Sen askere gitmeden canımı yakışını unutmuyorum sevdiğim beni değilde o kızı tercih etmen içimi parçalıyor. Bilmiyorum sensiz yapamıyorum o kadar özledimki daha dün saatlerce hunkarca sessiz sessiz ağladım annem hıçkırıklarımı duymasın diye saatlerce seni düşündüm o an gözümün önüne geliyor. Soruyorum kendi kendime; Niye lan niye unutamıyosun? Niye vazgeçemiyorsun bu çocuktan? Ama işte cevabını bulamıyorum cevaplayamıyorum olmuyor. Birşeyler senden vazgeçmeme engel oluyor. Senin yaptıklarına rağmen ben yine de sana dua ediyorum askerim sağ salim git gel diye benim olmasanda yeterki yaşa diye yalvarıyorum allaha bana dönmen için. Ahh be askerim bi dönsende diyorum herşeyi unutup yeniden başlasak. Şurda gelmene tam tamına 100 gün kaldı ne asırlar devirdik şu 100 gününde sabırsızlıkla geçmesini bekliyorum gözüm yollarda seni bekliyorum. Nasılsın iyimisin haber alamıyorum ama biliyorumki o kızla mutlusun. Mayısın 20'sinde 1 seneniz o gün benim canımın yandığı gün, o gün benim öldüğüm gün, o gün benim cehennemde yandığım gün oluyor be adam. Keşke bana dönsen yeniden sevsen sımsıkı elimi tutsan sarılsan gözümü kapatıp yanında herşeyi unuttuğum o anı hissedebilsem görebilsem. Seninle ilgili hep gelecek hayalleri kurarken sense o kızla mutluluğun yarınlarını sayıyosun. O kızın yerinde inan o kadar çok olmak istiyorum o dokunmaya kıyamadığım saçlarına dokunmak, koklamak istiyorum. En çokta içim neye yanıyor neye pişmanlık duyuyorum biliyor musun? Ben sana doya doya sarılamadım, doya doya o gözlerinin içine bakamadım, doya doya o ellerini tutup öpemedim. Ben dokunamadan başkalarının dokunması içimi kemirip bitirmeme sebep oluyor. Böyle haykırmak avazımın çıktığı kadar bağırmak istiyorum seni seviyorum diye çok özledim dön artık diye. ALLAH'a yalvarıyorum her gece her gün dönsün bana diye nolur sende sesimi duy artık dön bana çok özledim be adam seni çok özledim be askerim seni kocaman kocaman öpüyorum gülüşünün kıyılarından dön artık yalvarıyorum şu kızın sesini haykırışını duy dön artık......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK TARAFLI AŞK
Romance"TEK TARAFLI AŞK" adlı kitabımın konusu gerçek yaşantılarımdan çektiğim acılardan alınarak yazılan bir kitaptır. Bu hayatta gerçekten birini sevdiğiniz zaman onun sizi sevmemesi kadar kötü birşey yoktur. Burda sizlere anlatmak istediğim gerçekten bi...