Hoofdstuk 26: ik heb je gemist..

3.6K 128 3
                                    

Ik zucht en haal Daniël's handen van mijn gezicht. Ik pak ze vast en druk er langzaam een kus op.
Ik glimlach naar hem.

"Ik.. Ja.. Ik hou nog van je, maar ik weet niet of we wel samen kunnen blijven ik vertrouw je wel hoor daar niet van.. Maar ja.." fluister ik.

Hij knikt langzaam "weet je wat? We gaan het gewoon proberen langzaamaan niet te snel gewoon opnieuw beginnen en dan kijken we wel hoe het gaat, goed?" ik knik. Hij komt naar me toe met zijn gezicht en drukt langzaam een kus op mijn wang. Ik bloos waarschijnlijk omdat ik het niet meer gewend ben nadat dat een maand niet is gebeurd bij me. Maar toch geeft het wel een fijn vertrouwd gevoel..

"Zullen we gaan?" vraag ik. Hij schudt zijn hoofd. Verward kijk ik hem aan. "Waarom niet?" hij haalt zijn schouders op. "Het is zo fijn hier met jou, ik heb het gemist.." fluistert hij. "Dan blijven we hier" glimlach ik. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en maak een diepe zucht van geluk.

*

"Ik.. Ik heb je gemist.. Ik heb.. Óns gemist.." fluister ik. Daniël drukt een kus op mijn hoofd.

"Zullen we gaan anders missen ze ons" stelt Daniël voor. Ik zucht diep maar knik uiteindelijk toch.
Daniël staat op en ik ga langs hem lopen.

*

"Daar zijn jullie!" roept Cat zodra we aan zijn gekomen bij het hotel. Is het al zo laat dan?

"Ja sorry we waren de tijd vergeten en ja" snel laat ik Daniëls hand los. Hij kijkt verward, ik geef hem een ik-leg-het-straks-uit blik.

"Trouwens Alice en ik hebben het bijgelegd en alles uitgepraat over onze relatie, dus we hebben besloten dat jullie gewoon bij elkaar op de kamer mogen en dan zullen Alice en ik wel bij elkaar slapen. Anders vonden we het een beetje jammer voor jullie dat jullie niet bij elkaar konden zijn aan koppel" valt Daniël me bij. Ik kijk geschrokken naar hem. Maar hij grijnst alleen maar naar me. Ik zucht diep en glimlach nep.

"Klopt" zeg ik. "Weet je het zeker" vraagt Cat "ja ik bedoel als je het niet wilt het hoeft niet van ons dat weet je toch?" valt Emily haar bij.

Ik knik "het gaat wel ga nou maar" knipoog ik. Ik geef ze beiden nog een knuffel en vertrek daarna naar mijn kamer.

*

Emily heeft inmiddels haar spullen opgehaald en Daniël zijn spullen uit zijn kamer.

"Ik ga slapen ik ben echt kapot" zucht ik. Daniël knikt begrijpelijk. "Ik ook, wil je dat ik op de stoel ga slapen of?" hij wijst naar de stoel. Ik schud mijn hoofd.

"Nee joh gek! Ga maar gewoon liggen" ik klop op het bed en sta op om mijn pyjama te pakken.

Zodra ik mijn pyjama heb, tanden heb gepoetst en mijn make up heb afgedaan ga ik weer in bed liggen.

Na een aantal seconden komt Daniël langs me liggen en slaat een arm om me heen.
"Oh sorry ik was vergeten dat.. Dat we.. Het rustig aan deden" slikt hij. "Rustig, ik ben echt niet boos. Ik begrijp dat je soms de fout in gaat hoor het geeft niet.. Echt niet" stel ik hem gerust.

Hij wil zijn arm weer van me afhalen maar ik hou hem tegen en leg hem weer om me heen. Daniël kijkt verbaasd op en ik glimlach terug. Hij grijnst naar me, ik rol met mijn ogen en doe het licht uit.

"Trusten" fluister ik. "Trusten babe" fluistert Daniël zwoel in mijn oor. "Shut up" lach ik zachtjes en sla zacht op zijn borst. Daarna geeft Daniël me nog een kus op mijn hoofd en vallen mijn ogen dicht.

Alsjeblieftttt weer een hoofdstukje!
Hopelijk is het leuk!

Xx-Me
Vergeet niet te voten🌸

Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu