Ik heb er even een leuk (vind ik dan) achtergrond liedje bijgedaan als je een verzoek nummer hebt komt die in het volgend hoofdstuk*
PWIEEPPPP PWIEPPP "jahaa" zucht ik. Kan die wekker niet ff zijn kop houden als ik lekker aan het dromen ben over Dylan o'brien? Is dat echt te veel gevraagd? Nou blijkbaar wel!
Ik loop de trap af en begroet mijn ouders en William.
"Ik ben benieuwd naar mijn klas en jij?" vraag ik aan Will. "Ja inderdaad ik ook". Ik neem nog een laatste slok jus d'Orange en neem nog een hap van mijn broodje. Ik loop de trap op en doe mijn kast open.
Ik pak wat kleren en ga naar de badkamer waar ik snel een korte douche neem.Ik pak mijn tas in en pak mijn telefoon en doe die er ook in. Ik roep iedereen gedag en vertrek dan. Ik pak net mijn fiets als dylan me roept. "Hey" "hoi" "ik kan je brengen met mijn auto als je wilt?" "uhh.. Ja goed hoor" ik berg mijn fiets op en loop naar hem toe. Hij houdt de deur voor me open en ik ga zitten. "Dank je dat je me wilt brengen" "ach geen moeite zo'n leuk meisje gaat toch niet alleen naar school toe?" ik begin te blozen. "Je bent schattig als je bloost maar eigenlijk altijd" ".. Dank je?" "no problem" "in welke klas zit je?" "h5e" "serieus? Ik ook" "echt? Nou ik ben blij dat ik al iemand ken! Is de klas een beetje aardig?" "ja hoor je mag ze vast wel!".
*
"Kun je me helpen met mijn kluisje te vinden?" "ja hoor welk nummer heb je?" "2043" "dat is rechtdoor en dan de eerste rechts" "thanks" hij geeft me een knuffel en ik glimlach nog even naar hem voor dat ik omdraai en op zoek ga naar mijn kluisje. Ik had mijn kluis sleutel al eerder gehad net als mijn rooster. Ik keek op mijn rooster en zag dat ik wiskunde had. Ik zucht hoe kan je ochtend leuker beginnen dan met wiskunde? Oh wacht door alle andere mogelijke vakken!
Aangekomen bij mijn kluisje doe ik mijn boeken erin en sluit hem weer. Ik zucht, tijd voor wiskunde. Leuk! Hoor het sarcasme!*
Ik doe de deur open en gelijk zijn alle ogen op mij gericht. "Aah u bent vast mevrouw Grey?" ik knik. "Stelt u zich maar even voor" "nou.. Ik ben Alice Grey, 16 jaar, en ben verhuisd vanuit Rotterdam omdat mijn vader hier een baan kreeg. Mijn hobbys zijn: dansen en tekenen. Nou dat was het wel zo'n beetje". "Dank je wel ga maar zitten daar achterin is nog een plaatsje" ik kijk naar welke plaats hij wijst, ik zie dat ik langs Dylan zit en achter 2 andere jongens. Ik glimlach naar hem en hij doet hetzelfde naar mij. Ik ga naar mijn plek. "Hey" fluister ik "hoi" fluistert hij terug. "ik ben echt blij dat ik langs jou zit" "omdat ik jou al ken" zeg ik snel als ik zijn verbaasde blik zie. Hij kijkt me serieus aan en al snel barsten we in lachen uit. "Zo zo Dylan dat die nieuwe langs jou zit betekent voor jou dat jij haar krijgt?" zegt de jongen die voor me zit, die nu omgedraait zit en Dylan aan kijkt. "Uhh.. Hoi" zeg ik ongemakkelijk "hey, Daniël" "Alice maar dat wist je waarschijnlijk al" "eigenlijk niet ik kon niet naar je luisteren door je schoonheid, prinses" ik begin te blozen. "Oh.." hij lacht "cute.. Je bent schattig als je bloost" "Ey Daniël tegen wie zit je te.. Oh" zei de andere jongen die nu ook omgedraaid zit. "Hoi" "hey" "David" "Alice voor als je het niet gehoord had". Hij grijnst net als de andere 2 jongens. Ik rol met mijn ogen. Jongens.*
Finally! Pauze! Ik heb alleen nog maar bij de jongens kunnen zitten dus ik ga wat meiden zoeken bij wie ik kan gaan zitten. "Hoi" ik draai me om naar een meisje met bruin krullend haar tot net over haar schouders en een ander meisje met stijl bruin blond haar tot ongeveer haar rug. "Oh hoi" "Alice toch? Ik ben Cat en dit is" "-Emily" maakt het meisje met het bruin blonde haar de zin af. "Leuk! Zullen we samen eten? Ik heb nog niet echt vrienden kunnen maken behalve Dylan en zijn vrienden" ze kijken elkaar aan en dan weer terug naar mij voor dat Emily zegt: "Dylan?" ik knik "en zijn vrienden?" ik knik weer. Ze kijken elkaar weer met dezelfde blik als net aan en dan zegt cat: "dat zijn de.. Uhmm" "-badboys van school" maakt Emily haar zin af. Mijn mond valt open. "Maar ze zijn hartstikke aardig!, kom we gaan bij ze zitten ze zijn super aardig! Geloof me maar!" ze zuchten