|39|

8.7K 786 354
                                    

Hoseok yapacağı şeyin ne gibi sonuçlar doğuracağını bilemiyordu. Bunu uzunca düşünmek isterdi ancak şu an elince birkaç saniyeden fazlası yoktu. Kollarındaki sarışının kafasını kendine doğru çekti. Dudaklarına küçük bir öpücük koyuverdi. Bu ne demek bilmiyordu. Büyük bir itiraftan sonra küçük bir öpücük vermişti sadece. Ne "evet" demekti ne de "hayır". Sadece bitene dek anı yaşamak istiyordu. Taehyung'a bir sevgilisi olduğunu ve ona aşık olduğunu hatırlatmak yerine daha sıkı sarıldı küçüğüne. Ona git demek istemiyordu. Sevgili olmakta istemiyordu. Sadece aralarındaki şeyi seviyordu Hoseok. Tensel temastan ibaret olabilirdi ya da belki de Taehyung'un sıcaklığını seviyordu. Onunla tekrar tanışmayı diledi. Sıfırdan başlayıp sadece arkadaş olarak kalmayı.

"Hoseok, unut dediklerimi. Sevgilin olduğunu ve onu sevdiğini biliyorum. Sorun yok, eskisi gibi devam edelim. Bitene dek sürsün işte. Ama daha demin söylediğim şeyin bahsini asla açma. Bıkana dek yanımda kal. Hem sana hem bana yararı dokunur işte."

Taehyung büyüğün hislerini fark etmiş gibi konuştu. Ağlıyordu. Yine gerçekliğin altında ezilmişti işte. Yüzünü boynuna gömdü. Kişiliğine ters olarak Hoseok çok güzeldi. Onun kokusu farklıydı. İçinize çektiğiniz anda sizi bağımlı yapıyordu. Daha fazlasına muhtaç hale getiriyordu.

"Tamam Tae. Ben yukarı çıkıyorum, kendini toplarla tamam mı?"

Hoseok kollarındaki gencin saçına ufak bir öpücük konurdu. Ne diyeceğini bilmiyordu. Unutacaktı olanları. Sarıldığı bedenden ayrılıp yukarı kata çıktı. Yatak odasına attı kendini. Kafasını dinlemek istiyordu biraz. Hisleri anlamsızdı. Onu istiyordu ama başkasına aşıktı. Seolhyun'suz yapamazdı. Taehyung'un gitmesini de istemiyordu. Ikisinden birini seçmek zorunda kalsa Seolhyun'u seçerdi.

Hoseok buydu, fazlası değil. İyi bir insan değildi. Tam da bu nedenden karaktersiz kişiliğine döndü. Bildirim gelen telefonu eline aldı. Nedenini bilmiyordu. Meraklanmıştı sadece. Taehyung'un telefonunu kurcalamak istemişti öylesine.

Jiminj: Tae Kook'a gidiyorum

Hoseok kötü bir insandı. Karaktersiz birinin yapacağı gibi ikisinin mesajları okudu. Şaşırmıştı. Taehyung'un onu bu denli sevmesine şaşırdı en çok. Kendisini iki yıl sevecek kadar ne bulmuştu onda? Garipti. Umursamadı.

Kendi telefonunu eline aldı. Belki pişman olacaktı ama fazla zarar gelmezdi kendisine. Taehyung'u kaybedebilirdi. Ama zaten hiçbir zaman kazanmamıştı ki.

Hobbychc: Jungkook, bak sana ne diyeceğim. Gerçekleri öğrenmek ister misin?

hater;;kookminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin