"Morgenavond moeten we weer terug naar huis" zucht ik. Ik lig nu in Daniëls armen in het bootje. "Ja.. Jammer ik wil gewoon hier blijven liggen samen met jou" antwoord hij. Ik geef hem een kus. "Ik hou van je, hier nu overal en altijd. Dat beloof ik" hij glimlacht naar me. "Ik hou ook van jou"
"Nu we al een uur geleden hebben gegeten vind ik dat we moeten beginnen met het toetje vind je niet?" grijnst hij. Shit..
Ik schud wild mijn hoofd, waardoor hij begint te lachen. "Ik vond die aardbeien met slagroom ook al lekker als toetje hoor!" zeg ik zenuwachtig.
"Maar ik heb een nog veel leuker toetje" grijnst hij nog steeds.
"Hey wat is er? Ik maakte maar een greintje" zegt hij bezorgd.
Ik haal zuchtend mijn schouders op. "Ik.. Het.. Het is niet dat ik het niet wil. Maar.. Ik ben bang." fluister ik nauwelijks hoorbaar.
Daniël wrijft zachtjes met zijn duim over mijn arm. "Waar ben je bang voor? Je kan het me vertellen ik lach je niet uit en word ook niet boos" verzekerd hij me.
"Straks als het gebeurd is, doe je dan het alsof ik een slet ben of dat ik niks waard ben? Laat je me dan gaan? Ik ben bang om je te verliezen als het gebeurd is. Omdat ik misschien slecht ben ofzo.." fluister ik.
Hij kijkt me geschrokken aan. "Ben je daar bang voor?" ik knik schamend. "Maar jij bent mijn dancing queen, ik kan je toch niet zomaar laten gaan? Jij bent mijn vriendin en dat zal je blijven! Ik hou van jou zoals je bent en je moet jezelf NOOIT voor mij of iemand anders veranderen! Beloof je dat?" ik knik.
"Kom hier" hij slaat zijn armen om me heen. Ik zoen hem passievol op zijn mond. Als ik me terugtrek zeg ik nog even " Dank je". Daarna zoen ik hem weer en vouw mijn handen om zijn nek. Hij trekt me dichter tegen zich aan en vouwt zijn handen om mijn gezicht heen. Hij trekt terug en ik kijk hem verbaasd aan.
"Ik hou van je" vertelt hij me. Ik glimlach, "ik ook van jou" ik gaap even.
"Nog een beetje slapen?" vraag ik. "Sorry we moeten snel terug naar het hotel anders merken ze dat we weg zijn" vertelt hij
Ik zucht.*aangekomen in hun hotelkamer*
"Nu dan slapen?" hij grinnikt maar knikt dan. Ik laat me achterover op het bed vallen en Daniël komt naast me liggen.
Ik geef hem een korte kus en knik. Daarna val ik in slaap.
Kort hoofdstukje sorryyy
Maarrrr morgen mijn laatste 2 toetsen en dan kan ik 7 weken lang schrijven! Trouwens dit boek komt bij het einde aan!😭 nee? Oke sorry😂
Byee!
Vergeet niet te voten🍒
JE LEEST
Love For The Badboy (Voltooid: 14-7-2016)
Novela Juvenil||HOOGSTE RANK #1 IN TIENERFICTIE!!❤️||09-11-2016||&||20-11-2016||&||26-11-2016||&||28-11-2016||&||26-03-2017|| Alice is een 16 jarig brunette meisje. Ze is pas bedrogen door haar ex-beste vriendin en ex-vriendje, dus wanneer ze blijkt te gaan verhu...