"Jimin nerede?"
Taehyung bağırarak konuştu. İnsanlar ona dönmüştü. Kimse ona cevap verme zahmetinde bulunmadı. Sadece ufak bir kız ona kafasıyla odayı gösterdi. Odadan kırıp dökülme sesleri geliyordu. Kavga ediyorlardı. Herkes bunun farkındaydı ama kimse karışmıyordu. Bencil yaratıklar diye düşündü Taehyung. Dış kapıyı açtı ve sinirle bağırdı.
"Parti bitti millet! Çıkın dışarı."
Burnundan soluyordu ama kimsenin onu umursadığı söylenemezdi. Topluluğun ortasına geçti ve tekrar bağırdı. Birkaç küfür savurdu.
"Onu duydunuz. Herkes dışarı."
Hoseok istifini bozmadan konuştu ama onu ikileten olmadı tabiki. Jung Hoseok sözünü dinleten bir insandı okulda. Herkes yavaş yavaş kapıdan çıkmaya başladı. Seolhyun da kapıdan geçerken sevgilisinin yanağına ufak bir öpücük kondurup gece araması için onu tembihledi. Taehyung görmezden geldi. Nihayet okuldakiler evden çıktığında evde sadece Jimin, Jungkook, Hoseok ve Taehyung kalmıştı. Taehyung hemen odaya girdi. Öpüşen bedenleri gördüğünde hızlıca odadan çıktı. Onu fark etmemişlerdi bile!
"Siktir Hoseok öpüşüyorlar!"
Kapıyı kapar kapamaz bağırdı kısa olan. Hoseok göz devirmekle yetinmişti. Neden bu kadar abartıyordu ki? En sonunda olacağı buydu. Birbirlerini seviyorlardı falan filan. Hoseok başkalarının işlerine buluşmayı sevmezdi.
"Olabilir ve bu seni ilgilendirmez Taehyung."
Taehyung sinirle soludu. Jungkook denen çocuk Jimin'in hayatını alt üst etmişti. Onun tekrar arkadaşının hayatını bozmasına izin vermezdi. Pekala, Jimin de en az onun kadar kötülük yapmış olabilirdi ancak Taehyung onun içten içe Jungkook'a değer verdiğini biliyordu. Jungkook ise Jimin'in hislerini unutmuş gibi davranıyordu. Jimin de bir insandı. Bu kadarını kaldıramayacağı belli olmasına rağmen hiç acımadan kırmıştı onu. Taehyung Jungkook'a sinirliydi.
Söylenmesine fırsat vermeden kapı açıldı, Jimin kırmızı yanaklarıyla odadan çıktı. Sinirli gözüküyordu. Salonun boşluğu onu affallattı ama sinirleri buna dikkat etmek için fazla bozuktu. Topuğunun üstünde geriye döndü ve işaret parmağını çocuğun yüzüne doğrulttu.
"Bir daha sakın böyle bir şey yapayım deme! Yoksa bu sefer ben senin hakkında iğrenç dedikodular çıkarırım."
Tehtid edercesine konuştu ve Taehyung'un kolundan tutup çıkışa yönlerdirdi onu. Jungkook'un bedenine, hareketlerine, ifadelerine, düşüncelerine hükmetmesi onu korkutuyordu. Bunu yediremiyordu. Daha önce en nefret ettiği şeyin başına gelmesi iğrenç bir olaydı. Jimin dayanamıyordu. Bu yüzden ondan elinden geldiğince kaçmaya çalışacaktı artık. Geçmişte olduğu gibi susup yenilgiyi kabullenmeyecekti. Jungkook'a düşman olacaktı. Yapabileceği en iyi şey buydu.
Kapıyı kapatacakken Jungkook'un sesi boş odada yankılandı.
"Kaç kaçabildiğin kadar. Sonunda geleceğin yer burası olacak Jim. Homofobik bir homo olmak nasıl da ironik değil mi?"
Kinayeyle konuşuyordu. Jimin onun ani değişimlerine alışmıştı artık. Ama gerçekleri bu denli yüzüne vurması acı veriyordu. Jungkook kapı pervazına yaslanmış, küçüğüne alaycı bakışlar atıyordu. Hoseok ise duvara yaslanmıştı. Onları dinliyordu ama gözü Taehyung'daydı
"Acı çekmesi için çabaladığın çocuğa dönüşü olmayacak şekilde aşık olmak kadar ironik değil Jungkook."
Taehyung bağırarak konuştu. Jimin'e laf etmesine dayanamıyordu. Hoseok güldü. Kafasını sağa sola sallayıp aşağıya eğdi. Bunu yaparken de arsız gülümsemesi silinmemişti yüzünden. Taehyung onun bir şeyler ima etmeye çalıştığını anlamıştı.
"Bu kadar yeterli, evimden çıkın. Jim seninle mesajlaşırız, Taehyung sen de her zaman yaptığın gibi Hoseok'un altına girersin. Olay bundan ibaret işte."
Jungkook'un soğuk sesi Taehyung'un kalbinde yankılanmıştı. Demek ki Hoseok söylemişti ona beraber olduklarını. Bu çocuğu sevmek zordu. Taehyung onu hiç görmemiş olmayı diledi. Jimin uzunun söyledikleriyle gözlerini büyültü. En yakınına acımadan bunları söyleyebilmesi gözündeki değerini yerlere indirmişti ki zaten şu an için fazla bir değeri olduğu söylenemezdi. Taehyung'un omzuna attı elini. Ustalaştığı gülümseyi yerleştirdi yüzüne. Kinayeli bakışlarıyla süzdü onları.
"Sen benim peşimden koşmaya devam edersin Jungkook. Hoseok da Seolhyun'la sevgiliyken Taehyung'a aşık olduğunu kabullenemeyecek bir piç gibi yaşamaya devam eder, her zaman olduğu gibi işte."
İkili kapıyı çarparak ayrıldı evden.