40.Bölüm

92 1 0
                                    

Evet uzun süredir yoktum ve o süre zarfında kafamı dinlemek herşeyi bi kenara koymak istemiştim. Derler ya zaman herşeyin ilacıdır diye bende zamana bırakırsam tüm geçmişimi unuturum sanmıştım. Ama oysaki tekrar yazmaya başladığım andan itibaren tekrardan herşey film şeridi gibi gözümün önünden geçti ama gerçekten değmeyecek insanlar için üzülüyoruz, gözyaşları döküyoruz, kendimize zarar veriyoruz. Bunları iyi hoş yapıyoruz ama değiyor mu peki? Değmiyor dimi sizde benim gibi düşünüyorsunuz ve şuan yüzünüz de istemsizce bi mutsuzluk oluştu ve bu kız haklı dediğinizi hisseder gibiyim. Evet doğru düşünüyorsun haklıyım çünkü onca yaşadıklarıma rağmen böyle düşünüyor olmam çok doğru. Ama tüm doğruları bilmemiz yeterli değil doğruları biliyor olmamız herşeyi reste çekeceğimiz anlamına gelmiyor yine hiçbirşeyleri söküp atamıyoruz. Yine bi umutla sevecek insanı beklemekteyiz birgün birinin kapımızı çalacağını düşündüğümüzden cam kenarında oturur gözümüz kapıda bekleriz. Sanki her an bir gölgenin geçtiğini görecek gibiyiz sanki biri zile basacak gibi.
Bekliyosun , bekliyosun , bekliyosun ve sadece bekliyosun.
Günler geçmiş, haftalar geçmiş, aylar geçmiş, seneler  geçmiş ama hayla bi ses yok.

TEK TARAFLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin