-Nie,nie,nie!-powtarzałam bez opamiętania, cała się trzęsąc. -To NIE możliwe.Wampiry i inne dyrdymały nie istnieją! Cholera! Jestem zamknięta z jakimiś psycholami, którzy mówią coś o jakiś wampirach, demonach i REVEL!
Ja jestem człowiekiem, a nie jakąś istotą z niewiadomo kąd! Ale z drugiej strony... Skąd wiedzą jak mam na imię , nazwisko, ile mam lat? To jest popieprzone.Mieszkam z wampirami? Nie... Nie uwierze w te bajeczki... Nie .... Nie mam żadnych mocy, moja mama jest w domu, jest człowiekiem, a nie jakąś zasraną odmienioną REVEL!
Zaczęłam chodzić w nerwach po pokoju w obie strony. Nie ,nie ,nie, spokojnie, musi być jakieś logiczne wyjście. Wyglądają ...Inaczej,ale... Mają w sumie bledszą skórę, o ich termoregulacji nic mi nie wiadomo, oczy... Oczy mają wyrazistrze, ale to nic nie znaczy... Prawda?
To miejsce, jakieś tam Blood coś...? Nazwa jak z bajek o wróżkach...
A co jesli jednak to prawda? Gemma mówiła coś o moich aktach, w podsłuchanej przeze mnie rozmowie... Cholera, za dużo tego jak na jeden dzień.
Znów ogarnął mnie strach, bezradność i niemoc. Położyłam się na łóżku i westchnęłam . Muszę to jeszcze raz przeanalizować.
Wzięłam do ręki kartkę papieru i długopis.Postanowiłam spisać wszystkie pytania, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi.
1. Skąd wiedzą o mnie tyle rzeczy?
2. Kim naprowdę są?
3. Dlaczego sprowadził mnie tu akurat Harry?
4. Dlaczego powyższy jest takim dupkiem i kretynem?
5. Dlaczego czuję w stosunku do niego większą złość niż do reszty?
6. Dlaczego odczuwam uczucie, którego nie umiem nawet nazwać ,gdy na mnie patrzy?
7. Dlaczego jego oczy mają taki hipnotyzujący wyraz?
8. Cholera! I dlaczego połowa pytań ma z nim związek?
-To jest chore!!!!- krzyknęłam i rzuciłam długopisem w ścianę.
..............................................................................................................
Witam! Mam nadzieję, że ktoś tu jeszcze zagląda. Rozdział trochę krótszy, ale obiecuję, że nadrobię zaległości. :)
CZYTASZ
Bad power || H.S.
Fanfiction"Odwróciłam się. Stał tam . Przyglądał mi się . Gdy się zbliżył, w mroku widziałam tylko intensywność jego zielonych oczu. - Już mi nie uciekniesz." * Okładkę wykonała AngelisDark