12.BÖLÜM- IYI GECELER SEVGILIM

147 15 0
                                    

Yine sensiz geçen yorucu bir gündü, her zaman ki gibi yanımda olmayışın alıştım artık. Kokun olmasada yatabiliyorum, saçımı okşamasanda anlayacağın artık olmayışın canımı yakmıyor, zor oldu benim için sensiz nasıl hayatımı nasıl sürdüreceğimi inan bilmiyordum. Ama hani şöyle bir söz vardır ya zaman herşeyin ilacıdır diye gerçekten o zaman bana ilaç gibi geldi zamanla alıştım.
Her yatağıma yattığımda allaha yalvardım haykırdım seni unutmam için yoksa sensiz yapamazdım.
Seni ben böyle şımarttım her gece iyi geceler mesajını up uzun yazardım her gece gözümden yaşlar akarak yazdım o yazıları çünkü seni bir gün kaybetmek korktuğum içindi, ve korktuğum başımada geldi seni kaybettim hiç uğruna.
Ben seni bu kadar çok severken nasıl gidebildin nasıl cesaret edebildin sevgili ?
İyi geceler sevgilim , yorganım da ten kokun sen olmayınca yastığıma hasret çöker. Yavaş yavaş gözlerim kapanıyor uykumda geliyor hayli bugün çok yoruldum.Ama seni sevdiğimi değiştirmez yorgunluğum. Sonu gelmesin diyorum bu mesajın ama elimde değil hayatıma sabah kaldığı yerden devam edeceğim.
Elveda sevgili, iyi geceler bu sana son iyi geceler diyişimdi kaybettin bu kızı. IYI GECELER....

TEK TARAFLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin