Hoofdstuk 21: de andere verrassing..

3.8K 140 2
                                    

Alice pov.

Ineens word alles donker en het scherm waar net nog alle leuke en mooie momenten op te zien waren is nu helemaal zwart. "Is de stroom uitgevallen?" vraag ik verward, geduldig wacht ik op antwoord maar zodra ik die niet krijg pak ik mijn telefoon en zet hem op zaklamp. "Oke Daniël waar ben je? Wil je me laten schrikken? Want dat is niet leuk!" lach nerveus.

Een paar seconden later schiet het licht aan en voel ik twee handen op mijn heupen mij omdraaien. "Waar was je?" vraag ik quasi-boos. Hij legt zijn voorhoofd op de mijne. "Ik moest wat regelen" fluistert hij in mijn oor.

Ik zet een stap naar achter, sla mijn armen om zijn nek, en trek uitdagend een wenkbrauw op "Oh ja? Wat dan?" Daniël legt zijn vinger op mijn lippen "ssh.." en drukt zijn lippen op de mijne. Ik ga erin mee en druk me stevig tegen hem aan. "SURPRISE!!" ik stap geschrokken naar achter maar opgelucht adem als ik zie wie het zijn.. Wacht wat..

"Omg! Hoe komen jullie hier?" roep ik verrast en geef ze alle 4 een knuffel. "Heeft Daniël geregeld! Zijn oma werkte vroeger bij een vliegmaatschappij dus die krijgt veel korting en het hotel wouden onze ouders betalen voor de helft." legt Cat uit. "Daniël kwam ook met het idee toen Emily had gezegd dat je morgen-" hij kijkt op zijn mobiel "- of over 5 minuten jarig zou zijn dus hier zijn we" vertelt David.

"Oh my god nog 4 minuten!! Snel de taart breng hem naar binnen" schreeuwt Cat gestresst, Emily rijd een tafel met een taart erop naar binnen en Dylan drukt op een afstandbediening. Opeens komen er allemaal ballonnen uit de lucht vallen. Ik begin te lachen van geluk. Wow.. Hebben ze dit allemaal voor míj geregeld? Wat lief..

"Alsjeblieft" knipoogt Dylan en hij rijkt me een stuk taart aan, "He! Niet flirten met mijn vriendje" zegt Cat quasi boos.
Oke.. Ik heb iets gemist.. "Vriendje?" vraag ik verbaasd Cat knikt blozend, ik geef haar snel een knuffel.

"Ik ben zo blij voor jullie!" vertel ik oprecht. "Nog 1 minuut"

"Jongens mag ik wat zeggen?" iedereen kijkt mij aan.

"Ik wou zeggen dat jullie echt serieus de beste vrienden zijn die ik ooit heb gehad! Ik bedoel Cat, Emily jullie zijn echt geweldig ik kan alles bij jullie kwijt en daar ben ik echt blij mee, want na Lucy enzo.. Vond ik het best moeilijk mensen te vertrouwen maar ik ben blij dat ik jullie vertrouwd heb! Jullie zijn geweldig! En dan David, Dylan jullie zijn echt net broers voor mij! Jullie zijn ontzettend lief voor me echt ik hou ook echt superveel van jullie net zoveel als van mijn eigen broer! En natuurlijk Daniël, Dank je voor alles! Je steun, je liefde, je lach en je knuffels gewoon.. Alles dank je" zucht ik het laatste.

Ik pak een glas net als de rest en roep: "10" "9" "8" "7" "6" "5" "4 - 3 - 2... 1" we heffen ons glazen tegen elkaar en juichen.

"Omg ik ben gewoon officieel 17!" "gefeliciteerd Al" "dank je jullie zijn geweldig!"

"Zullen we vanavond naar een club gaan gewoon om het verder te vieren?" stel ik voor. "Ja leuk" "ik ga mee" "gezellig".

*
Even later in een club..

"Ik ga wat drinken halen jullie ook?" roep ik, "jo!" "ik loop wel mee Al". Samen met Cat loop ik naar de bar, waar we 6 shotjes bestellen en we weer teruggaan met ons drinken. We drinken ze allemaal in een teug op en gaan daarna weer verder dansen. Zo vervolgt de avond zich totdat ik naar het toilet moet.

Ik duw de deur open en blijf verstijft staan. Wtf..

"Da.. Dani.. Daniël?" stotter ik haast fluisterend. Geschokken kijken ze op. Hij met een gezicht vol verbazing en spijt. Zij daarentegen een gezicht met een sluwe grijns en trots.

Er rolt een traan over mijn wang heen, "Alsjeblieft Alice laat het me ui-" "NEE! Ik begrijp het al Daniël! Ik ga" ik loop de wc uit terwijl hij de hele tijd mijn naam roept. Ik wrijf boos mijn tranen weg.

Ik bel Cat..

Cat- C Alice- A

A- Hey.. Ik uhmm ga naar huis.. Sorry
C- Wat waarom?
A- Daniël hij..
C- wat? Waar ben je ik kom eraan!
A- de uitgang maar ik ga wel al-

Zonder mijn zin af te kunnen maken, heeft ze al opgehangen.

Even later staat Cat al voor mijn neus. "Ik.." verder kom ik niet want er rollen al tranen over mijn wangen heen "ssh" Cat neemt me in haar armen. "We gaan oke?" ik knik.

*
Zodra we waren aangekomen bij het hotel heb ik gedoucht en me omgekleed. Ik heb Cat alles uitgelegd en Emily ook in een sms.

"Wil je blijven slapen? Hier bedoel ik" vraag ik, "tuurlijk maar Daniël dan?. Ik haal mijn schouders op, "Dat zoekt hij maar uit ik ben niet degene die vreemd gaat!" zeg ik. Ik slik even als ik tranen voel opkomen.

"Kom we gaan slapen je zal vast wel moe zijn van alles wat gebeurd is" ik knik.

Ik knip het nachtlampje uit en val in een diepe slaap. Totdat ik wakker word gemaakt door hard geklop.

Ik loop naar de deur en open hem, "uh.. Hey" hij krabt achter in zijn nek. "Oh hey.. Daniël" zegt een boze Cat die achter me is komen staan. "Mag ik nog hier komen slapen?" vraagt hij voorzichtig. Cat begint sarcastisch te lachen, "Tuurlijk joh! Kom gezellig binnen gaan we lekker doen alsof er niks is gebeurd en kunnen jullie lekker "dingen" gaan doen terwijl ik wegga natuurlijk."

"Ik uhm.." stottert Daniël "Oh weet je nu niks meer te zeggen? Laat me raden-" ze doet alsof ze nadenkt- "je was zeker dronken! Yeah right die heb ik vaker gehoord ik blijf vannacht bij Alice slapen waar jij slaapt boeit me geen ene reet al slaap je op het dak! Als je Alice maar met rust laat en nu flikker je op" na die woorden gezegd te hebben slaat Cat de deur dicht.

Ze klapt trots in haar handen en zegt " En zo meid.. Handel je dat af! Trusten!". "Trusten.." fluister ik verward. Ik maak me wel een klein beetje ongerust over Daniël.. Waar moet hij nu slapen? Ach ja misschien verdient hij het ook wel! Toch?

Sorry voor het lange wachten!

Ik heb echt teveel toetsen!
Sorry!
Hopelijk een beetje leuk hoofdstuk!

Xx-Me
Vergeet niet te voten

Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu