Seni her gun ariyorum tekrardan dönse diye allaha dua ediyorum, sensiz bir saniye bile düşünemiyorum karanliklikta tek basima sensiz kaldim gelsende güneş gibi dogsan etrafimi aydinlatsan.
Varligini bana hissettirsen, ateşi sondur kibrit gibi yandikca dumani tuter .
Kalbim sensizlikten kor oldu, her birine baktigimda seni görüyorum bir baskasini göremiyorum belki de ben görmek istemiyorum.Boynum bükük kirilir, hasret cok beter seni bir baskasi ile görmeye dayanamıyorum bana guldugun gibi o karsinda ki dusmanima gulmeni istemiyorum .
En güzel ve en iğrenç bir masaldi bizimki, tukettigim alkol değil kalbin beni sarhoş eden.
Elimden inan birşey gelmiyorkine yüzümü soldurmaktan başka birşey bilmiyorsun sen yüzüme bak söyle sevmiyorum de git ona artik.Kalk yüzünü yika aynaya bak bu senmisin sevdiğim adam misin? Onu sevipte beni öldürdün hayat durdu beni sevdiğini söylediğin yeri hatirla, verdiğin sözleri hatirla ..
Kacsam diye düşünürken halbuki kacacak yerim olmadigini anladim bu gece de kagitlara sayfalara seni anlatiyorum yokluğunda neler cektigimi keşke bilsen.
Sen iyisi hic gelme, gelipte hayatimi ikinci kez mahvetme dilim dönme dese de kalbim her gün yolunu gözler kimseye anlatamiyorum seni bogazlarim yirtilsada anlatmak istemiyorum .
Sana kal demek istedim o an gözlerimin kan canagina döndüğünü gormussundur.
Beni sessizliğin karanligina itme ama gitme seninle sevmeyi ogrendim, seninle gülmeyi seninle nefes almayi öğrendim.Ama gerçek beni yiksa da onu sevdiğini adim gibi biliyorum zor olacak seni unutmak zor olacak sevgimden vazgeçmek unutmam meçhul ama unutucam ben senin için nelerden vazgeçtim, senden mi vazgecemicem simdi .
Saat artik hoscakali gösterdi adi git ona artik.
Yuregimdeki aski siziyi unutma sevdigim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK TARAFLI AŞK
Romance"TEK TARAFLI AŞK" adlı kitabımın konusu gerçek yaşantılarımdan çektiğim acılardan alınarak yazılan bir kitaptır. Bu hayatta gerçekten birini sevdiğiniz zaman onun sizi sevmemesi kadar kötü birşey yoktur. Burda sizlere anlatmak istediğim gerçekten bi...