34 BÖLÜM

37 1 0
                                    

Adım adım yaklaştık şurda askerden gelmene 1 ay var veya yok zaman su gibi geçti sensizlik çok kötüymüş. Dayanacak gücüm kalmadı artık ne olursa olsun ben seni seviyorum be adam vazgeçemiyorum unutamıyorum. Hayatıma biri girse bile mutlu olamıyorum. Aklımda sen varken onu sevemiyorum. Bana dokunmasını istemiyorum. Senden başka herkese düşman kesildim sırf seni seviyorum. Diğer insanlar, erkekler zerre umrumda değil. Dünyada 1 tane erkek kalsa o tek kalan erkek sen değilsen o benim umrumda olmaz. Bana sen lazımsın, benim sana ihtiyacım var. Babama hasret olduğum kadar sana da hasretim. Senin başında kıymetini bilemedim ve seni kaybettim, o kadar pişmanım ki çıkmaz sokaklara girdim unutmak istiyorum unutamıyorum. Daha dün ağladım yanımda sen oldun ne olursa olsun yarı yolda bırakmıyosun seni bu yüzden seviyorum. Mayısın 10 da geliyosun, gözlerimi kapatıp açtığımda karşımda seni görmek ve sımsıkı sarılmak istiyorum. Sesini, kokunu, ellerini, sarılmanı, dalga geçmeni özledim E***. Seni o kızla görmeye tahammül edemiyorum. Telefonda konuştuğumuz da bana nikah şahidim sen olucaksın demişti. Ben bu acıyı kaldıramam ki nikah şahidin değil o düğünün önünden geçemem o gün senin mutlu gününken benim ölüm gecem olur. Biliyorum aslında bana şakasına öyle söyledin sinir etmek amaçlı ama inan şakası bile kötü. Seven bi insan bunun şakasını bile kaldıramaz. Canım yanıyor ya canım yanıyor bilmiyorum ama ne yapsam ne etsem unutamıyorum geleceğin günü bekliyorum sabırsızlıkla biliyorum gelsende birşey değişmicek beraber olmucaz tekrardan ama yeterki gel. Bu şehir sensiz olmuyor, bu kalp sensiz nefes alamıyor. Son kez sarılmak istiyorum sadece son kez. Şu kanayan yaramın kuruyup kapanması için son kez sımsıkı sarılman lazım. Hadii gel biran önce gözlerim yolda seni bekliyorum sevdiğim. Hadi nolur gel aşkım...

TEK TARAFLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin