- 1 week later
Wanneer gaan we oefenen? -Alice
Ik gooi het propje tegen Daniël's hoofd aan en wacht tot hij antwoord.Na school, in de gymzaal x Daniël
Ik glimlach naar het propje als ik het lees.
De bel gaat, Daniël en ik lopen naar de aula voor de pauze.
"Hey kan ik je even spreken?" ik kijk verbaasd op als ik Mason aantref, "ja tuurlijk" "-ik zie je zo wel" antwoord ik naar Daniël."Sorry van het feest" "maakt niet uit" "wat wou je zeggen?" "ik hou van je.." "oh.. Uhmm dit is awkward" antwoord ik. "Ik ben met Daniël" eigenlijk niet het was maar een kus enzo, maar ik wil het wel. "Oh.. Sorry veel plezier samen" zegt hij teleurgesteld. "Het spijt me ik-" "het maakt niet uit.. Echt niet, maar ik kan nu geen vrienden met je blijven als ik weet dat je met iemand anders bent Sorry" "nee ik begrijp het, ik ga je missen." ik geef hem een knuffel en loop naar aula.
Dat was raar, maar goed.
*
"Kan ik je spreken?" "Tuurlijk", we lopen naar mijn kluisje. "Hoe gaan we het nu doen met je vader en die bende enzo?" vraag ik Daniël terwijl ik mijn boeken verwissel. "We gaan over 1 week naar hun schuilplaats, die heb ik gister gevonden en dan moeten we ze vermoorden voordat ze dat bij ons doen" antwoord hij.
"Wow.. Dat is niet niks" antwoord ik geschokt door het feit dat ik iemand moet vermoorden.
"Als je niet wilt dan h-" "Denk je echt dat ik dit je alleen laat doen je bent mijn vriendj-" ik stop als ik me bedenk dat dat helemaal niet waar is, "Ik bedoel je bent mijn vriend, ik wil je helpen." verbeter ik mezelf.
"Ja.. Ja.. Tuurlijk.. Vrienden, we zijn vrienden" antwoord hij verward. "Is er iets?" vraag ik hem. "Ik dacht alleen dat we.. Na die kus enzo.. Laat maar" "Dat dacht ik ook, alleen ik dacht dat jij dat niet dacht.. Dat je me niet wou en dat je vrienden wou blijven en d-" verder kom ik niet als hij mijn kluisje hard sluit en zijn lippen op de mijne drukt. Ik zoen hem terug, en geloof me dat is echt het mooiste gevoel dat ik ooit meegemaakt hebt. Als we allebei loslaten, aait hij met zijn hand zacht over mijn wang."Ik hou van je, weet je dat?" ik knik "Maar dan ook echt! Ik hou van je, het maakt me niet uit wie het daarmee niet mee eens is! Jij hebt mijn hart gestolen, nee weetje niet eens gestolen gekregen! Ik heb hem je gegeven en je mag hem houden want ik heb jou hart al. En zonder jouw hart kan ik niet leven, dus ik geef hem je niet terug, nee.. Ik geef hem je niet terug. Dat overleef ik niet." Ik ben sprakeloos en kijk bewonderd als hij verder gaat.
"Jij bent mijn leven Alice! Ik heb jouw adem nodig in mijn longen, het kloppen van jouw hart voor het kloppen van mijn hart, ik heb jouw ogen nodig om alle mooie dingen te zien in deze wereld. Jouw lippen om alle delicatesses van deze wereld te proeven, jouw neus om alle mooie geuren van buiten te kunnen ruiken, je oren om naar al de mooie woorden die je uitspreekt te kunnen luisteren en te aanbidden.
Ik heb je nodig Alice, alsjeblieft blijf bij me en word mijn vriendin. Wil je mijn vriendin worden en mijn leven niet van me afnemen Alice?"Er rolt een traan over mijn wang, "Daniël.." glimlach ik door de tranen heen. "Natuurlijk" antwoord ik en geef hem een knuffel. "Wacht wat zeggen we tegen school en de rest als we de missie gaan doen" "Met school heb ik al geregeld en de rest weet het al" antwoord hij.
*
Ik en Daniël oefenen ons lied voor de danswedstrijd die over 5 dagen is. Ja we zijn nogal laat begonnen, we konden geen lied kiezen wat gedeeltelijk mijn schuld was.. Of misschien helemaal mijn schuld was, omdat ik dacht dat we alle tijd hadden wat niet zo was maar goed.*
We nemen nu een pauze van het oefenen, ik pak mijn telefoon en ga naar mijn foto's. Als ik foto's van mij en mijn broer tegenkom krijg ik tranen in mijn ogen omdat ik terug moet denken aan onze ruzie.