en volgen me uiteindelijk toch. "Trouwens gaan jullie morgen ook naar het feest?" vraag ik terwijl we naar de jongens lopen "ja ik wel en jij em?" "ja we kunnen samen gaan als je wilt?" "leuk!" geef ik als antwoord. Aangekomen bij de jongens draaien ze zich gelijk naar ons toe. "Hoi" "hey prinses" "kap maar met die bijnaam anders gaan we wel weer weg" helaas kan ik niet serieus blijven en begin ik te lachen. "Ik heb niks gezegd" zegt Daniël en houd zijn handen grijnzend omhoog. We nemen allemaal een plaats. Ik langs Dylan aan de andere zijde van mij zit Cat, daarlangs emily en daarnaast David en daarnaast Daniël. "Jullie gaan allemaal naar het feest neem ik aan?" vraag ik random. "Tuurlijk jij toch ook Al?" "jep" "gelukkig" grijnst Daniël als ik antwoord gegeven heb op zijn vraag. Ik rol met mijn ogen en grijns terug. "Hebben jullie al een jurk?" "nope we wouden na school gaan shoppen heb jij er al een?" "ja maar ik kan meegaan als jullie willen tenminste" "tuurlijk!" ik glimlach, ik ben echt super blij met deze vrienden. Ik eet mijn boterhammen met kaas op en ga naar mijn kluisje. Ik verwissel mijn boeken en sluit mijn kluisje. Ik hoor een kluisje naast me dichtvallen en kijk opzij waar ik Daniël tref. "Oh hey Daan ik zag je niet" "hey Al" " wil je de volgende les naast me zitten?" ik denk even na. "Uhh.. Okey is goed" "ik zie je later wel weer toch? Prinses" het laatste fluistert hij in mijn oor. Ik begin lichtjes te blozen en zeg: "ik zei toch noem me niet zo" ik probeer hem boos aan te kijken maar glimlach toch. Hij glimlacht terug slaat een arm om me heen en ik haal die er meteen weer vanaf. "Naha haal niks in je hoofd ik weet van je reputatie maar probeer het niet bij mij" hij grijnst. "Ik deed helemaal niks we zijn toch vrienden" hij kijkt me onschuldig aan, ik rol met mijn ogen en we lopen weer verder terug naar onze vrienden.
*
"I'm home!" roep ik door de hal heen. Dylan heeft me ook weer naar huis gebracht, ik ga dadelijk met Cat en Emily voor jurken voor het feest te halen.
*
"Super leuk! Die moet je dragen Em!" we zijn jurken aan het zoeken voor het feest voor cat en Emily. "Inderdaad super leuk" valt Cat me bij. "Okey ik draag deze nu jij nog Cat!".
"Oh deze is leuk!" en ik wijs een jurk aan. "Ik zal hem wel even passen"
"Omg!" "geweldig! Die moet je kopen Cat!" "okey" lacht ze om ons enthousiasme.*
We zitten nu bij starbucks. "Dus.. Jij en Dylan?" "wie ik?" vraag ik aan Cat. "Ja duhh.. Dus ja of nee?" "nee tuurlijk niet! Ik ken hem net 2 dagen" "tuurlijk joh" zegt Emily met alle sarcasme van de wereld in haar stem. Ik zucht en rol met mijn ogen. "En jij dan?" vraag ik aan Emily "zie jij niemand zitten?" ze begint te blozen en ik weet mijn antwoord al. "Oehh wie?" vraagt Cat. "Niemand" fluistert Emily. "Please vertel het ons!" dringt Cat aan. "Yeah you can trust us!" praat ik haar bemoedigend toe. "Oke.. David. En ik weet het het is een badboy maar hij is echt schattig en lief en aardig en knap en grappig en" "- ja we begrijpen het nu wel" lach ik."Waarom vraag je hem niet een keer uit?" "hij zegt vast nee.. Ik bedoel hij vindt me helemaal niet leuk!" "rustig.. Tuurlijk wel!" "inderdaad Cat heeft gelijk je bent geweldig ookal ken ik je pas een dag! Je bent super aardig, grappig, leuk en knap, op een vriendschappelijke manier natuurlijk, echt waar! Geloof ons maar!" "Al heeft ook gelijk als hij je niet leuk vindt heeft hij pech hij vindt nooit meer een leuker meisje dan jou!" ze glimlacht naar ons.
"Dank jullie wel jullie zijn mijn allerbeste vrienden" en ze geeft ons daarna een knuffel.
"Ik moet gaan ik zie jullie wel op het feest" "Doeggg Al" "byeee Al" en ik zwaai nog even naar hun en vertrek dan.Hi,
Volgend hoofdstuk is wat korter dit was een beetje een uitzondering, maar ik hoop dat jullie het wel leuk vonden! In het volgend hoofdstuk is het feest!Xx-Me
JE LEEST
Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016)
Novela Juvenil||HOOGSTE RANK #1 IN TIENERFICTIE!!❤️||09-11-2016||&||20-11-2016||&||26-11-2016||&||28-11-2016||&||26-03-2017|| Alice is een 16 jarig brunette meisje. Ze is pas bedrogen door haar ex-beste vriendin en ex-vriendje, dus wanneer ze blijkt te gaan verhu...