33.Bölüm

46 4 0
                                    

Sol yanımda adın saklı sevgi yükledim bu kalbe sen kalbine çeksene, ben aşkı özledim aşk nedir anlatırsan dinlerim. Çok uğraştım anlamadın sevgimi değer verdim hep ezdin yüreğimi. Bir gün olurda çıkarsan karşıma affet diye affetmem dönemem birdaha sana bir kez daha canımı yakmana göz yumamam izin veremem. Anlamıyorum yani adam gibi sevmek varken neden hayallerimi yıktn? Artık dayanacak gücüm kalmadı, insanoğlu hiç mi mutlu olmaz. Ne hakkım helal olsun sana nede aşkla bakan gözlerim. Çok ağladım yandı yüreğim son bir söz sana mutlu ol sevdiğim. Benim canımı yaktın ama ben arkandan ne söverim ne beddua ederim. Sen mutlu ol o yüzün gülsün. Ben allahtan sadece canımı almasını dilerim. Ne zaman ölürsem başımı o toprağa koyarsam o zaman kafamdaki seni bitirir öldürürüm başka türlü senden kurtuluşum yok. Beynimde her hücremde adın sesin gülüşün herşeyinle aklıma işlenmişsin unutmak zor ama gün geçtikçe unuturum diye beklerken aksine unutamıyorum. Unutmak benim için daha da zorlaşıyor. Anlatsana ya, beni nasıl unuttun? Beyninden, kalbinden beni nasıl çıkarttın? Ölüyorum ben sensizlikten haberin yok be adam. Vazgeç gönül ağlasamda gözümün yaşımı silen yok. Bu yüreğin ortasında kanayan yaramı saran yok.

TEK TARAFLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin