Ik heb er een liedje bij gedaan en ergens in dit hoofdstuk staat wanneer ik het bij het moment vind passen! Maar je mag hem ook gelijk opzetten❤
Ik pak mijn glas jus d"orange en drink het leeg. "Gaat het wel?" vraagt Cat me. "Ja hoor why?" "gister dat gedoe met Daniël enzo" de beelden spelen zich weer af in mijn hoofd, hoe ik met David zat te praten, hoe ik me omdraaide naar Daniël en hoe ik Lucy zag ik kussen met- "Hallo.. Gaat het wel" cat zwaait met haar hand voor mijn gezicht als ik na zit te denken. "Uhh.. Ja, ja het gaat denk ik" antwoord ik niet echt overtuigend. "Ik denk dat David gelijk heeft" ik kijk haar verbaasd aan, "wat bedoel je?". "Misschien heeft hij wel gelijk", "i don't follow you, ik ben niet op Daniël en hij niet op mij, we zijn gewoon vrienden. "Tuurlijk joh, zolang je het zelf gelooft.." ik rol met mijn ogen. "Ik ga me omkleden, het is al laat" zie ik als ik naar de klok kijk. "Ja je hebt gelijk ik ga mijn tas thuis inpakken" ik kijk naar haar en zie dat zij al aangekleed is.
"Okey is goed, tot straks, rij je mee naar school?" "ja leuk met jouw auto?" "is goed" ik geef haar een knuffel en sluit de deur.*
Alice's outfit^
* ik zou nu het liedje op zetten in ieder geval vind ik dit een mooi moment😘*
Ik sluit de autodeur, en draai mijn sleutel in het slot. We zijn een eind op weg als Cat begint te praten. "En?" "wat? En?" "wat doe je met Daniël?" zegt ze op een duh-toon. Ik haal mijn schouders op, "hoezo? Hij zei dat het niet waar was, ik geloof hem. Er is dus niks aan de hand" "oke..". Ik parkeer mijn auto op de parkeerplaats, zodra we zijn aangekomen.
*
Ik kijk op mijn horloge, shit we zijn te laat, wat echt mijn schuld is omdat ik niet opschoot. Cat klopt op de deur, waarna ik hem open. Mevrouw Bergen kijkt ons aan vanuit haar kleine strenge brilletje, gelukkig ben ik nooit te laat dus hoop ik dat ze niet heel boos zal zijn. "Voor deze ene keer zal ik het door de vingers zien, maar alleen omdat jullie nooit te laat zijn en omdat we net pas begonnen zijn." Snel lopen we naar onze plekken, en ploffen uiteindelijk op onze stoelen neer.*
Ik pak nog een broodje en leg hem op mijn bord, en loop met mijn dienblad met soep zoekend naar een plek. "Hoiiiii" zeg ik als ik bij mijn vrienden aangekomen ben. De jongens zijn er nog niet, dus zit ik bij Cat en Emily. "Hey al" ik slurp mijn soep op, en neem een hap van mijn broodje. Ik hoor iemand langs me schuiven en kijk langs me. "Waarom zit jij hier?" vraag ik kil, hij haalt zijn schouders op. "Mag ik dat niet ofzo? Ik ben je broer" "daarom juist, je was gister wél op het feest, en nog niet eens alleen maar met mijn ex beste vriendin! Kussend!! Terwijl ík haar haat!" roep ik door de aula heen, ik krijg tranen in mijn ogen die ik probeer te negeren. Ik sta op en zeg "je zei dat je haar niet mocht, omdat ze me verraadde had. En nu heb je me zelf verraden!" er rolt een traan over mijn wang die ik snel wegveeg. "Hoe kon je? Mijn bloed eigen broer, ik haat je! Veel plezier met Lucy maar mij ben je kwijt!" roep ik en draai me om.
Ik loop weg naar de wc's en daar aangekomen zak ik op de grond als de tranen over mijn wangen rollen. Mijn EIGEN broer, wat een klootzak. "Wie is een klootzak?" ik schrik op van mijn gedachtes en kijk Dylan aan die langs me is komen zitten. Hij slaat een arm over me heen, en ik nestel me in zijn armen. "Mijn broer"."wat heeft hij gedaan" vraagt hij, ik vertel hem het hele verhaal met soms een paar tranen en eindig met: "hij is echt een klootzak". Dylan streelt met zijn hand mijn wang en komt langzaam met zijn hoofd dichterbij, totdat we nog maar enkele millimeters qua ruimte verschillen. Hij streelt met zijn vinger over mijn lippen en komt dichterbij, totdat... De bel gaat.
Ik zucht, gered door de bel. Ik vind Dylan echt leuk, maar alleen als vrienden, en ik wou hem niet kwetsen nadat hij me net had getroost dat zou ook weer zo lullig zijn vind je ook niet?Ik sta op, klop mijn broek af en loop weg de inmiddels bijna lege gangen in. Totdat iemand me bij mijn arm pakt en omdraait, Dylan. "Rustig.. Ik weet zeker dat alles goed komt!" zegt hij zacht, maar toch net niet op een fluister toon. Ik knik zachtjes en draai me weer om en loop naar mijn les: Engels.
Hoiiiii,
Weer een nieuw hoofdstukje met een liedje!
Hopelijk vind je beide (het liedje en het hoofdstuk leuk!)Bedankt voor het lezen van dit hoofdstuk en dit boek!
Xx-Me
Vergeet niet te voten! Dank je❤
JE LEEST
Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016)
Teen Fiction||HOOGSTE RANK #1 IN TIENERFICTIE!!❤️||09-11-2016||&||20-11-2016||&||26-11-2016||&||28-11-2016||&||26-03-2017|| Alice is een 16 jarig brunette meisje. Ze is pas bedrogen door haar ex-beste vriendin en ex-vriendje, dus wanneer ze blijkt te gaan verhu...