|30|

10.9K 968 389
                                    

Taehyung'un sözleri onu daldığı yerden çıkardı.

"Min, beni dinliyor musun?"

Kafasını salladı ancak Tae'nin ne dediği hakkında hiçbir fikri yoktu. Karşısında bir çocukla fingirdeşen Jungkook varken Taehyung'u dinlemesi imkansıza yakın bir ihtimaldi.

Jimin anlam veremiyordu.

Madem Jungkook ondan hoşlanıyordu, ne diye başka birine asılıyordu? Yaptığı haraketler dengesizdi. Dengesiz insanlar hiçbir zaman hoşuna gitmemişti.

"Tae, bir şey soracağım. Jungkook benden hoşlandığını söyledi, şimdiyse başka çocuklara asılıyor. Neden bunu yapıyor? Gerçekten yaptığı saçma. Eğer başkasından hoşlanıyorsa gelip bana aşık çocuk imajı çizmesi aptalca değil mi?"

Jimin'in rahatsız olduğu konu birinin onu sevdiğini söyleyip başkasına asılmasıydı. Jimin pek beğenilen biri değildi. Yani düşününce o da olsa, diğer erkekleri seçerdi. Kendisinden hoşlanan pek kişi olmazdı. Arkadaş anlamında bile. Eğer biri ondan hoşlanıyorsa, peşinden koşmalıydı. Jimin artık birilerinin de onu sevmesini, peşinden koşmasını, diğer tüm herkesin olduğu gibi kendisinden hoşlanan birisinin varlığını istiyordu.

Pekala, istediği şey aşk değildi. Ve tercihen bu kişinin bir erkek olmasını istemezdi. Ama hiç yoktan iyiydi.

'Kendisinden hoşlanan biri'. Bu cümleye alışkın değildi. Hoşuna gidiyordu ve ilk defa biri ondan hoşlanıyorken bunu kaybetmek ağırına giderdi.

"Bence senin yaptığın aptalca. Ondan hoşlanmıyorsun, bir şey hissettiğin yok, bir erkeğin senden hoşlanmasına dahi tahamülün yokken gelmiş 'neden başkasına asılıyor?' diyorsun. Jimin, Jungkook'un duyguları egonu tatmin etmek için kullanabileceğin bir şey değil."

Taehyung haklıydı. Çok haklıydı ancak Jimin bazen yanlış şeyler yapmanın doğru sonuçlar doğurabileceğini düşünüyordu.

Jungkook'a aşık değildi ve emin olduğu başka bir şey ise Jungkook'un da ona aşık olmadığıydı. Jungkook her gün en az iki kişiyle yatan biriydi ve Jimin onun gerçek anlamda kendisine aşık olduğunu düşünmüyordu. Belki hoşlanmıştı. Ancak bu bahsettiği aşk olamazdı. O çocuk duygudan yoksundu Jimin'e göre. Zaten gerçekten sevseydi şu an önünde başka birine asılıyor olmazdı, değil mi?

İlk defa-koskoca 3 yıllık lise hayatında ilk defa- biri ondan hoşlanıyordu. Azcık oyun yapsa ne olabilirdi en fazla? Aşık olamazdı. Sonuçta karşısındaki kişi bir erkekti. Sadece hayatında bir kere olsun sevilmek istiyordu. Ve biliyordu ki eğer Jungkook gibi popüler biri onu seviyorsa, o da yakında popüler olacaktı. Herkes ona bakacak ve 'Bu Jungkook'un sevdiği çocuk değil mi?' diyecekti. Sonunda birileri onun farkına varacaktı.

Eğer 'Görünmez Jimin'den 'Popüler Jimin'e geçmesi için ufacık bir oyun yapması gerekiyorsa, varsın olsundu. Sonunda kimsenin incinmeyeceği küçük bir oyun.

Ve aynı zamanda bittiğinde Jimin'in tanınacağı bir oyun.

hater;;kookminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin