ÖZLÜYORUM

74 7 0
                                    

Senin gidişinle tam tamına 4 ay oldu o 4 ay ben sensiz yapamadım mutlu olamadım sürekli seni düşündüm hayatımdan gerçekten çıkartamadım seni.
Ansızın hayatında bir başka kız belirlendi ben seni bekliyecektim sen askerden gelene kadar be adam. Şuan çok korkuyorum seni kaybetmekten sana zarar gelmesinden. Ben seni 7-24 saat düşünürken sen düşünüyormusun ? Çok merak ediyorum özlüyor musun? Aradan 5 sene geçti beni bir kalemde silip atabildin mi? Yine gel yarınlarıma. En ufak bir belirti ver tekrardan yanında beliririm yeter ki sen iste biz isteyelim.
Ben sana sarılamazken o kız sana nasıl dokundu sarılmadığım günlere lanet olsun. Çok pişmanım, biliyorum bana son pişmanlık fayda etmez diyeceksin öyle de ama ben çok pişmanım bana son bir şans ver sarılmama elini tutmama yanında olmama izin ver be adam.
Sensiz geçirdiğim şu 4 ayın hasretini gideriyim. Doyasıya sarılaym.
Beni kıskandırmanı özledim, ansızın sarılmanı özledim ben kızdığımda trip atmanı özledim sevgili. Gel dön geri açtım kollarımı bu defa ben sarılıcam sımsıkı sevgimi hissediceksin pişmanlığımı anlıyacaksın çok özledim be adam seni. Hayatında ki kız senin kıymetini biliyor mu ? Şafak sayıyor mu ? Ben döneceğin günü sabırsızlıkla bekliyorum. Gün sayıyorum. Hadi sağ salim gel asker.

TEK TARAFLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin