Hoofdstuk 17: Let's dance..

5.5K 152 14
                                    

Dit is de dans van Daniël en Alice je mag zelf een jongen en een meisje van die vier uitkiezen. ^^

"Ik ben zo nerveus" zeg ik zenuwachtig. "Hey het komt wel goed, stel we verliezen dan hebben we hierna nog een feest zodat je alles kan vergeten goed" spreekt Daniël bemoedigend toe, hij steekt een plukje haar achter mijn oor en geeft me een knuffel. "Ik hou van je" "ik ook van jou en geloof me dit gaat ons lukken" ik knik als antwoord.

"Ik ga even naar de rest ga je mee?" vraag ik, " ja is goed" stemt hij in.

"Ahhh daar zijn onze dansers" zegt David enthousiast, "en verliefde koppel!" voegt Cat toe. Ik loop naar Cat en geef haar een knuffel "het spijt me dat jij niemand leuk vind" vertel ik haar eerlijk, als ik zie dat ze triest naar David kijkt die een arm om Emily heen heeft geslagen.

Ze haalt haar schouders op, "ach ja er komt nog wel iemand!" wuift ze weg. "Ik ben blij dat je zo optimistisch bent" vertel ik. "We beginnen over 5 minuten dus ga vast klaar staan" vertelt de directeur ons. Ik kijk naar Daniël die tot mijn verbazing kalm terug kijkt, hij geeft me een bemoedigend knikje en ik zucht diep.

"Het komt goed ik ben trots op je als mijn vriendin en het boeit me geen flikker of we winnen of niet" vertelt hij me. Ik geef hem snel nog een kus op zijn mond. "Dank je" "geen probleem en trouwens jij bent mijn dancing queen" grijnst hij, ik lach "ja ik weet het nog ja" lach ik. Hij grijnst terug.

*
Na onze dans (de dans is in media) zijn onze vrienden naar ons toegekomen om ons te feliciteren.

"Hartstikke goed gedaan" zegt Dylan terwijl hij me een knuffel geeft. "Dank je! Ik ga even wat drinken bij de bar komen jullie ook?" vraag ik de rest. "Ja is goed" "ik kom ook" "wij komen ook" we lopen met zijn alleen naar de bar en bestellen onze drankjes waarna we naar een paar tafeltjes lopen en ze aan elkaar schuiven zodat we bij elkaar kunnen zitten.
"Deze is voor jou, deze zijn voor het kersverse nieuwe stel in onze groep, deze is voor de beste vriendin van mijn queen, en deze..-" Daniël gaat langs me zitten "- is voor mijn lieve,-" hij kust mijn voorhoofd "-mooie" hij kust het topje van mijn neus "-dance queen" zucht hij tegen mijn lippen aan voordat hij zijn lippen zachtjes en kort op mijn lippen drukt. Ik glimlach "dank je mijn danceking" fluister ik in zijn oor. Hij slaat een arm om me heen, en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.

"Jullie zijn echt te cute samen!" zegt Cat, ik kijk omhoog naar Daniël en wil een kus op zijn wang drukken maar hij draait snel zijn hoofd om zodat ik hem een kus op zijn mond geef. "Correctie: ik ben cute niet hij" zeg ik afkeurend. "He!" zegt Daniël, "ja?" vraag ik liefjes, "laat maar ik kan niet boos op je zijn" zegt hij slijmerig. Ik zucht "jaja je hoeft niet te slijmen je bent geen slak" vertel ik hem.

Hij zucht maar grijnst toch, ik rol met mijn ogen maar begin uiteindelijk toch te lachen. "Willen alle deelnemers naar het podium komen voor de beslissende en spannende uitslag? Dank jullie wel" hoor ik de stem van de directeur uit de monitor komen.

Ik sta op net als mijn vrienden en we lopen allemaal naar het podium, nou ja ik en Daniël dan de rest blijft aan de kant staan. Daniël pakt mijn hand en knijpt en bemoedigend in, daarna slaat hij een arm om me heen. "Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie inzet, want eerlijk waar er zaten alleen maar mooie dansen tussen" ik zucht "schiet gewoon op, we hoeven alleen te weten wie er gewonnen hebben" fluister ik tegen Daniël, die daarna met moeite zijn lach in probeert te houden.

"Maar goed terug naar de winnaars: als winnaars van de 20ste editie en van het jaar 2016 zijn uitgekozen:-" hij opent langzaam de zilveren envelop en laat de gouden dicht zitten. Wat zou er in die gouden zitten?

"DANIËL EN ALICE! Uit de klas: h5e!"

ik spring in Daniëls armen, hij zwiert me rond terwijl onze vrienden het podium op komen rennen. "OMG OMG! Het is ons gelukt!" roep ik naar Daniël, " ach wij zijn dan ook queen en king van der dans" grijnst hij. Ik grijns terug, "weirdo dat je bent" lach ik. Hij slaat een arm om me heen, maar die valt er al gauw af als Dylan me een knuffel geeft en ergens denk ik dat Dylan dat expres deed aangezien hij me laatst mij wou zoenen. Ik zeg er niks van en knuffel hem terug, daarna geef ik David, Cat en Emily ook een knuffel.

"Maar wacht nog even voordat jullie gaan feestvieren, wat ik natuurlijk volkomen begrijp, wil ik jullie prijs nog mededelen. Ik neem dat jullie dat ook wel willen. Omdat het dit jaar, zoals u misschien net ook heeft gehoord, de 20ste editie is van de danswedstrijd mogen de winnaars van dit jaar in dit geval: Daniël en Alice nog gefeliciteerd. Naar een eiland waar jullie 3 dagen overnachten in een luxe resort met zijn tweeën, als jullie dat goed vinden natuurlijk, en niet zomaar een eiland maar: Ibiza. Jullie vertrekken over 1 week zodat jullie alles kunnen regelen met jullie ouders enz. Ik wens jullie daar veel plezier en natuurlijk nog gefeliciteerd! En dan mogen jullie nu gaan feestvieren!" kondigt de directeur aan. OMG IBIZA!

"OMFG we gaan dit jaar naar Spanje EN Ibiza!" kijk ik Daniël blij en verrast aan. "Maar eerst nog de missie" fluistert hij, oh ja shit.. "Ja maarrrr eerst dansen!" grijns ik.

Dussss ze gaan op missie, naar Spanje EN naar Ibiza!
Hoe gaat dat allemaal aflopen?
Oh en ze hebben de danswedstrijd gewonnen!
Hopelijk vonden jullie dit leuk!

Xx-Me
Vergeet niet te voten💙

Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu