AŞKIMI BIRAKTIM SANA

404 28 0
                                    

Merhaba beni hiç sevmeyen sevgilim;

Her gece bana sevdiğini söylerken, neden arkamdan başkalarına sevmedim diyorsun.
Haa yeni birini buldun öyle mi benimle çıkarken mi şerefsizliğini sergiledin bak ben de senin gibi kahpe olmak istesem ama olamıyorum sen işini çok iyi yapıyosun alışmışsın kandırmayı.
O yanına aldığın sokak kızı içini sızlatmazda sahi yanıma alacağım adam sana koymaz mı bugün ne içsem unutturmaz seni bak sesim de titremiyor adımı ağzına alma tek isteğim sadece mutlu ol bıraktığın yerdeyim ama bıraktığın gibi değilim .

Ellerime ellerin yakışırdı gülüşünle mutlu olmayı öğrendim kimse kokunu veremedi cigerlerime hissettiremedi onca ayımızı tek bir cümle ile sesi titremeden nasıl bitirebildi .
Bana verdiğin sözlerini hatırlıyormusun ?
Hiç bırakmıcam demiştin seni seviyorum demiştin
Pardon sana adam demiştim adam kelimesi değil de şerefsiz kelimesi sana daha çok yakışıyor.
Yanında ki kahpeye seslenirim, tasmanı sıkı tutsun çünkü köpekler döner dolaşın sahibinin yanına geri dönermiş.
Ben artık seni ona bıraktım.
Gidiyorum diye üzülme, ben aşkımı bıraktım, sevgimi bıraktım

Beni sevdiğini söylerdi yatmadan önce bir de yeminler ederdi seni bırakmıcam diye.
Nerde o yeminler ?
Nerde o aşklar?
Bu kadar basit mi oldu aşkımız .

Bana arkadaşlarım uyu diyolar acını unutursun diyolar şimdi uyumak istiyorum seni unutmak istiyorum ama unutamıyorum
Sana daha yazılar yazmak istemiyorum senin beni hayatından sildiğin gibi bende silmek istiyorum .
Nasıl unuttun beni nasıl sildin beni bana da öğret
Sen benim canım yaktın diye bende senin yaptığın gibi kimsenin canını yakmıcam daha da aksine mutlu edeceğim sana vermiş olduğum sevginin daha fazlasını vermek istiyorum çünkü sen hiç bir sevgimi haketmedin

Canımı yakıyosun, içimi yakıyosun hayatımı altına üstüne getiriyorsun hayatımda seni görmek istemiyorum her yerde seni gözümü açsam sen, birine baksam sen, her şey de sen yoruldum artık unutmak istiyorum seni ihanetlerini unutmak istiyorum .
Kimi zaman palyoncoyu oynucaksın dışından gülücüksin ama için kan ağlayacak içini bi tek sen biliceksin tekrar düşünüceksin tekrar seveceksin dönmek isteyeceksin ama dönmeye cesaret edemeyeceksin utanıcaksın utancından kahrolacaksın pişman olacaksın.

Ah be baba sana aşkı anlat demiştim, her kızın hayali beyazlar için de kırmızı kurdalyesiyle babasının evinden çıkmak ama benimkisine kurdalye yakışmaz kefene kurdalye olmaz baba.

Dönme dedim ama dönmesende olmaz be adam kaç defa karşında ağladım ölüyorum yardım et diye.
İçme dediğiniz bu sigara yanımda oldu en kötü zamanlarımda.
Şimdi bir ağırlık var Sol yanımda allahım yardım et bana, sabır ver dayanmama, yardım et unutmama, sabahlar olmasın artık uyumadan bıktım artık bi düşüp bi kalkmaktan.
Kaç defa kapına geldim diz çöktüm aşkla bakan gözlerimle gözlerine baktım köpekler gibi yalvardım.

Sensiz uyuduğum geceler bana hiç iyi geceler olmadı.
Elveda sevdiğim.

TEK TARAFLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin