"Hoi" zucht ik, als ik langs Daniël ben gaan zitten, zodra ik merk dat ik net op tijd ben.
Ik pak mijn spullen uit en stal ze op tafel. "Oh hey sorry ik had je niet gezien of gehoord" verontschuldigt Daniël zich. "Ach geeft niks joh" ik wuif het onzichtbaar weg met mijn hand, waarna ik hem een glimlach schenk en me verder op de les concentreer.*
"OMG jongens hebben jullie het al gehoord?" vraagt Cat ons overenthousiast, zodra het pauze is en we aan onze tafel zitten.
"Uhh? Wat?" vraag ik verward. Ze zucht, hard en diep, "het rodeo feest! Duhh" zodra ze het woordje duhh uitspreekt drukt ze met haar wijsvinger tegen haar hoofd en rolt met haar ogen. Wat, moet ik eerlijk toegeven, er best grappig uitziet. "Wanneer is dat?" vraagt Emily, aan de ietsje overenthousiaste Cat. "Dit weekend, aanstaande zaterdag!" ze klapt blij in haar handen."serieus? Gaan we ook nog linedancen ofzo?" vraag ik. "Doe niet zo negatief Alice, het wordt hartstikke leuk!" verzekert Cat me. "Maar waarom ben je zo enthousiast? We hebben zo vaak feesten!" vraag ik haar. "Ómdaaaatttt, ik hou van het thema! Ik bedoel wie houd er niet van country?" antwoord ze terwijl ze tegenover me gaat zitten. "Zullen we met z'n drieën afspreken?" vraag ik aan Cat en Emily. "Gezellig" "tuurlijk! Super!" ik glimlach.*
Ik klap mijn kluisje dicht en hoor de bel gaan. Snel zoek ik mijn lokaal en ga naar binnen. Wiskunde.. Ik zucht, jippie!...
Ik loop de klas binnen die al bijna gevuld is, en zoek een plekje achterin."Welkom allemaal, ik wil jullie voorstellen aan een nieuwe leerling die onze lessen vanaf nu gaat bijwonen, genaamd: Mason. Meneer thompson stelt u zich maar even voor." (zie media)
Aandachtig bekijk ik de jongen, donker bruin haar, zee blauwe ogen blote witte tanden, zijn sixpack die goed uitkomt in dat donkerblauwe t-shirt. Ik kan geen een foutje vinden in zijn uiterlijk. Hij lijkt op Daniël maar dan minder knap.Wacht wat? Nee niet waar Daniël is NIET knap.
Helemaal niet!
Je weet dat ik gelijk heb!
Je bent verliefd op hem!
Niet.
Ik ben al op Dylan.
Tuurrrrlijk!
Ik heb hier geen zin in.Ik schrik op uit mijn gedachten als ik iemand langs me hoor komen zitten.
"Oh hey Mason, ik zag je niet" glimlach ik. "Hey, uhm.. Alice toch?" ik knik "ga je zaterdag naar het rodeo feest?" vraag ik hem. "Ik denk het niet, ik nog niet echt veel mensen" zegt hij terwijl hij ongemakkelijk in zijn nek krabt, wat superschattig is!
"Oh je kan wel met mij en mijn vrienden meegaan als je wilt?" "echt?" ik knik. "Dank je, dat ging makkelijk" zegt hij lachend. Ik lach als ik zeg: "ik was ook nieuw ongeveer 2 maanden geleden, dus ik weet hoe je je voelt".*
"Hey Catherine" ik hoor een geïrriteerde zucht aan de andere kant van de lijn. "Je weet dat ik het haat als je me zo noemt" Cat haat het als mensen haar bij haar hele naam noemen. "Weet ik" lach ik, "maar goed" ga ik verder "er is een nieuwe jongen in de klas-" "- OMG ben je verliefd? Is hij knap? Hoe ziet hij eruit? Heb je een foto? Vind hij jou ook leuk? Hebben jullie al een date gepland?" ratelt Cat mijn zin afmakend. "Nee" zucht ik vermoeid. "Ik vroeg of hij naar de rodeo kwam, en hij zei dat hij geen vrienden had en niemand kende, dus ik stelde aan hem voor of hij met ons mee wou en hij vond dat leuk" "OMG! Hij vind je zoiezo leuk!" zegt Cat enthousiast. "Nee Cat en ik hem ook niet ik ben al op-" "OMG ben je verliefd?" ik geef mezelf een facepalm, waarom moet ik mezelf dan ook weer verraden...
"Nee het was gewoon.. Ik ben niet op hem oke?" roep ik het laatste bijna in mijn telefoon. "Okey... Rustig" zegt Cat zacht. "Sorry..." zucht ik. "Uh.. Ik moet gaan zie ik je morgen?" "maakt niet uit tot morgen? We hebben morgen geen school" "bij de starbucks?" "is goed we kunnen shoppen voor het rodeo feest!" "klinkt goed" lach ik, als ik de enthousiaste Cat hoor. "Doegg" "byeee"
Ik hang op en gooi mijn telefoon op mijn bed. Ik zucht, hopelijk kan ze het zich morgen niet meer herinneren.Hi,
Ik ga iets kortere hoofdstukken schrijven want anders ben ik te snel bij het einde!
En er is een nieuwe jongen in het verhaal: Mason.
Voor welk team zijn jullie?
Team Dalice
Team Dylice
Of
Team Malice?Laat een reactie achter❤
Xx-Me
JE LEEST
Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016)
Teen Fiction||HOOGSTE RANK #1 IN TIENERFICTIE!!❤️||09-11-2016||&||20-11-2016||&||26-11-2016||&||28-11-2016||&||26-03-2017|| Alice is een 16 jarig brunette meisje. Ze is pas bedrogen door haar ex-beste vriendin en ex-vriendje, dus wanneer ze blijkt te gaan verhu...