Dit liedje is opgedragen aan: @naomibuijs
Ik klim uit mijn bed, pak wat kleren en ga naar de badkamer. Ik neem een lange warme douche, en droog me af. Ik trek een dunne witte trui aan, met daaronder een donkerblauw rokje met witte vogels erop.
Daarna vlecht ik mijn haar, doe wat lichtjes mascara en lipgloss op en doe wat sieraden aan.
Ik loop de trap af, en loop onderweg naar de keuken. "Hey? Kon je me niet vertellen dat het vandaag studiedag is?" vraagt mijn broer boos. Ik negeer hem en loop verder door. "Hey! Hoorde je me niet? Ik vroeg wat!" roept hij boos. Ik pak een glas en vul hem met water, waarna terug loop naar William en het leeg gooi in zijn gezicht. "Wtf? Hier vroeg ik niet om!" roept hij boos. "DUS? IK VROEG TOCH OOK NIET AAN JOU OM MET LUCY TE GAAN KUSSEN?! OF WEL SOMS?!" roep ik woedend. Hij kijkt me verbaasd en geschrokken aan, "hoe weet je dat?" "ik heb jullie zelf gezien, op het feest waar jij zogenaamd niet naar toe ging" "sorry" fluistert hij. "Ik ga, we praten straks wel" Ik pak mijn tas doe mijn telefoon en portemonnee erin. Verder pak ik mijn schoenen en mijn donkerblauwe trenchcoat en doe ze aan. Ik open de deur en gooi hem daarna dicht. Wacht waar zijn mijn ouders? Ik bel mijn moeder:
A-alice m-moeder
A: hallo?
M: hoi liefje, is er iets?
A: waar zijn jullie?
M: we zijn in Engeland, voor zaken dat had ik toch vorige week verteld? Je oudere neef, Daan zou op jullie passen weet je nog?"
Ik herinner me vaag iets over een zakenreis en mijn neef Daan.
A: oh.. Uh.. Ja, nou ik ga nu naar de starbucks doei
M: doei lieverd!
Ik hang op. En loop naar de starbucks, waar ik een cream blend aardbei koop. Ik zoek een tafeltje, en wacht op Cat.*
"Is die neef van jou nog een beetje knap?" vraagt Cat terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt. "Gast.. Doe niet!" lach ik. "Maar heb je een foto?" vraagt ze. "Hier" ik laat haar een foto zien van Daan.A.k.a Douglas Booth
*
Na een paar uur shoppen kom ik vermoeid thuis. Meid wat kan zij shoppen. Pfoe.Ik pak mijn telefoon en ik zie dat ik een paar berichtjes heb, ik open ze en begin te lezen.
*WEIRDOOOOSSS🎉😏🙈😝❤* (naam whatsapp groep)
Cat- hey
Emily- hoi
Daniël- yo
Ik- lekker droog😂
Daniël- 😂 ja Sorry
Daniël- kan ik langskomen Alice?
Ik- sorry mijn broer is thuis, en ik denk niet dat hij jou mag. Daniël- oh dan lm
Ik- weet je wat kom maar wel, het maakt me niks uit als hij jou niet mag!
Daniël- oke? Ik ben er zo
Ik- is goed!
Ik sluit mijn telefoon af, en ga naar beneden.
"Oh.. Sorry" ik draai me om en wil weglopen, maar bedenk me en draai me terug om. "Weet je wat eigenlijk heb ik geen spijt! Als jij met die slet wil gaan lopen zoenen, doe je dat maar lekker in je kamer, boven!" zeg ik als ik William met Lucy zoenend op de bank aantref.
"Noem haar niet zo!" roept mijn broer. "Het is de waarheid hoor, alsof ze dat zelf niet weet".
Ik pak een glas sap uit de keuken en vertrek weer naar boven.*
De bel gaat en ik snel de trap af.
Ik open de deur waar ik Daniël aantref. "Hey" "hoi, Daniël kom binnen". Ik zet een stap opzij om hem erlangs te laten. Hij hangt zijn jas op en loopt mij achterna naar de bank.Daniël p.o.v.
Ik pak mijn jas van de kapstok, mijn auto sleutels en open de deur. Ik sluit de deur achter me en start mijn auto, onderweg dat ik naar Alice's huis rijd bedenk ik me hoe ik het haar moet vertellen. Hoe moet ik mijn geheim vertellen? Ze wil me dan niet meer, als ze me al wou überhaupt. Maar dan al helemaal niet meer.... Ik heb geen andere keus.Aangekomen bij Alice, zet ik mijn auto op slot en bel bij haar aan. Ze opent de deur met een glimlach en begroet me. Ik doe hetzelfde en ze laat me binnen. Ik trek mijn jas uit en hang hem op de kapstok. Ik plaats mezelf op de bank, terwijl Alice in de keuken drinken voor ons pakt. Hoe moet ik haar vertellen dat ik spion was 2 jaar geleden, omdat het moest van mijn vader en daarbij hem vermoord heb. En dat daarom zijn zakenpartners achter me aan zitten en mij willen vermoorden omdat ik hun leider heb vermoord? Dat kun je niet voorzichtig brengen. Dat is onmogelijk!
Maar toch moet het, ze moet uit mijn buurt blijven. Ik wil niet dat ze in gevaar word gebracht!"Hier ben ik weer" Alice komt aangelopen met een dienblad met 2 glazen sap en een pak koeken. Ze zet het op de tafel en komt langs me zitten.
"Alice? Ik moet je wat vertellen". Ze pakt haar glas sap en neemt een grote slok, als voorbereiding denk ik. "Ik heb 2 jaar geleden iemand vermoord" ze spuugt het sap op mijn gezicht, wanneer ze het hoort. " Sorry" verschuldigd ze zich. "Mijn vader, was degene die ik.. Heb vermoord". "Daniël? Meen je dit?"Hier is weer een hoofdstuk!
Omg het was moeilijk om een geheim te verzinnen voor Daniël wat schrikbarend moest zijn. Maar het is aardig gelukt al zeg ik het zelf!En hoe denken jullie dat Alice hierop zal reageren?
Je ziet het in het volgende hoofdstuk!
Hopelijk vinden jullie dit leuk!
Xx-Me
JE LEEST
Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016)
Teen Fiction||HOOGSTE RANK #1 IN TIENERFICTIE!!❤️||09-11-2016||&||20-11-2016||&||26-11-2016||&||28-11-2016||&||26-03-2017|| Alice is een 16 jarig brunette meisje. Ze is pas bedrogen door haar ex-beste vriendin en ex-vriendje, dus wanneer ze blijkt te gaan verhu...