Tam ne güzel yeni aşklara yelken açtım derken hep aynı hüsran hep aynı acı insan hiç bir zaman mutlu olamazmı kader mutsuzluklarla etrafımımızı mı esir aldı böyleside bizim gibi gerçekten mutlu olmak isteyen insanların başına gelir zaten nedense. Tekrardan birini sevdim diye sevinirken sonsuz güvenirken onun bana ihanet etmeyeceğine sevgimin karşılığını alacağımı adım gibi eminken yine hüsrana ben uğradım yine benim canım yandı yine karşılıksız ben sevdim yine ben aldatıldım.
Tamda istediğim insanı bulmuştum elini tuttuğumda kalbimin ritmi değişiyordu kıpır kıpır oluyordu onu gördüğüm zaman benim dünyam değişiyor gülüşlerim değişiyor sayesinde çok mutluydum taki herşey 15 temmuza kadardı aldatıldığımı öğrendiğim gündü bu hikayeyi yazmaya başladığımda ilk kez aldatılmıştım onu zor unutmuştum aslında yine unutamadım canımın yakışını beni salak yerine koyuşunu uzun aradan sonra hayatıma birini almıştım okuldandı 1 senedir tanıdığım bi insandı gerçekten sonsuz güveniyordum 7 aya kadar çıktık taki ayrılana kadar ayrıldıktan sonra herşey değişti hiç birşey ilk günkü gibi olmamıştı gözlerine baktığımda sarıldığında eskisi gibi olmadığını hissedebiliyordum sonsuz güveniyordum asla telefonlarını kurcalamazdım her yere gitmesine bile izin verirdim kıskansam bile çünkü gerçekten seviyordum sıkarak kaybetmek istemiyordum 2 kez aşık olmuştum şimdi tekrardan hayatım darmadağın bu kez gerçekten güvenmicem kimseye, kimsenin canımı yakmasına müsade etmicem. Nasıl da gözlerime bakarken yalan söylüyormuş ben sonsuz güvenirken benimle barıştıktan sonra tanıdığım bir arkadaşımla çıkmaya başlamış 15 temmuz benim için kalıcı bi kötü anı oldu bildiğiniz yaşayan ölüyüm hala aklım almıyor nasıl bana ihanet edebilir ailemden yanlış yerdim ama sevdiğimin adamın bana yanlış yapacağına inanmazdım gerçekten ben onu öyle tanımadım öyle bi insan değildiki gerçekten sevebilmişim çok canımı yaktı çok bu saatten sonra 2 canımın yanışıydı bu kimseye güvenmicem inanmıcam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK TARAFLI AŞK
Romance"TEK TARAFLI AŞK" adlı kitabımın konusu gerçek yaşantılarımdan çektiğim acılardan alınarak yazılan bir kitaptır. Bu hayatta gerçekten birini sevdiğiniz zaman onun sizi sevmemesi kadar kötü birşey yoktur. Burda sizlere anlatmak istediğim gerçekten bi...