Ellerim ellerine, gel kalbimin içine seni bulamaz hiç kimse
Gözlerim gözlerine, yüreğim yüreğine aşkın deli dolu gülüşüne.
Bugün de yanlız başıma dolaştım şehri, mahvettin hayatımı. Sensiz dolaştığım her sokakta seni görüyorum. Sevdiğin seni sevmezse sevmenin bir anlamı yok arafta kalırsın aylarca.
Her saniyem seni düşünmekle geçer, tak kulaklığı yak sigaranı kur hayalleri .
Ben ne yazarsam yazayım üstüne alınma bina yıkılsa bile temeli sağlam kalır bak erkekler daima mutluluğumuzu isterler ve onu bizden alırlar.Çekemiyorum, silemiyorum söküp atamıyorum sevdiğim.
Sensizlik çok acı çekemiyorum yüreğimde adın silemiyorum hüzün dolu hikayemiz saklı bende kaybettim benliğimi inan sende.
Şimdi neredesin sevdiğim bir selam göndersem güler mi yüzün sensiz olmuyor sevdiğim.Ölüme engel oldu bak bu aşk, aşka kanma aşka yanma arkadaş.
Biz sevdikde ne oldu sevdiğimiz insan bizi sevdiğimi sevmedi.
Biz onu görmek isterken her saniye o görmek istedimi?
Ağlıyorum kaderime yeniden yazamam herşey düşüyor üstüme çığ gibi, veremem seni kimseler.
Kalbime ateş düştü şimdi çok uzakta kaldın.Günlük tutuyorum ben senin için benim için hiç düşünmeden her gece seni seviyorum diye haykırışların kulağımda çınlıyor.
Gözlerin arar bazen onu arkanı döndüğünde onu göreceksin sanarsın ama göremezsin, geceleri uyumam koyunca kafamı yastığa sen gelirsin aklıma gözlerim tavana dikilir aklımdan silemem, kafamı yastığa gömer sessizce ağlarım kimse görmesin ağladığımı
Her dinlediğim şarkı seni anlatır, anılarımızı, senin söylediğin sözleri verdiğin sözleri.
Ne kadar inkar etsem de kokun çok özlüyorum.Seni hiç bırakmıcam derdin, ulan ben kimseyi sen gibi sevmedim çocuklarımın babası sabah uykum derdim ama artık bitti senin de kalbin beni özlücek. Ama beni bırakıp gittiğin kişi yardımına gelmicek
Ne yaptım ben sana terkettin?
Üzdüm mü? Kırdım mı ? Bence haddinden fazla çok sevdim gidişinle hayatımı alacak kadar diğer insanlardan nefret edicek kadar çok sevdim seni .
Nedesem ne söylesem artık değmez sana, hayallerimi ve ümitlerimi yıktın. Artık sana gelmek ne biliyim istesem de imkansız gibi sevdiğim.
Annem bile artık yeter yıpratma kendini diyor sevseydi gitmezdi diyor annemin karşısında bile göz yaşlarımı tutamadım, o kadar çok seviyordumki gözlerim de akacak bir damla yaş bile kalmamıştı .
Napayım seviyorum işte vuruldum gülüşüne, vuruldum öpüşüne.Yüreğim devam mı bildiğini okumaya gururumu hiçe sayıpta fırtınalar koparmaya aşk.
Yorar bu ayrılık artık dön, bu bi rüyaysa uyandırma kalsın ellerin ellerimde.Yokluğunda herşey güzel kafam mı ? Gülüşünden bile güzel inandım sahte aşkına evlenecez hayallerine, sonumdun diyordun lan sen benim, bir tek kirlenmeyen birşeyimiz var oda geçmişimiz.
Peki neden sebepsiz yere gittin hani benimle ölüm bile olsa gelirdin.
Sakın sanmaki hala seni seviyorum kimlesin, kiminlesin umursamıyorum.Umarım mutlusundur gittiğin yerde, sakın sakın yaptıklarından pişman olup geri dönme neden biliyor musun?
O zamana kadar seni kalbimden ve beynimden yok etmiş olucam sen nasıl geleceğimizi yok ettiysen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK TARAFLI AŞK
Romance"TEK TARAFLI AŞK" adlı kitabımın konusu gerçek yaşantılarımdan çektiğim acılardan alınarak yazılan bir kitaptır. Bu hayatta gerçekten birini sevdiğiniz zaman onun sizi sevmemesi kadar kötü birşey yoktur. Burda sizlere anlatmak istediğim gerçekten bi...