayır" sa bir kez daha siktir git. Yolun açık olsun demeyeceğim. Allah'tan dileğim bensiz gittiğin hiç bir yol açık olmasın. Bensiz aldığın nefes, nefes olmasın. O dayanamadığım gözyaşların, bir tanesinin dökülmemesi uğruna canımı vereceğim göz yaşların var ya hani, onlar aksın artık. Erkeğim diye geçinme. Hiç durmadan aksın, kurusun gözlerin. Sadece üzdüğün kadar üzül tamam mı? Yaktığın kadar yansın canın. Yaşattıklarını yaşamadan öleceğini sanma sakın. Seni unutup bir başkasıyla seninle olduğumdan çok fazla mutlu olacağım. Sana bu kadarı yeter. Ben yoruldum, yokum artık. Buraya kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK TARAFLI AŞK
Romance"TEK TARAFLI AŞK" adlı kitabımın konusu gerçek yaşantılarımdan çektiğim acılardan alınarak yazılan bir kitaptır. Bu hayatta gerçekten birini sevdiğiniz zaman onun sizi sevmemesi kadar kötü birşey yoktur. Burda sizlere anlatmak istediğim gerçekten bi...