"Gaat het? Ben je oke?" vraagt Daniël bezorgd als er een traan over mijn wang rolt. "Ja.. Ik dacht aan de ruzie met mijn broer" zucht ik. "Zullen we verder gaan? Een beetje afleiding is misschien wel goed voor je" vraagt hij.
Ik knik en zet de muziek aan, ik zit de hele tijd een halve tel te laat omdat ik er niet bij ben met mijn gedachtes. Ik moet steeds denken aan de ruzie en hoe graag ik het goed wil maken, maar niet weet hoe.. Ik schrik wakker van mijn gedachtes als Daniël de muziek uitzet. "Kom op Alice, je bent steeds te laat met je passen wat is er?" er komen tranen op, "ik ben niet oke" snik ik en Daniël neemt me in zijn armen.
"Shh.. Rustig" ik begin nog harder te huilen en na een tijdje is heel zijn t-shirt nat. "Oh.. Sorry" verontschuldig ik me tegenover Daniël. Hij glimlacht naar me."Ik ga naar mijn broer, het bijleggen" vertel ik Daniël terwijl ik opsta.
"Succes" Daniël staat ook op en geeft me een knuffel, "Dank je".*
Ik sluit de deur "Will?" roep ik. "Alice" antwoordt mijn broer kil als hij de keuken uit komt lopen.
"Will please, luister naar me het spijt me! Ik wil niet dat we ruzie hebben! Sorry.." zeg ik smekend.
"Alice.." zucht hij "Het geeft niet, ik wil ook geen ruzie.. Ik had je moeten beschermen en maak je geen zorgen het is uit met Lucy".
"Wat? Heb je het uitgemaakt voor mij?" vraag ik hem geschokt. Hij knikt, ik loop naar hem toe en knuffel hem. "Je bent de beste broer" vertel ik hem, "En jij de beste zus" lacht hij.
"Ik doe mee met de danswedstrijd!" vertel ik hem.
"Echt? Daar zag ik flyers van bij de supermarkt! Dat moest toch met zijn tweeën?" ik knik. "Maar met wie dan? Dylan? Ik wist niet dat hij kon dansen" "Kan hij ook niet, ik ga met Daniël we zijn een koppel nu" maak ik hem duidelijk.
"Oh, okey kan ik hem ontmoeten?" "tuurlijk ik vraag wel of hij vanavond wil komen" "of wie wil komen?" vraagt mijn moeder. Shit.... "Nie-" "haar vriendje" grijnst William. Urgh dat het goed is betekent blijkbaar niet dat hij stopt met me te treiteren. "Klopt ik ben nu een stelletje met Daniël" bevestig ik mijn broer. Mijn moeder kijkt me blij aan "Yes eindelijk!" zegt ze en geeft me blij een knuffel. Ik geef een dodelijke blik naar mijn broer die me grijnzend aankijkt, broers... "Nodig hem uit voor het eten dan kunnen we hem ontmoeten" zegt mijn moeder TE enthousiast, "Je bedoelt kijken of hij geschikt is en niet een of andere pedofiel" verbeter ik mijn moeder. "Helemaal niet! Dat doet je vader niet ik" zegt ze quasi beledigd.
"Ik zal vragen of hij komt" zucht ik en loop naar boven waar ik me laat vallen op mijn bed.Mijn ouders willen je ontmoeten *zucht* wil je vanavond komen eten? Xxx Al
Verzenden...
Tuurlijk kom ik! Trouwens maak je geen zorgen ik ben DE perfecte schoonzoon volgens bronnen ;) ik kom om 6 uur. Xx Daniël.
Dan wil ik weten wie dat allemaal zeggen ;)! tot zo xx Alice
"Hij komt!" roep ik naar beneden.
Shit wat moet ik aandoen voor het etentje met Daniël? *zucht*
Hoe loopt het etentje af?
Hoe reageert de vader van Alice op Daniël?
Hoe komt de dans eruit te zien?
Je ziet het in de volgende hoofdstukken!Hopelijk vonden jullie het leuk!
Xx-Me
JE LEEST
Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016)
Teen Fiction||HOOGSTE RANK #1 IN TIENERFICTIE!!❤️||09-11-2016||&||20-11-2016||&||26-11-2016||&||28-11-2016||&||26-03-2017|| Alice is een 16 jarig brunette meisje. Ze is pas bedrogen door haar ex-beste vriendin en ex-vriendje, dus wanneer ze blijkt te gaan verhu...