11.BÖLÜM - SONBAHAR

160 14 0
                                    

"SONBAHAR"

Kalbim şu sıralar bir sonbahar sanki zorlu bir kışa hazırlanıyor. Hiçbir mevsimin yaşayamadığı bir hüzün mevsimini andırıyor kendi içinde, aslında hüzünle yaşamayı bilmeli insan kalbi hüzüne alışmalı alışmalı ki her sonbaharda yapraklar dökülürken durup izleyebilmeli ve aslında hayatta,gerçeklerde böyle böyle değilmidir. Herkes mutlu olmak ister sevgiyi,aşkı güzel bir şekilde tatmak ister ama hep mutluluğumu tatmalı insan,hüznüde tatması gerek belki defalarca. her mutluluğun arkasında hüznüde aramayı bilmeli insan alışmalı,kalbi her kırıldığında dayanmayı bilmeli.yalnız kaldıkça hüzünlenmeli belkide dost olmalı hüzünle insan. en yakın arkadaşı,sevmeli onu mutluluğu nasıl seviyorsa onuda sevmeli istemeli. her insan hüznü yaşar küçük ya da büyük her insan hüznün içindedir. sevdikçe gider sevdiklerimiz kursağımızda kalır mutluluğumuz.

Etraf sessiz sakin sonbaharı artık geri de bırakıyoruz ilerliyoruz adım adım "İLKBAHAR "à   yavaş yavaş girmekteyiz ve artık her yer cıvıl cıvıl olacak, sessiz sakin olan parklarımız artık çocuk sesleri ile dolacak.
Herkes gibi bende kahvemi alıp balkona çıktığımda kuş sesleri duyacağım ve doyasıya ilk baharı yaşayacağım.
Parklarımız, mahallemiz ilk bahar nedeniyle  cıvıl cıvıl olacak insanlar ilk baharı yaşamak için kendini dışarı atacak kimse içerde kalmak istemeyecek.

"HOŞGELDİN İLKBAHAR" BİZLERE GELİŞİNLE AŞK, SEVGİ, HUZUR, MUTLULUK,İLK BAHAR NEŞESİNİ DE GETİRDİN BERABERİNDE .

Etraf artık yeni aşklar dolacak, yeni huzur, mutluluk doğacak.

TEK TARAFLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin