37.BÖLÜM

38 2 0
                                    

Ve o gün geldi çattı askerden 11 mayıs perşembe günü geldin ama ben seni karşılayamadım çok isterdim seni karşılayabilmek ama o gün yanında olması gereken ben değildim evleneceğin kadındı. 365 gündür bu anı bekliyordum, askerden sağ salim dönebilmeni. Allah'ıma şükürler olsun sağ salim döndünde, Rabbim sesimi, dualarımı, haykırışlarımı duydu.

Çok mesaj bekledim senden, buluşalım gel özledim demeni ama bir mesaj dahi atmadın ne aradın ne sordun ben saatlerce bekledim 3 gündür senden bekledim mesaj ama yok hala gözüm mesaj yerinde atarsın diye bekliyorum. Her ne olursa olsun arkadaşça sevdiğini söylüyordun. Madem seviyosun yazsana bekletme şu kızı...

Dayanamadım ben daha düne yani 13 Mayıs'a kadar mesaj attığımda kızın yanında oluyorum mesaj atma eğer mesaj atarsan benden ayrılır demen okadar bana koyduki bunu sana anlatamam. Üstelik bunu sevdiğin adamdan duymak kadar kötü birşey yok...
Soruyorum sana....
O kızı gerçekten çok mu seviyosun? Benim seni sevdiğim kadar.
Vazgeçemeyecek kadar mı bağlandın ona? Aynı benim sana bağlandığım gibi.
Onu sevdiğini bile bile ben kendimi üzüyorum. Ama merak etme mesaj atma bana diyişine kadardı herşey canım yansada, ağlasamda her gece o mesajı atmayacağım. Bana düğünüme gelmeni istiyorum demen o kadar canımı yaktıki o an öldüm o diyişine, bunu sevdiğim adamdan duymak acıttı bana. Ben her gece, gün, saat, dakika, saniye demeden sana dua ederken senin bana bunu demen içimdeki sevgini orada nefrete dönüştürdü.

Unutamayacağımı, sürekli sende kalacağımı, vazgeçemeyeceğimi düşünüyorsun değil mi?
Düşünme, bir gün düşündüğün şeye bakıcaksın ki ben senden vazgeçmişim, ve bu senin zaten umrunda olmayacak. Seni artık çok iyi tanıdım hatta tanıyamıyorum benim sevdiğim adam bu değil. Askere gitmeden önce taki o kız hayatımıza girmeden önce sen bana bağlıydın evliliğin hayalini kuruyorken ansızın benden nasıl vazgeçebildin aklım ermiyor. Yakma şu canımı artık ben unutmaya çalıştıkça aklıma geliyosun hatıralarını silip atamıyorum. Aldığın hediye, gönderdiğin şarkı, çekildiğimiz fotoğraf hala duruyor. Her zaman saklayacağım. Bunu sakın unutma kimse benim gibi sevemeyecek seni.

TEK TARAFLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin